با قوانین بازی فکری سیلور طلسم(Silver) آشنا شوید !

1403 اردیبهشت 11, سه‌شنبه
با قوانین بازی فکری سیلور طلسم(Silver) آشنا شوید !

مشخصات کلی بازی سیلور طلسم

  • رده سنی مناسب: 8 سال به بالا
  • ابعاد بسته بندی: 40*120*170 میلی متر
  • وزن بسته بندی: 1400 گرم
  • جنسیت: مناسب دخترها و پسرها
  • نوع بسته بندی: جعبه محکم مقوایی
  • سبک بازی: بازی هوش، بازی استراتژیک، بازی خانوادگی و بازی معمایی
  • تعداد بازیکن: 2 تا 4 نفر
  • مدت زمان بازی: 30 الی 45 دقیقه

معرفی بازی فکری سیلور طلسم Silver

بازی فکری سیلور طلسم (Silver) جزء بازی های معمایی بسیار جذاب است که در داخل کشور تولید می شود. این بازی نسبتا ساده است و به همین علت برای کودکان 8 سال به بالا بازی مناسبی محسوب می شود. بازی سیلور طلسم جعبه مقوایی محکم و زیبایی دارد. همچنین طراحی بی نظیر و رنگ های شاد جعبه بسیاری از کودکان را در اولین نگاه مجذوب خود می کند.

برای انجام این بازی در دورهمی های دوستانه خود به 2 الی 4 نفر بازیکن نیاز دارید. تم اصلی این بازی فکری حول محور بیرون کردن گرگ ها از یک دهکده شکل می گیرد. در این بازی گرگ ها به چند دهکده حمله می کنند. هر یک از 4 بازیکن در این بازی در نقش کدخدای دهکده ظاهر می شوند. هر یک از بازیکنان باید به عنوان کدخدای دهکده خود با تکیه بر قابلیت های اهالی روستا و نیروی طلسم نقره ای گرگ ها را از دهکده خود بیرون کنند.

در پایان بازی بازی سیلور طلسم  هر یک از بازیکنان که تعداد گرگ های دهکده اش از همه کمتر است، برنده بازی محسوب می شود. اگر قصد انتخاب این بازی فکری را دارید، بهتر است راهنمای خرید بازی Silver طلسم  از چیدو را تا انتها بخوانید و اطلاعات بیشتری را در این زمینه کسب کنید.

محتویات جعبه بازی فکری سیلور طلسم

امروزه خریدهای اینترنتی به دلیل مزایای بی شماری که دارند جایگاه ویژه ای را در خریدهای روزمره به خود اختصاص می دهند. بنابراین اگر شما نیز جزء افرادی هستید که خرید اینترنتی را ترجیح می دهید باید بدانید که چک کردن محتویات جعبه در خرید اینترنتی بسیار مهم است. حتی در اطمینان از کیفیت و صحت محصول به شما کمک می‌کند.

در واقع شما با چک کردن محتویات جعبه و سایر مستندات مربوط به محصول، می‌توانید از نقض حقوق مشتری پیشگیری کنید. سایت چیدو یکی از سایت های اینترنتی بسیار معتبر است که با مراجعه به آن می توانید خرید مطمئنی را از نظر اصالت، صحت، و کیفیت کالا تجربه کنید. بنابراین بهتر است پیش از خرید با محتویات جعبه بازی سیلور طلسم Silver آشنا شوید. محتویات جعبه بازی Silver طلسم  عبارتند از:

  • 52 عدد کارت بازی
  • 4 عدد کارت راهنما
  • علامت طلسم نقره ای
  • دفترچه راهنمای بازی

نحوه بازی فکری سیلور طلسم

بازی بازی سیلور طلسم  با 4 بازیکن شروع می شود. برای شروع بازی ابتدا به عنوان داوطلب تمام 52 عدد کارت بازی را با دقت بر بزنید. 20 عدد از کارت ها را جدا کنید. کارت های باقیمانده را در وسط بازی بگذارید. از این 20 عدد کارت به هر بازیکن 5 کارت بدهید. کارت ها را به صورت یک ستون 5 تایی و به پشت روی زمین بچینید. علامت طلسم را باید در کنار بازیکن شروع کننده قرار بدهید.

 یکی از بازیکنان به صورت داوطلب بازی را شروع می کند. هر کارت نشان دهنده یکی از شخصیت های دهکده شما است. در کنار هر شخصیت و بر روی هر کارت عددی وجود دارد. این عدد نشان دهنده تعداد گرگ هایی است که با آن شخصیت وارد دهکده می شوند. برخی از شخصیت ها ساکن دهکده هستند، در حالیکه برخی دیگر از شخصیت ها به صورت رهگذر از دهکده شما عبور می کنند.

حالا هر یک از بازکنان به عنوان کدخدای دهکده خود باید تشخیص بدهد که کدام شخصیت ها ساکن دهکده هستند. در ادامه هر یک از بازیکنان باید شخصیت هایی که گرگ های زیادی به دنبال خود دارند را از دهکده بیرون کند. شما برای این کار می توانید از قابلیت های اهالی دهکده و همچنین نیروی طلسم نقره ای کمک بگیرید. در پایان بازیکنی که تعداد گرگ های دهکده اش از همه کمتر است، برنده بازی محسوب می شود.

خرید اینترنتی بازی فکری Silver طلسم

اسباب بازی‌های فکری معمولاً بازی‌هایی هستند که از ذهن و استعدادهای کودک برای حل مساله، پرورش تفکر منطقی، استدلال، خلاقیت و تمرکز استفاده می‌کنند. اسباب بازی فکری باید با سن کودک متناسب باشد، به همین علت معمولاً بر روی بسته‌بندی یا در توضیحات محصول مشخصات سنی مربوط به بازی نوشته می شود. انتخاب یک اسباب بازی که با علاقه و سلایق کودک سازگاری داشته باشد، او را به شدت مشتاق استفاده و بازی با آن می‌کند.

خرید بازی Silver طلسم  به عنوان هدیه یک انتخاب عالی برای شاد کردن کودکان است. اسباب بازی‌ها برای کودکان سرگرم‌کننده هستند و به آنها کمک می کنند تا اوقات فراغت خود را به خوبی سپری کنند و از بازی و هیجان لذت ببرند. فروشگاه آنلاین چیدو مسیری راحت و آسان برای شادی کودکان است. تنها با یک کلیک ساده با انبوهی از اسباب بازی های فکری متنوع روبرو می شوید که با انتخاب هر یک از آنها می توانید با کمترین هزینه دنیایی از شادی را برای فرزند خود به ارمغان آورید.

اما بهتر است خرید خود را از فروشگاه های معتبری مانند چیدو انجام دهید تا از کیفیت محصول و مناسب بودن قیمت آن مطمئن شوید.

هدف و مزایای بازی فکری سیلور طلسم

اسباب بازی‌های فکری که امکان همراهی و تعامل با دیگران را فراهم می‌کنند، برای کودکان جذابتر هستند. بازی‌هایی مانند بازی فکری سیلور طلسم که به صورت گروهی انجام می شود، امکان رقابت را برای کودک شما فراهم می‌کند. در نتیجه تعامل اجتماعی کودک تقویت می شود. در واقع هدف اصلی بازی Silver طلسم ، تقویت مهارت‌های تفکر منطقی و استدلال کودکان است. کودک باید با توجه به شرایط و محدودیت‌های موجود، راه‌حل‌های خلاقانه و منطقی ارائه دهد و به تحلیل و ارزیابی صحیح مسائل بپردازد.

بازی فکری سیلور طلسم Silver نیز از آن دسته بازی های فکری است که در گروههای 4 نفره انجام می شود. این بازی به توسعه مهارت های ارتباطی کودک کمک می کند. همچنین پیدا کردن راه حل های منطقی برای بیرون کردن گرگ ها در این بازی هوش محیط رقابتی سالمی را برای پرورش استعدادهای کودک فراهم می کند.

سایت فروشگاهی چیدو یاری بخش والدین عزیز در رشد مهارت های مختلف کودکان است. کودک شما می تواند از بازی لذت ببرد و به طور همزمان مهارت‌های متعددی از جمله سرعت عمل، رقابت سالم و تعامل اجتماعی با دیگران را آموزش ببیند. دنیای کودکی به سرعت در گذر است، بنابراین از فرصت استفاده کنید.

انصراف از نظر