کتاب پارچه ای رنگی حیوانات جنگل

کتاب پارچه ای رنگی حیوانات جنگل
کتاب پارچه ای رنگی حیوانات جنگل نوزاد پیش از تولد و در شکم مادر می تواند نور و تاریکی را از هم تشخیص بدهد، اما هنگامی که به دنیا می آید دید جانبی دارد یعنی می تواند دامنه های نقاط را ببیند و نمی تواند روی یک نقطه تمرکز کند نوزاد تا یک ماهگی می تواند چیزهایی را که در فاصله ۲۰ تا ۳۰ سانتی متری هستند ببیند و بعد از یک ماهگی این فاصله کم کم بیشتر شده و تا ۹۰ سانتی متر می رسد. در حدود دو ماهگی نوزاد می تواند چیزهای متحرک را دنبال کند اما نگاهش هنوز برای ردیابی و تمرکز روی نقاط عمق کافی را ندارد. کتاب های سیاه و سفید یکی از کاربردی ترین محصولاتی هستند که می توانند به توسعه حس دیداری نوزاد کمک کنند هستند کتاب های سیاه و سفید به دلیل داشتن تصویرهایی با کنتراست بالا و تضاد رنگها تاثیر بسیاری بر قدرت تمرکز چشم و رشد دیداری نوزاد دارد. به خصوص مهم است که این تصاویر دارای خطوط مستقیم شکسته یا منحنی های کامل هندسی باشند. کتاب های سیاه و سفید نوزاد در دو رنگ زمینه سیاه و سفید طراحی شده اند. تا قبل از یک ماهگی صفحه های این کتاب ها را در فاصله ۲۰ تا ۳۰ سانتی متری چشم نوزاد نگه دارید و نام تصویرها را به او بگویید بعد از یک ماهگی میتوانید این فاصله را افزایش دهید لایه پلاستیکی درون کتاب نیز به رشد شنیداری نوزاد کمک می کند. نویسنده : سهیلا امامی انتشارات : نشر مامان کتاب مناسب برای کودک تا 6 سال
ناموجود

این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

معرفی

کتاب پارچه ای رنگی حیوانات جنگل
نوزاد پیش از تولد و در شکم مادر می تواند نور و تاریکی را از هم تشخیص بدهد، اما هنگامی که به دنیا می آید دید جانبی دارد یعنی می تواند دامنه های نقاط را ببیند و نمی تواند روی یک نقطه تمرکز کند نوزاد تا یک ماهگی می تواند چیزهایی را که در فاصله ۲۰ تا ۳۰ سانتی متری هستند ببیند و بعد از یک ماهگی این فاصله کم کم بیشتر شده و تا ۹۰ سانتی متر می رسد. در حدود دو ماهگی نوزاد می تواند چیزهای متحرک را دنبال کند اما نگاهش هنوز برای ردیابی و تمرکز روی نقاط عمق کافی را ندارد.
کتاب های سیاه و سفید یکی از کاربردی ترین محصولاتی هستند که می توانند به توسعه حس دیداری نوزاد کمک کنند هستند کتاب های سیاه و سفید به دلیل داشتن تصویرهایی با کنتراست بالا و تضاد رنگها تاثیر بسیاری بر قدرت تمرکز چشم و رشد دیداری نوزاد دارد. به خصوص مهم است که این تصاویر دارای خطوط مستقیم شکسته یا منحنی های کامل هندسی باشند.
کتاب های سیاه و سفید نوزاد در دو رنگ زمینه سیاه و سفید طراحی شده اند. تا قبل از یک ماهگی صفحه های این کتاب ها را در فاصله ۲۰ تا ۳۰ سانتی متری چشم نوزاد نگه دارید و نام تصویرها را به او بگویید بعد از یک ماهگی میتوانید این فاصله را افزایش دهید لایه پلاستیکی درون کتاب نیز به رشد شنیداری نوزاد کمک می کند.
نویسنده : سهیلا امامی
انتشارات : نشر مامان کتاب
مناسب برای کودک تا 6 سال