خانه چوبی بامتی Bamti

خانه چوبی بامتی Bamti
خانه چوبی بامتی Bamti به کودک شما این امکان را می‌دهد تا برای اسباب بازی های خود، فضایی را بسازد و آنها را در یک مکان خاص ( خانه چوبی) مرتب نگهداری نماید و ساعت ها با آن سرگرم بازی شود. این یک راه خوب برای اجازه دادن به کودکان برای آشنایی بیشتر با زندگی واقعی و آموزش مهارت‌های اجتماعی مانند ارتباط و حل مسئله است. در این شبیه‌سازی، بچه‌ها خانه‌های رویایی خود را طراحی می‌کنند و آن‌ها را مطابق سلیقه خود تجهیز می‌کنند. از دیگر کاربردهای این خانه این است که وقتی کودک شما بزرگ شد، خانه چوبی می‌تواند به عنوان قفسه‌ای برای کتاب‌ها، عکس‌ها و یا سایر وسایلی که کودک شما می‌خواهد به نمایش بگذارد استفاده شود. قطعات چوبی خانه بامتی باید مونتاژ و سرهم شود. ابعاد خانه چوبی بامتی : 56*19*58 سانتی متر مناسب برای 3 سال به بالا
شناسه کالا در انبار: KM3368
2 در انبار
قیمت کالا:
2٬800٬000 تومان
2٬590٬000 تومان
معرفی

خانه چوبی بامتی Bamti
به کودک شما این امکان را می‌دهد تا برای اسباب بازی های خود، فضایی را  بسازد و آنها را در یک مکان خاص ( خانه چوبی) مرتب نگهداری نماید و ساعت ها با آن سرگرم بازی شود.

این یک راه خوب برای اجازه دادن به کودکان برای آشنایی بیشتر با زندگی واقعی و آموزش مهارت‌های اجتماعی مانند ارتباط و حل مسئله است.
در این شبیه‌سازی، بچه‌ها خانه‌های رویایی خود را طراحی می‌کنند و آن‌ها را مطابق سلیقه خود تجهیز می‌کنند.

از دیگر کاربردهای این خانه این است که وقتی کودک شما بزرگ شد، خانه چوبی می‌تواند به عنوان قفسه‌ای برای کتاب‌ها، عکس‌ها و یا سایر وسایلی که کودک شما می‌خواهد به نمایش بگذارد استفاده شود.
قطعات چوبی خانه بامتی باید مونتاژ و سرهم شود.
ابعاد خانه چوبی: 56*19*58 سانتی متر
مناسب برای 3 سال به بالا