بازی فکری هوپا مدل دالیزک ( Daliz -s )

بازی فکری هوپا مدل دالیزک ( Daliz -s )
بازی فکری دالیزک هوپا Daliz-s دالیزک بازی بسیار جذاب استراتژیک تقویت مهارت حل مساله و توجه و تمرکز مناسب برای بازی 2 تا 4 نفره مدت زمان بازی 15 دقیقه مناسب برای 9 تا 99 سال
شناسه کالا در انبار: َA1500
3 در انبار
قیمت کالا:
265٬000 تومان
معرفی

خرید اسباب بازی فکری هوپا مدل دالیزک برای کودکانی که نیاز به تقویت قدرت فکری و تصمیم گیری سریع دارند، توصیه می شود. چون Daliz یک بازی کاملا رقابتی است که کودک شما را تشویق می کند برای برنده شدن از قدرت فکری خودش استفاده کند. در عین حال مراقب حرکات و تصمیم گیری رقیب خودش باشد. چون برنده شدن در این بازی مهیج خیلی سخت و نفس گیر است و هر لحظه امکان دارد کودک شما شانس پیروزی را از دست بدهد..

محتویات جعبه اسباب بازی فکری هوپا مدل دالیزک

در هنگام خرید و تحویل اسباب بازی هوپا مدل دالیزک بهتر است به محتویات جعبه دقت کنید. جعبه باید شامل موارد زیر باشد:

  • 2 عدد پرچم
  • 20 عدد دیواره چوبی
  • 4 عدد مهره چوبی
  • 1 عدد صفحه بازی چوبی
  • دفترچه راهنما

این بازی برای کودکان دبستانی و 9 سال به بالا مناسب است. 2 الی 4 نفر می توانند در این بازی شرکت کنند. کمترین زمان لازم برای انجام این بازی تقریبا 15 دقیقه محسوب می شود اما با توجه به هیجان و رقابتی بودن Daliz ممکن است تا یک ساعت هم طول بکشد. این بازی هم برای پسران و هم دختران مناسب است و حتی می تواند برای بزرگسالان جالب و سرگرم کننده باشد.

 

نحوه بازی و برنده شدن در بازی فکری هوپا دالیزک

برنده شدن در این بازی فکری قوانین خاص خودش را دارد. اما این قوانین راحت و ساده هستند و کودک شما به راحتی می تواند آنها را یادبگیرد. در این بازی هر یک از بازیکنان باید برای پیروز شدن، مهره های خودش را حرکت دهند و به انتهای صفحه برساند. هر بازیکن می تواند ضمن حرکت دادن مهره ها، دیوارهایی را به عنوان مانع برای حرکت مهره های رقیب ایجاد کند.

جذابیت و هیجان بازی دالیزک در ساخت و مدیریت این دیوارها است. چون بازیکنان باید در مورد ساخت آنها به درستی تصمیم بگیرند و با برنامه و هدف خاصی این کار را انجام دهند. وگرنه امکان باخت در هر لحظه از این بازی وجود دارد.

از طرفی هم تعداد دیوارهایی که هر بازیکن در اختیار دارد بسیار کم هستند. بنابراین کودک شما باید نحوه ساخت و استفاده از آنها را به طور کامل مدیریت کند.

ویژگی های مهارتی بازی فکری هوپا Daliz

این بازی تا حد زیادی رقابتی است و نیاز به تمرکز و توجه خاصی دارد. برای همین بازی Daliz می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی تقویت مهارت های تصمیم گیری و سرعت العمل کودکان شما داشته باشد. افزایش و بهبود هماهنگی بین دست و چشم یکی دیگر از مزیت های بازی دالیزک است که کودکان همزمان باید مراقب نقشه های مهره های حریف و حرکت دادن مهره های خودشان باشند.

حتی بهبود تعادل بین نیمکره چپ و راست مغز در کودکان یکی دیگر از مزایای اسباب بازی فکری هوپا مدل دالیزک در کودکان است که به طور حتم می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی مهارت های حل مسئله و یادگیری مباحث ریاضی داشته باشد. قوانین این بازی کارتی بسیار راحت و ساده است که کودک شما با یک دور بازی کردن به راحتی می توانند آنها را یاد بگیرند.

نحوه خرید بازی اسباب بازی فکری هوپا مدل دالیزک

اگر به دنبال خرید اسباب بازی فکری Daliz برای کودکان خود هستید، اما هنوز هم در انتخاب خود از یک فروشگاه اینترنتی معتبر تردید دارید، ما خرید این اسباب بازی مهیج را از چیدو به شما پیشنهاد می کنیم. با خرید بازی های فکری از چیدو می توانید از ضمانت نامه تضمین کالا و خدمات مرجوعی تا 7 روز پس از خرید بهره بگیرید. تحویل فوری در کمترین زمان ممکن یکی دیگر از خدمات خرید اسباب بازی فکری هوپا مدل دالیزک از چیدو است.

خرید اسباب بازی فکری هوپا مدل دالیزک از فروشگاه اینترنتی چیدو می تواند یک هدیه مناسب و سرگرمی مهیج برای کودکان شما باشد. تا در کنار درس و تکالیف شبانه بتوانید یک زنگ تفریح مهیج و شاد را برای کودک خود در نظر بگیرید. از طرفی هم ما به شما این قول را می دهیم که با توجه  به هیجان و جذابیت بازی، حتی خود شما به این بازی علاقه مند خواهید شد. از این رو می توانید به عنوان یک همبازی در کنار کودک خود قرار بگیرید تا بتوانید نقاط مثبت و منفی کودک خود را در حل مسئله تشخیص دهید.