آشنایی و معرفی بازی فکری 13 سرنخ‎‎

1402 آبان 2, سه‌شنبه
آشنایی و معرفی بازی فکری 13 سرنخ‎‎

با بازی فکری 13 سرنخ‎‎ آشنا شوید!

با گسترش علاقه به بازی‌های رومیزی و چالش‌های ذهنی، "بازی فکری 13 سرنخ‎‎" یک تجربه فکری جذاب و هیجان‌انگیز برای دوستداران بازی‌های استراتژیک و معمایی فراهم کرده است. این بازی، توسط استودیوی کاپینو (Capino) طراحی و توسعه یافته است و با جلب توجه بازیکنان به تفکر منطقی و تحلیلی، یک تجربه گسترده و تازه را ارائه می‌دهد. 

این بازی برگردان به نسخه‌ی فارسی از بازی مشهور 13 Clues می باشد.

 بازی 13 سرنخ یک حس کارآگاهی بی نظیر به شما میدهد به گونه ای که شما واقعا احساس می کنید که یک پرونده ی قتل را حل می کنید.با توجه به اینکه زمان بازی زیاد نیست به کسانی که به بازی های کارآگاهی علاقه دارند پیشنهاد میکنیم این بازی را تهیه کنند و از بازی و تجربه کارآگاهی لذت ببرند.

داستان بازی فکری سیزده سرنخ 

تمام شهر به خاطر قتل‌های وحشتناکی که اتفاق افتاده در ترس و وحشت فرو رفته است. پلیس با تمام نیروهای خود تلاش میکند تا سرنخ‌های پرونده‌های قتل را شناسایی کند و شما که از زبده‌ترین کاراگاه‌های شهر هستید را فراخوانده تا معمای قتل را حل کنید.
هر کاراگاه موظف است زودتر از بقیه معمای پرونده خود را حل کند و کشف کند کدام ۱۳ سرنخ،مربوط به پرونده‌اش است. 

سیزده سرنخ بازی استنتاجی ساده و در عین‌ حال هوشمندانه‌ای است که هر بازیکن به جز سرنخ‌های پرونده‌ی خود، سرنخ‌های سایر بازیکنان که شامل اشخاص، مکان‌ها و سلاح‌ها است را میبیند و با پرسیدن سوال‌هایی از سایر بازیکنان به حل کردن معمای خود میپردازد، تا بفهمد که چه شخصی، با چه وسیله‌ای و در کجا قتل را انجام داده است!

توضیحات بازی فکری 13 سرنخ‎‎

"سیزده سرنخ" یک بازی رومیزی است که با استفاده از سرنخ‌ها و اطلاعات جمع‌آوری شده، بازیکنان را به چالش می‌کشد تا به حل معماها و رمزهای پیچیده بپردازند. هر بازیکن در نقش یک کارآگاه قرار می‌گیرد که باید با تجزیه و تحلیل موارد مختلف و استنتاجات منطقی، به یافتن حقیقت درباره یک جرم جنایی بپردازد.

هدف در این بازی چیست؟ 

هدف اصلی این بازی فکری این است که شما به عنوان بازیکن، بتوانید اولین شخصی باشید که معمای قتل، محل قتل و وسیله‌ی قتل در بازی را کشف کنید.
پس باید در نقش کاراگاهی زبده در تهران قدیم، سعی کنید سریعتر از بقیه کاراگاهان، پرونده‌ی مرموز قتل را حل کنید.

با قوانین برد گیم 13 سرنخ آشنا شوید!

بازی "سیزده سرنخ" با قوانین ساده و مکانیزم جذاب خود، این امکان را به بازیکنان می‌دهد تا در یک داستان پر هیجان، به دنیای پیچیده و پراز اسرار پرده‌های جنایی فرو بروند. بازیکنان با جمع‌آوری اطلاعات از سرنخ‌ها و پاسخ به سوالات، در مسیری مهیج به دنبال حقیقت حاکم بر جرم می‌روند.

  • تعداد بازیکنان: حداقل 3 نفر و حداکثر تعدادی که توسط ناشر بازی تعیین شده است.
  • تعیین حالت اولیه: قبل از شروع بازی، یک حالت اولیه تعیین می‌شود؛ مانند اعلام قتل یا کشف جسد.

  • سرنخ‌ها: هر بازیکن یک دیواره پنهان کننده، یک ذره‌بین و یک برگه مشخصات دریافت می‌کند. سایر ذره‌بین‌ها در میان میز قرار می‌گیرند و برگه‌های بازی استفاده نشده به جعبه بازی برمی‌گردند.

  • توزیع کارت‌ها: کارت‌ها برای سه دسته (افراد، مکان‌ها، اسلحه‌ها) تقسیم می‌شوند و هر بازیکن یک کارت از هر دسته به صورت پشت به پشت دریافت می‌کند.

ویژگی های مهارتی بازی رومیزی 13 سرنخ

  • افزایش دقت و تمرکز
  • افزایش مهارت در بازی های تیمی و روابط اجتماعی
  • افزایش هیجان و تخیل
  • افزایش قوه تفکر و تصمیم گیری
  • تقویت قدرت استراتژیک
  • افزایش اعتماد به نفس
  • افزایش مهارت حل مسئله

 نحوه خرید بازی فکری 13 سرنخ 

حال که با بازی فکری 13 سرنخ‎‎ آشنا شدید میتوانید به راحتی و به صورت مجازی این بازی را خریداری کنید.

شما می‌توانید سفارش بازی فکری 13 سرنخ را در وب سایت ما یعنی وب سایت چیدو ثبت کنید و آن را با قیمتی مناسب خریداری کنید.

محتویات جعبه برد گیم فکری 13 سرنخ 

محتویات جعبه بازی فکری "۱۳ سرنخ" عموماً شامل موارد زیر است:

  • 30 کارت سرنخ (افراد، مکان‌ها و اسلحه‌ها)
  • 6 دیواره پنهان کننده 
  • 1 دفترچه مشخصات 
  • 8 عدد ذره بین 
  • 1 عدد دفترچه راهنما

سوالات متداول 

شرط برنده شدن در بازی فکری 13 سرنخ چیست؟

برای برنده شدن در این بازی، به عنوان اولین شخص، کارت مظنون، کارت آلت قتل، و کارت اتاق مرتبط را که در پاکت جنایت قرار دارند، تشخیص دهید. برای این کار، می‌توانید با دقت به جزئیات ادله‌ها و ترکیب آن‌ها به تحلیل بپردازید

آیا میتوان بازی 13 سرنخ را به تعداد زیاد و متنوع بازی کرد ؟ 

بله ، "سیزده سرنخ" با تنوع معماها، سرنخ‌ها و احتمالات مختلف، هر بار یک تجربه جدید به بازیکنان ارائه می‌دهد.

سخن پایانی

به طور کلی، بازی فکری "سیزده سرنخ" با ترکیبی از جذابیت داستان، تحلیل منطقی، و چالش‌های ذهنی، یک تجربه گسترده و هیجان‌انگیز را برای علاقه‌مندان به بازی‌های رومیزی ارائه می‌دهد. 

بازی فکری 13 سرنخ، یک بازی مهیج و رازآلود است. بازیکنان با پرونده های محرمانه خود در صدد یافتن سرنخ و رد مظنونینی هستند تا بتوانند قاتل شهر را پیدا کنند. این بازی می‌تواند یک گزینه عالی برای گروه‌های دوستان یا خانواده باشد که به دنبال ساعت‌های خنده و چالش همزمان هستند.

انصراف از نظر