داستان کارخانه اسباب بازی خرس طلایی Golden bear toys

1402 اردیبهشت 11, دوشنبه
داستان کارخانه اسباب بازی خرس طلایی Golden bear toys

داستان کارخانه اسباب بازی خرس طلایی Golden bear toys

بنا داریم داستان تاسیس و راه اندازی شرکت های معتبر تولید اسباب بازی را تعریف کنیم. شرکت هایی که با روزی بسیار کوچک و خانوادگی بودند و اینک بین المللی و بسیار بزرگ.

این مقاله اختصاص داده شده به شرکت انگلیسی خرس طلایی Golden bear toys

 

سال 1979

جان هیلز و کریستین نیکولز با به دست آوردن تجارب بسیار در شغل های قبلی خود در شرکت چاد ولی، مشتاق بودند تجارت اسباب بازی خود را راه اندازی کنند. آنها با اشتیاق فراوان، شرکت Golden Bear Products Ltd را تاسیس کردند که به سرعت به تولید کننده پیشرو اسباب بازی های نرم و عروسکی با تاکید بر کیفیت، ایمنی و قابلیت اطمینان تبدیل شد. شرکت در Shropshire با 26 کارمند شروع به تولید اسباب‌بازی‌های سفارشی برای 4 مشتری اولیه خود کرد که آن ها Mothercare، Boots، BHS و Woolworths بودند.

 

 

سال 1981

در سال 1981، شرکت اسباب‌بازی‌های خرس طلایی Golden Bear  اولین کاتالوگ محصولات خود را با نماد اسباب‌بازی عروسک نرم خرس طلایی معرفی و عرضه کرد.

 

 

سال 1982

شرکت خرس طلایی Golden Bear رشد می کند. 

در چند سال پیشرو، هر سال گردش مالی دو برابر می شد و در اواسط دهه 80، شرکت به خانه سوم خود در Wrockwardine Wood نقل مکان کرد. شرکت تاکید زیادی بر تولید طرح‌های عالی و کیفیت عالی داشت و در عین حال به دنبال ایجاد شهرت عالی در صنعت بود.

 

 

سال 1985

آدم برفی

اسباب‌بازی‌های آدم برفی توسط Golden Bear طراحی و تولید شد و به ‌عنوان اولین مجموعه کاراکتر شرکت، دارای مجوز ( لایسنس ) گردید.  در روزهای اولیه گرفتن مالکیت و مجوز لایسنس توانست به موفقیت‌های عظیمی دست یابد.

 

 

سال 1991

 

Edd the Duck یکی دیگر از شخصیت‌های موفق بی‌بی‌سی شده بود و لایسنس و مجوز آن بسیار موفق بود

هیجان انگیز تر اینکه، Edd the Duck عروسک المپیک برای تیم بریتانیا شد.

 

 

سال 1993

حرکت به سوی موفقیت

شرکت خرس طلایی به یک دفتر و انبار جدید ساخته شده در هورتون وود نقل مکان کرد. بیشتر تولیدات در آسیای شرقی منتقل شد ، اما شرکت هم چنان بر استفاده از تخصص طراحی خود در بریتانیا برای ایجاد محصولات با کیفیت تاکید داشت. دفتر مرکزی جدید به مساحت 68000 فوت مربع بنا شد. آنجا مکانی دوست داشتنی برای بخشهای نوآوری و ایده پردازی، فروش، بازاریابی، انبار و تبدیل شد.

 

 

سال 1995

محصولات کلاسیک بسیاری طراحی و تولید شد

در این سال آثار کلاسیک بیشتری به محصولات اضافه شد - موز در لباس خواب، نودی ، پینگو ، پت پستچی ، وینی پو و توماس موتور تانک.

 

 

سال 1996

دسته بندی های جدید

شرکت شروع به تنوع بخشیدن به سایر دسته‌بندی‌های محصولات خود کرد و توانمندی ها و قابلیت های خود را گسترش داد و با «اولین توماس من» بر اساس موتور همیشه محبوب توماس تانک، به موفقیت‌های بزرگی دست یافت.

 

 

سال 1997

Teletubbies

شرکت خرس طلایی یک قرارداد مجوز با BBC Worldwide برای تولید Teletubbies امضا کرد و اولین 4 اسباب بازی عروسکی نرم سال بعد با استقبال زیادی به بازار عرضه شد.

 

 

سال 1998

برنده اسباب بازی سال

نسخه‌های اسباب‌بازی عروسکی نرم Tinky-Winky، Dipsy، Laa-Laa و Po موفقیت بزرگی کسب کردند و شرکت خرس طلایی برنده جایزه «اسباب بازی سال» شد. دسته محصولات  Teletubbies در طول سال های بعد با اضافه شدن خطوط مخملی و پلاستیکی به طور قابل توجهی متنوع شد.

 

 

سال 2010

عروسک نماد المپیک

شرکت خرس طلایی جایزه نهایی را به دست آورد - مجوز طراحی و تولید عروسک نماد المپیک برای المپیک 2012 لندن را دریافت کرد . این موفقیتی بسیار درخشان برای شرکت بود.

 

 

سال 2017

سال شلوغ دفتر هنگ کنگ شرکت خرس طلایی

یک مجموعه جدید هیجان‌انگیز به نام Bush Baby World با شخصیت‌های زیبا با چشم‌ها و گوش‌های تکان‌دهنده طراحی  شد. این مجموعه در بیش از 50 کشور توزیع شد که سفارشات بسیاری به دفتر شرکت خرس طلایی در هنگ کنگ ارسال شد و دفتر هنگ کنگ سال بسیار شلوغی برای تولید و ارسال سفارش ها داشت.

 

 

سال 2021

متخصص در بازی

شرکت خرس طلایی هنوز در حال توسعه اسباب‌بازی‌ها و عروسک های خلاقانه، خلاقانه و فوق‌العاده سرگرم‌کننده برای برنامه‌های  شناخته‌شده کودک در تلویزیون هستند مانند Hey Duggee، Bing و In The Night Garden .

 شرکت هر روز در حال طراحی انواع اسباب‌بازی‌ها و بازی‌های جدید هست که با یک هدف طراحی شده‌اند. سرگرم کننده بودن!

 

 

 

https://www.goldenbeartoys.com/about-us/our-story

https://www.goldenbeartoys.com/

انصراف از نظر