پکیج اوریگامی زیورآلات دست ساز اوریمان

پکیج اوریگامی زیورآلات دست ساز اوریمان
پکیج اوریگامی زیورآلات دست ساز اوریمان ساخت زیورآلات ساده و خارق‌العاده کاغذی را تجربه کنید. با خلاقیت خودتان زیورآلات زیبا بسازید، از آن لذت ببرید و به خانواده و دوستانتان هدیه دهید. این بسته هرآنچه برای تولید زیورآلات اوریگامی لازم است، شامل می‌شود و شما می‌توانید گوشواره، آویز، انگشتر، دستبند و غیره را بسازید. با انتخاب طرح و رنگ کاغذ، الگوی مدل اوریگامی، سنگ‌ها و نگین‌های موجود در بسته، زیورآلات خود را زیبا کنید. افزایش میزان دقت و تمرکز مناسب برای بالای هفت سال تقویت مهارت ذهن و مغز تقویت حافظه افزایش خلاقیت تقویت مهارت ارتباطی محتویات بسته اوریگامی : ۱۳ دیاگرام آموزشی جعبه هدیه چسب چوب کاغذهای ساخت مدل کاغذ مخصوص تمرین اکسسوری‌های ساخت زیورآلات استند نگه دارند کارت آموزشی راهنمای علائم استند نگه دارنده زیورآلات مناسب برای 9 تا 99 سال
1 در انبار
قیمت کالا:
345٬000 تومان
319٬000 تومان
معرفی

پکیج اوریگامی زیورآلات دست ساز اوریمان
ساخت زیورآلات ساده و خارق‌العاده کاغذی را تجربه کنید. با خلاقیت خودتان زیورآلات زیبا بسازید، از آن لذت ببرید و به خانواده و دوستانتان هدیه دهید.
این بسته هرآنچه برای تولید زیورآلات اوریگامی لازم است، شامل می‌شود و شما می‌توانید گوشواره، آویز، انگشتر، دستبند و غیره را بسازید.
با انتخاب طرح و رنگ کاغذ، الگوی مدل اوریگامی، سنگ‌ها و نگین‌های موجود در بسته، زیورآلات خود را زیبا کنید.
افزایش میزان دقت و تمرکز
مناسب برای بالای هفت سال
تقویت مهارت ذهن و مغز
تقویت حافظه
افزایش خلاقیت
تقویت مهارت ارتباطی
محتویات بسته اوریگامی :
۱۳ دیاگرام آموزشی
جعبه هدیه
چسب چوب
کاغذهای ساخت مدل
کاغذ مخصوص تمرین
اکسسوری‌های ساخت زیورآلات
استند نگه دارند کارت آموزشی
راهنمای علائم
استند نگه دارنده زیورآلات
مناسب برای 9 تا 99 سال