اسباب بازی کودکان 9 سال

1401 مهر 22, جمعه
اسباب بازی کودکان 9 سال

بدون شک خرید و انتخاب بهترین اسباب بازی کودکان 9 سال و دبستانی، چه دختر و چه پسر یکی از دغدغه های اصلی والدین است. چون فرزندان شما در این سن با یکسری توانمندی ها و نقاط ضعف و مثبت خودشان روبرو می شوند. حتی به دنبال راهکارهایی برای بروز احساسات خودشان هستند.
شما به عنوان والدین می توانید در این مراحل حساس با فرزندان 9 ساله خود همراه شوید. حتی با خرید اسباب بازی های متناسب با سن و توانایی های کودکتان، به بالا بردن اعتماد و عزت نفس آنها کمک کنید.
بهتر است در هنگام بازی کردن در کنار فرزند خودتان باشید. اگر هم برایتان امکان پذیر است با آنها همبازی شوید. کمک کنید تا نقاط ضعف خودشان را شناسایی کنند. با تقویت نقاط مثبت خودشان، خلاقیت و میزان تمرکز و توجه شان را بهبود ببخشند.
اما اگر در تصمیم گیری بهترین اسباب بازی برای کودک خود در دوره دبستان و به خصوص 9 ساله ها مشکلی دارید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله از چیدو راهنمای کامل از بهترین اسباب بازی مختص دختران و پسران 9 ساله را برای شما مورد بررسی قرار داده ایم تا با مطالعه آن بتوانید به خیال راحت برای خرید اسباب بازی تصمیم گیری کنید. پس برای کمک به کودک خود و شاد کردن آنها با خرید اسباب بازی مناسب کمی وقت بگذارید و این مقاله را تا انتها بخوانید.


لگو اسلوبن (Sluban) مدل لودر خاکبرداری

 لگو اسلوبن مدل لودر خاکبرداری-فروشگاه اینترنتی چیدو
اگر به دنبال یک بازی مناسب برای پسر و فرزند دختر خود هستید که می خواهید آنها را با اصول خاکبرداری آشنا کنید و به طور کلی خاک بازی را به آنها یاد بدهید، خرید لگو اسلوبن (Sluban) مدل لودر خاکبرداری، می تواند برای کودک شما یک انتخاب مناسب و مهیج باشد.
استفاده از این اسباب بازی به بهبود مهارت های حرکتی و هماهنگی چشم و دست کمک می کند . تا حد زیادی باعث می شود کودک شما در کنار همبازی های خود اعتماد به نفس بیشتری پیدا کند. چون این بازی نیاز به برقراری ارتباط با همبازی دارد. از این طریق می توانید روابط اجتماعی کودک شما را گسترش دهید.
محتویات این بازی شامل موارد زیر است:
•    کارگر ساختمانی
•    4 مینی فیگور مهندس
•    لودر و لوازم مورد نیاز برای ساخت و ساز
حتی از پوشش رنگ مناسب در برابر فرسایش و خوردگی طراحی و ساخته شده است.


لگو ماشین کلاسیک 20 مدل Decool 31010

لگو ماشین کلاسیک 20 مدل Decool 31010-چیدو
اگر کودک شما علاقه زیادی به ساخت ماشین های کلاسیک با طرح و رنگ جذاب و خیره کننده را دارد که می خواهد ساعت ها با آن بازی کند و از یک بازی سرگرم کننده لذت ببرد، شما می توانید با خرید لگو ماشین کلاسیک 20 مدل Decool 31010 برای کودک خود، او را به آرزوی کودکانه اش برسانید. این ماشین شیک و کلاسیک از قطعات با کیفیت و با استاندارد CE اروپا ساخته شده است. حتی تمام معیارها را به عنوان یک بازی مناسب برای کودکان دبستانی دارد.
کودک 9 سال شما با داشتن این اسباب بازی می تواند ساخت 20 مدل ماشین و وسایل نقلیه متنوع را یاد بگیرد. محتویات این بسته اسباب بازی از 278 قطعه لگو جذاب و جالب تشکیل شده است. بازی و سرهم کردن این قطعات به دقت و تمرکز زیادی نیاز دارد. برای همین، انتخاب و خرید لگو ماشین کلاسیک 20 مدل Decool 31010 می تواند یک هدیه با ارزش و مناسب باشد. حتی تمرکز و توجه کودک شما را تا حد زیادی بهبود می بخشد.


پکیج آزمایش های علمی پوکوکیت

پکیج آزمایش های علمی پوکوکیت-چیدو
اگر کودک کنجکاو شما به انجام آزمایشات علمی و ترکیب مواد شیمیایی علاقه زیادی دارد و دائما به دنبال کشفیات جدید است که بفهمد با ترکیب مواد مختلف چه چیزی به دست می آید؟ یا دختر بچه شما به دنبال ترکیب کردن مواد غذایی برای درست کردن غذاهای جدید است؟ به شما پیشنهاد می کنیم به کودکان خود کمک کنید تا یک آزمایشگاه کوچکی داشته باشند تا بتوانند خلاقیت خودشان را بروز دهند. حتی از علایق خودشان لذت ببرند.
اما دست نگه دارید! شما نیاز به درست کردن آزمایشگاه شیمی با صرف هزینه زیاد ندارید. خرید و انتخاب پکیج آزمایش های علمی پوکوکیت می تواند نیاز کودک شما را برای تبدیل به یک مهندس آزمایشگاه شدن برطرف کند.
این پکیج آموزشی و علمی شامل 10 آزمایش ایمن و جذاب براساس مباحث علمی و متناسب با توانایی ها و علایق کودکان دوران دبستان طراحی شده است. همه لوازم و ملزومات و حتی مواد شیمیایی مورد نیاز برای آزمایشهای مختلف را دارد.
بابت ایمن و بی خطر بودن کلیه مواد شیمیایی و لوازم آن کاملا خیالتان راحت باشد. اما مطمئنا کودک خلاق و پرانگیزه شما بابت این انتخاب بی نظیرتان از شما تشکر خواهد. چون کودک شما می تواند با انجام این آزمایشات تفکر خلاق خودش را به چالش بکشاند.حتی با کسب نتیجه هیجان و لذت بیشتری را تجربه کند.


اسباب بازی دالیزک هوپا Daliz-s 

اسباب بازی دالیزک هوپا Daliz-s -چیدو
یکی دیگر از اسباب بازی های جذاب برای کودکان 9 سال به بالا، بازی فوق العاده مهیج و پر طرفدار دالیزک هوپا Daliz-s است. این بازی بر پایه یکسری استراتژیک های خاص طراحی شده است.
در این بازی هر بازیکن باید برای برنده شدن به طور کامل حواس خودش را جمع کنند و مهره های خودش را زودتر به صفحه دیگر بازی برساند. بازیکنان در این بازی مهیج می توانند با ساخت دیوارک های مختلف مانعی را برای رقیب خود ایجاد کنند. هیجان بازی از آنجا زیاد تر می شود که بازیکنان ممکن است شانس پیروزی خودشان را از دست بدهند.
تمرکز بر روی حرکات مهره های رقیب یکی دیگر از چالش های اصلی بازی دالیزک هوپا Daliz-s است. همین فرایند رقابتی باعث تقویت تمرکز و توجه کودکان شما می شود. مدت زمان این بازی تقریبا 15 دقیقه است که 2 الی 4 نفر می توانند به طور همزمان در این بازی شرکت کنند.


اسباب بازی دژ

خرید اسباب بازی دژ- چیدو
 با شنیدن نام دژ تصویری از قلعه های بزرگ سنگی و یک امپراتوری قوی و قدرتمند در ذهن کودک شما نقش می بندند.
آیا می خواهید کودکتان، نقش یک امپراتور را تجربه کند و در نقش حاکم دنیا بتواند با تمام قدرت به ساختن قلعه آرزوهایش در بزرگسالی ادامه دهد؟ پس بهتر است از همان کودکی ذهن و تفکر کودک خود را به چالش بکشانید. به آنها آموزش دهید که با فکر و راهکارهای صحیح می توانند بالاترین امتیاز ها و بهترین قلعه ها را به دست آورند.
خرید اسباب بازی دژ برای کودکان و سرگرم کردن آنها به ساخت قلعه، یکی از بهترین راه های آموزش ریسک پذیری است. این بازی کودک شما را تشویق می کند برای رسیدن به قدرت امپراتو، ریسک های زیادی را قبول کند. از طرفی هم در این بازی تا 7 بازیکن می توانند شرکت کنند. همین هیجان بازی را بیشتر می کند. چون در این شرایط رقابت برای ساخت دژ بیشتر و سخت تر می شود.


دار بافندگی چوبی Kapa ‎‎

اسباب بازی دار بافندگی کاپا-چیدو
 شاید فکر کنید که بازی دار بافندگی چوبی Kapa یک بازی کاملا دخترانه است و پسر بچه ها از این بازی لذت نمی برند. نه، اصلا این طور نیست.
این اسباب بازی کودکان 9 سال و علاقه مند به صنایع دستی و گلیم بافی مناسب است. دنیایی از تار و پود های رنگی و دار قالی در محتویات این بسته قرار گرفته است. حتی کودک شما را وادار می کند برای بافتن قالیچه مورد علاقه اش ساعت ها به پای این اسباب بازی بنشیند.
بازی دار بافندگی چوبی Kapa ‎‎ برای کودکانی که به دنبال خلاقیت و نوآوری هستند و از دنیای هنری لذت می برند کاملا مناسب و کاربردی است. از طرفی هم هنر بافندگی در این بازی باعث به کودک شما کمک می کند تا مهارت های ظریف حرکات دست و چشم هایش را بهبود ببخشد.
محتویات بسته دار بافندگی چوبی شامل موارد زیر است:
•    ماکو
•    کوجی
•    خط کش
•    شانه
•    دار بافندگی چوبی
•    ۳رنگ نخ کاموا
•    ۷۰ متر نخ چله کشی
•    سی دی آموزشی
•    کتابچه راهنما که کودکان به راحتی می توانند فرایند و مراحل بافندگی را یاد بگیرند.


اسباب بازی هوپا (Houpaa) مدل کاپوچین

اسباب بازی هوپ مدل کاپوچین-چیدو
 اگر به دنبال یک بازی تمام معیار برای کودکان خود هستید که راهکارهای بسیار جدید و کاربردی را برای تقویت تمرکز، دقت، افزایش سرعت عمل و بهبود روند تصمیم گیری داشته باشد، خرید و انتخاب بازی هوپا مدل کاپوچین را به شما پیشنهاد می کنیم. یک بازی کاملا مفرح و مهیج که نیاز به 2 الی 4 بازیکن دارد. از این طریق باعث بهبود مهارت های اجتماعی کودکان شما می شود.
بازی هوپا (Houpaa) کاپوچین در بین بهترین اسباب بازی کودکان 9 سال، یک بازی کارتی مناسب برای تمام سنین است. این بازی با توجه به بهبود مهارت و حل مسایل ریاضی می تواند برای کودکان دبستانی و بویژه 9 سال مفید و کاربردی باشد. چون کودکان شما در این سنین در کلاس درس خود با مسائل و مفاهیم ریاضی آشنا می شوند. پس شما می توانید با خرید این بازی برای کودک خود، به آنها کمک کنید تا این مفاهیم را بهتر بشناسند و درک کنند.


ست مینی فیگور (آدمک) لگو 25793A

ست مینی فیگور ( آدمک ) لگو 25793A
 اگر فکر می کنید کودکان شما به شخصیت های معروف و کارتونی علاقه زیادی دارند و به دنبال معرفی شاغل مختلف به آنها هستید، بدون شک انتخاب و خرید ست مینی فیگور یا آدمک لگو مدل 25793A می تواند گزینه مناسبی برای کودکان شما باشد.
شخصیت های ده گانه این ست در طرح و شخصیت های مختلف از دزدان دریایی تا پلیس، مهندس طراحی شده اند. کودکان شما به راحتی می توانند شخصیت مورد علاقه خودشان را انتخاب و با آن بازی کنند.
اینکه کودک شما کدام یک از شخصیت این ست را انتخاب می کند، و حتی چرا سایر شخصیت را انتخاب نکرده می تواند به شما کمک کند تا بتوانید علایق کودک خود را بهتر بشناسید و نقاط ضعف آنها را شناسایی کنید. همچنین می توانید با معرفی انواع شخصیت های این ست به کودکان خود و آینده شغلی شان، یک دید بازتری را برای انتخاب شغل به کودک تان ارائه دهید.
پس اگر دوست دارید کودک شما همراه با بازی فکری، یک شناخت درست و مثبتی از شخصیت های مختلف داشته باشد در خرید این ست جذاب و جالب تردید نکنید.


اسباب بازی جالیز هوپا

اسباب بازی جالیز هوپا
 همه ما می دانیم کودکان در سنین دبستان به دنبال تقویت و بهبود هوش مالی و حتی یادگیری مسائل پولی هستند. پس اگر به دنبال راهکارهایی برای یادگیری مسائل اقتصادی به کودک خود هستید می توانید آنها را با خرید اسباب بازی جالیز هوپا، سرگرم و خوشحالشان کنید.
این بازی مهیج کاملا سرگرم کننده است. به عنوان یک بازی خانوادگی در دورهمی های دوستانه محبوبیت زیادی پیدا کرده است.
اسباب بازی جالیز هوپا، یک بازی کاملا رقابتی با سبک اقتصادی و کشاورزی است. برنده شدن در آن به سخت کوشی و تلاش بسیار نیاز دارد و بازیکنان باید تمرکز حواس و قدرت تصمیم گیری بالایی داشته باشند تا بتوانند درآمد و امتیاز بیشتری را کسب کنند. سبک و روند این بازی تا حدودی از اسباب بازی خارجی Bohnanza گرفته شده و یک بازی تماما آموزشی است که سرگرم شدن با ان برای کودکان باهوش می تواند جذاب و مهیج باشد.


ابزار کاردستی حرفه ای ایپکا

ابزار کاردستی حرفه ای اپیکا-چیدو
 اگر به دنبال راهکار برای افزایش اعتماد به نفس در کودک خود هستید، یا کودک شما در هماهنگی بین چشم و دست خود و انجام حرکات ظریف هنری دچار مشکل می شود و می خواهید با اسباب بازی این مشکلات را از بین ببرید، چرا ابزار کاردستی حرفه ای ایپکا را برای کودک خود انتخاب و خریداری نمی کنید. این اسباب بازی هم برای دختر و هم پسر بچه ها مهیج و جذاب است.
بهترین مزیت اسباب بازی ایپکا برای 9 ساله ها، این است که در دو سطح مبتدی و حرفه ای طراحی شده و  شما به راحتی می توانید متناسب با توانایی ها و نیازهای کودک تان بهترین سطح را انتخاب کنید. این اسباب بازی حاوی یکسری ابزار آلات ساخت کاردستی های چوبی است که برای ساخت ماکت و معرق کاری مفید و کاربردی هستند.

اسباب بازی میکروسکوپ مدل Chemical

اسباب بازی میکروسکوپ مدل Chemical
 اگر کودک شما به شناسایی میکروب ها و بررسی دنیای عجیب و غریب ذرات میکروسکوپی علاقه زیادی دارد و شما دوست دارید آنها خلاقیت خودشان را در کشف موجودات میکروسکوپی بهبود ببخشند، بهتر است به عنوان یک هدیه جذاب و کاملا آموزشی اسباب بازی میکروسکوپ مدل Chemical را برای آنها خریداری کنید.
بدون شک استفاده از این اسباب بازی می تواند تاثیر بسیار زیادی در تشویق کودک شما به درس و تحقیق و یادگیری بیشتر داشته باشد. از طرفی هم  کشف تجربیات جدید خودش و مشاهده های علمی با میکروسکوپ اسباب بازی، باعث افزایش اعتماد به نفس در کودکان شما می شود و در تقویت هماهنگی های حرکتی بین دست و چشم کودکان نقش بسیار مهمی دارد.
این اسباب بازی تا حد زیادی شبیه به یک میکروسکوپ واقعی است و تمام اجزاء لازم برای بررسی و تحقیقات علمی را دارد و به کودک شما کمک می کند تا بتواند تحقیقات علمی خودش را با این اسباب بازی تجربه کند.
اسباب بازی میکروسکوپ مدل Chemical برای کودکان باهوش وخلاقی که به تحقیق و بررسی علمی علاقه دارند، بسیار موثر است و می تواند جدا از یک اسباب بازی جالب، یک وسیله تحقیقی واقعی برای کودک دبستانی شما باشد.


اسباب بازی زینگو (Zingo) مدل جت ست

اسباب بازی زینگو (Zingo) مدل جت ست این بازی از سری بازی های مناسب برای کودکان دبستانی و 9 سال، برای کودکانی که به دنبال رقابت و سرعت عمل زیاد هستند، مناسب و کاربردی است.
هیجان و رقابت در اسباب بازی جت ست بسیار زیاد است و بازیکنان برای پیروز شدن باید دقت و تمرکز بالایی داشته باشند و سریعا تصمیم بگیرند و عاقلانه عمل کنند. برهمین اساس، کودکان شما در این بازی باید استراتژیک خاصی را برای خودشان در نظر بگیرند و مهارت تصویر ذهنی بالایی داشته باشند.
اسباب بازی جدید جت ست زینگو مناسب برای 9 ساله ها، یک بازی 2 نفره و کاملا رقابتی است که به کودک شما در یادگیری رقابت سالم و تقویت حرکات دست، چشم و ذهن کمک می کند. پس اگر قصد انتخاب یک اسباب بازی مهیج و سرگرم کننده برای کودک باهوش خود دارید که بتواند در یک محیطی آرام و با یک همبازی هم سن و سال خودش یک بازی رقابتی و سالم را تجربه کند، خرید اسباب اسباب بازی زینگو را به شما پیشنهاد می کنیم.


راهنمای خرید بهترین اسباب بازی کودکان 9 سال


همانطور که می بینید، اسباب بازی مناسب برای کودکان دبستانی شما و بویژه سنین 9 سال کم نیستند. شاید در هنگام انتخاب و خرید بهترین اسباب بازی برای کودک خود دچار سردرگمی شوید. اما مهمترین عاملی که هنگام تصمیم گیری باید به آن توجه کنید این است که بازی های متناسب با سن، توانایی، مهارت ها و مهمتر از همه علایق کودک خود انتخاب کنید.
برای خرید هر نوع اسبا بازی بهتر است هدف خاصی را انتخاب کنید و بازی هایی را بخرید که باعث پیشرفت و تقویت مهارت ها و توانایی های آنها شود. برهمین اساس ما در این مقاله سعی کرده ایم به شما کمک کنیم که انتخاب هر بازی برای کودک شما چه مزایایی دارد و کدام بازی برای چه کودکانی مناسب است.
اما استاندارد بودن اسباب بازی ها، مقاوم بودن قطعات تشکیل دهنده آنها و حتی ثابت و ضد حساسیت بودن رنگ اسباب بازی ها ویژگی های دیگری است که در هنگام خرید اسباب بازی باید آنها را در نظر بگیرید. پس کیفیت و مرغوب بودن جنس اسباب بازی ها هم یکی دیگر از فاکتورهایی است که در هنگام خرید بازی های فکری باید به آن توجه کنید. به طور کلی می توانید بهترین، مرغوب ترین، مناسب ترین و بهترین بازی های مناسب برای کودکان 9 سال به بالا را از فروشگاه اینترنتی چیدو بخواهید.

انصراف از نظر