لگو بنز وینتیج 20 مدل ( Decool 31010 )- طرح کلاسیک

لگو بنز وینتیج 20 مدل ( Decool 31010 )- طرح کلاسیک
 لگو ماشین کلاسیک 20 مدل Decool 31010 لگو بسیار با کیفیت و جذاب و سرگرم کننده امکان ساختن 20 مدل ماشین و وسیله نقلیه متنوع دارای کتابچه ی الگوی ساخت تصویری تعداد قطعات : 278 قطعه لگو داری استاندارد CE اروپا مناسب برای 6 سال به بالا 
ناموجود

این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

معرفی

آشنایی بیشتر با لگو بنز وینتیج 20 مدل (DECOOL-31010)

لگو بنز وینتیج 20 مدل (DECOOL-31010در فروشگاه اینترنتی چیدو، یک اسباب بازی تمام عیار برای بهبود ذهن خلاق و تقویت هوش کودکان 6 سال به بالا است. لگو ماشین کلاسیک، فقط یک اسباب بازی معمولی محسوب نمی شود. بلکه با خرید لگو ماشین برای کودکان خود می توانید یک مجموعه 20 تایی از انواع مدل ماشین های کلاسیک را به آنها معرفی کنید.

محصولات برند (DECOOL-31010)در بین انواع ماشین های اسباب بازی از باکیفیت ترین و مرغوب ترین مواد اولیه تشکیل می شوند. رنگ لگوهای ماشینی کاملا ثابت است. کلیه قطعات این اسباب بازی از پلاستیک ها بدون بو و ضد حساسیت ساخته شده اند. برای همین خرید و انتخاب این لگوهای ماشینی برای کودکان مبتلا به بیماری های تنفسی مانند آسم که به رنگ اسباب بازی ها حساسیت دارند، کاملا ایمن و بی خطر است.

محتویات اسباب بازی لگو ماشین کلاسیک

کل 20 مدل ماشین اسباب بازی لگو بنز وینتیج (DECOOL-31010) از چیدو، در یک جعبه با طول 31 سانتی متر، عرض 26 سانتی متر و ضخامت 6 سانتی متر بسته بندی شده است. محتویات درون جعبه شامل 278 قطعه پلاستکی برای ساخت 20 مدل ماشین است. وزن آن به طور تقریبی 550 گرم برآورد می شود.

ویژگی های لگو بنز وینتیج 20 مدل (DECOOL-31010)

این لگوی ماشینی یکی از خاص ترین و متنوع ترین انواع لگو است. اکثر مدل های ماشینی در این لگو، کاملا کلاسیک و از سری ماشین های مسابقه ای تهیه شده اند. از آنجایی که برخی از قطعات آن در سایز و اندازه های بسیار ریز تشکیل شده که امکان قورت دادن آنها وجود دارد. برهمین اساس خرید آن برای کودکان زیر شش سال توصیه نمی شود. اما طراحی و مدل های متنوع لگوهای ماشینی در این مدل از اسباب بازی از چیدو به نحوی است که به راحتی کودکان بالای 6 سال که علاقه و مهارت زیادی در ساخت پازل و سرهمبندی قطعات اسباب بازی دارند را ساعت ها سرگرم می کند.

مهمترین ویژگی ماشین های کلاسیک در این اسباب بازی جالب و سرگرم کننده، متحرک بودن چرخ های آنها است. این ویژگی، لگوهای ماشینی را به یک اسباب بازی متحرک و واقعی تبدیل می کند. به طور حتم کودک شما از رانندگی با این ماشین های کلاسیک اسباب بازی لذت می برد.

کودک شما باید برای ساخت هر یک از ماشین ها، قطعات مکمل هم را به همدیگر متصل کند. اتصال این قطعات کاملا راحت و متناسب با مهارت های کودک شما خواهد بود. به طور حتم او برای بازی با لگوها نیازی به کمک شما ندارد. با اینکه به شما قول می دهیم تنوع مدل های ماشینی در بین این لگوهای ماشین کلاسیک آنقدر زیاد است که اکثر بزرگسالان را هم علاقه مند به ساخت و طراحی مدل های مختلف می کند. بدون شک، خود شما هم به طور ناخودآگاه در این بازی سرگرم کننده با کودک خود همبازی می شوید و لذت بازی دوچندان می شود.

اما اتصال و سرهمبندی این قطعات می تواند قدرت هماهنگی بین دست و چشم های کودکان را تقویت کند. حتی کودک را تشویق خواهد کرد تا برای ساخت مدل های جدیدتر دست به خلاقیت و نوآوری بزند. یا بتواند مدل های مورد نظر خودش را با قطعات لگوی ماشینی طراحی کند.

نحوه خرید لگو بنز وینتیج 20 مدل در چیدو

به دنبال خرید و انتخاب لگوهای ماشینی کلاسیک برای تقویت ذهن خلاق کودک خود هستید؟ می خواهید تمرکز و توجه را در آنها افزایش دهید؟ نگران نباشید. به راحتی می توانید این لگوی ماشینی (DECOOL-31010) را از فروشگاه اینترنتی چیدو بخرید. ضمانت نامه تضمین کالا و خدمات مرجوعی تا 7 روز پس از خرید یکی از مزایای اصلی خدمات بعد از خرید اسباب بازی از چیدو است. تحویل فوری با بسته بندی سالم کالا در کمترین زمان ممکن یکی دیگر از مزایای خرید این لگو ماشین کلاسیک از چیدو خیال شما را بابت انتخاب بی نظیرتان راحت می کند.

لگو بنز وینتیج 20 مدل (DECOOL-31010)، یک بازی رقابتی سالم

با توجه به زیاد بودن قطعات لگو بنز وینتیج که به راحتی می توان 20 مدل ماشین کلاسیک را با آنها طراحی کرد، می توانید یک فضای رقابتی بین کودک خود با همبازی هایش ایجاد کنید تا آنها ساعت ها سرگرم ساخت ماشین ها شوند. برنده بازی کسی است که در کمترین زمان بتواند بیشتر لگو ماشین کلاسیک را سرهمبندی و به هم متصل کند. بدون شک ایجاد این فضای رقابتی با هدف تقویت هوش و مهارت کودکان می تواند بهترین نتیجه از خرید این اسباب بازی جالب از چیدو باشد.