بازی فکری شوتبال

1402 تیر 15, پنجشنبه
بازی فکری شوتبال

احتمالا شما نیز زمانی که نام بازی فکری شوتبال را می‌شنوید، متعجب می‌شوید. شاید این فکر به سراغ شما بیاید که چطور می‌توان بازی‌های فیزیکی را در قالب یک بردگیم انجام داد؟ آیا این بازی‌ها جذابیتی هم دارند؟ طراحان مبتکری که در زمینه طراحی بازی‌های فکری فعالیت دارند، با الهام گرفتن از ورزش‌های مختلف بازی‌های مهیجی را طراحی کرده‌اند. با توجه به این که ورزش فوتبال یکی از پرطرفدارترین ورزش‌ها هم در میام خانم‌ها و هم در میان آقایان است، بازی با دلالت بر این ورزش طراحی شده است که شوتبال نام دارد. این بازی می‌تواند باعث سرگرم شدن تمامی اعضای خانواده شود و لحظاتی خوش را برای شما به ارمغان بیاورد. کافی است برای خرید بازی فکری شوتبال، در وب سایت چیدو سفارشات خود را ثبت کنید. البته قبل از آن باید ویژگی‌های بازی فکری شوتبال را بدانید. در ادامه با ما همراه باشید.

بازی فکری شوتبال، بازی مناسب برای همه سنین

بازی فکری شوتبال که با نام بازی کشمکش هم شناخته شده است، یک بازی فوق العاده است که محدودیتی از نظر سن برای این بازی در نظر گرفته نشده است. این بازی پرفروش تداعی گر بازی فوتبال است. با این تفاوت که بر روی یک صفحه بازی انجام می‌شود و مهره‌های آن به جای انسان، اشیای مصنوعی هستند. برای انجام این بازی به سی دقیقه زمان نیاز دارید. افرادی که می‌خواهند از این بازی استفاده کنند، باید سرعت عمل بالایی داشته باشند چرا که تنها یک ‌حرکت با وقفه‌ای کوچک می‌تواند موجب عدم برد در این بازی بشود. شما باید از همان ابتدای بازی، استراتژی‌هایی را برای غلبه بر رقیب در نظر بگیرید. همان گونه که در بازی فوتبال واقعی نیز برنامه‌هایی برای پیروزی بر رقیب چیره می‌شوند. شما می‌توانید در گروه‌های دو‌ نفره این بازی را انجام دهید و لذت ببرید.

هدف بازی فکری شوتبال چیست؟

هر بازی فکری که طراحی می‌شود، یک هدف خاص دارد. بازی فکری شوتبال نیز همین طور است. هدف خاصی برای این بازی در نظر گرفته شده است. شما با انجام این بازی می‌توانید تمرکز خود را افزایش دهید و بهتر فکر کنید‌. در واقع مکانیزم اصلی این بازی تمرکز است. شما باید طوری مهره‌های خود را در صفحه شوتبال حرکت دهید که در نهایت تمامی مهره‌ها از صفحه بازی شما خارج شوند. بازیکنی برنده بازی شوتبال خواهد شد که مهره‌های بازی او همگی در زمین طرف مقابل باشند. البته بیرون کردن مهره‌ها کار ساده‌ای نیست. زمانی که یاد بگیرید چطور می‌توانید بازی شوتبال را انجام دهید، امکان این که به آسانی از پس حریف بر بیایید هم وجود دارد.

اجزای بازی شوتبال چیست؟

بازی شوتبال یک تورنمنت مسابقه‌ای است که می‌تواند مهارت‌های فرد بازیکن را تقویت کند. این بازی دو نفره دارای یک صفحه بازی چوبی با دو بخش مجزا است که هر بازیکن صاحب یکی از بخش‌های آن است. ده عدد مهره بازی، دو عدد کش یدک و یک دفترچه راهنما در پک بازی شوتبال قرار دارند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول این است که حتی صفحه بازی آن چوبی است، به همین دلیل ماندگاری زیادی دارد. ‌وزن کم و حجم کمی که این محصول دارد، باعث شده است که حمل و جا به جایی آن آسان باشد. پس شما می‌توانید این بازی فکری را به هر جایی که دلتان می‌خواهد ببرید و در کنار دوستان خود آن را انجام دهید.

بازی شوتبال چگونه انجام می‌شود؟

برای این که بازی را آغاز کنید، اولین گام این است که صفحه بازی را آماده نمایید. کش‌ها را به دو صفحه اصلی متصل کنید و مهره‌ها را در آن قرار دهید. حال صفحه آماده است. طراحان بازی فکری شوتبال دو روش مختلف را برای انجام این بازی در نظر گرفته‌اند:

  • در روش اول از این بازی، شرکت کننده باید یک رنگ را از بین رنگ‌های آبی و زرد انتخاب کند و برچسب‌های مربوطه را بر روی مهره‌های خود بچسباند. سپس از قدرت ذهن خود و از توان حرکت خود استفاده کند تا مهره‌هایش را از بازی بیرون کند. هر کدام از بازیکنان که زودتر از دیگری مهره‌های حریف را از صفحه بازی خارج کنند، موفق خواهند بود.
  • روش دیگر، روش مهره‌های یکسان است. در این روش نیازی نیست که شما رنگ انتخاب کنید و برچسب‌های رنگی را بر روی مهره‌های خود بچسبانید. ابتدا باید مهره‌‌های چوبی بازی را به دو بخش مختلف تقسیم کنید. سپس آن‌ها را در دو طرف صفحه بازی قرار دهید. زمانی که بازیکن مربوطه بتواند صفحه خود را خالی از مهره کند، یعنی برنده است. در این بازی نه تنها قوای ذهن و ‌مهارت‌های دست ورزی بلکه مکانیزم شانس نیز برای رسیدن به موفقیت بسیار مهم هستند.

با فواید بازی شوتبال آشنا شوید!

بازی‌های فکری همگی دارای مزایای زیادی هستند. به دلیل این که این بازی‌ها با ذهن سر و کار دارند، معمولا تمرکز را افزایش داده و هوش هیجانی را پرورش می‌دهند. علاوه بر آن، با استفاده از بازی شوتبال می‌توانید هماهنگی بین دست و چشم خود را افزایش دهید و مهارت‌های دیداری خود را بالا ببرید. در کنار آن دقت خود را نیز بیشتر کنید. به همین دلیل است که بازی‌های فکری نه تنها برای کودکان بلکه برای نوجوان و جوان، بزرگسال و حتی افراد مسن‌ مناسب هستند.

خرید بازی فکری شوتبال از چیدو

امروزه دلایل متعددی وجود دارند که باعث شده‌اند خرید مجازی انواع محصولات با استقبال مواجه شود. هزینه‌های مربوط به خرید حضوری و تایمی که خرید حضوری تلف می‌کند، یکی از مهم‌ترین عوامل در این زمینه است. شما برای خرید انواع بازی‌های فکری از جمله بازی شوتبال بدون این که به یک فروشگاه مراجعه کنید، می‌توانید از طریق فضای مجازی اقدام کنید. اما باید به چند نکته مهم توجه داشته باشید. چرا که همه وب سایت‌هایی که در محازی مشغول فعالیت هستند، از اعتبار کافی برخوردار نشده‌اند. اگر می‌خواهید بازی شوتبال اصل را با قیمتی مناسب خریداری کنید، با ما در چیدو در ارتباط باشید. فروشگاه چیدو یکی از فروشگاه‌های معتبر در زمینه فروش انواع بازی فکری است که امکان خریدی مطمئن را برای شما فراهم کرده‌ است. بنابراین می‌توانید با خیال راحت سفارشات خود را ثبت کنید و محصول اصل را خریداری نمایید. با این وجود، دیگر نیازی به مراجعه حضوری به این فروشگاه هم نخواهید داشت.

سخن پایانی

در این مطلب به معرفی بازی فکری شوتبال پرداختیم. این بازی که جزو بازی‌های مهیج و مسابقه‌ای است، به صورت دو نفره انجام می‌شود. دو روش برای انجام این بازی در نظر گرفته شده‌اند که آن‌ها را برایتان ذکر کردیم.‌ شما به کمک مهره‌های اصلی بازی شوتبال، می‌توانید بازی را انجام دهید. کافی است دقت خود را بیشتر کنید و سرعت عملتان را بالا ببرید. آنگاه تمامی مهره‌ها را وارد زمین حریف خواهید کرد و برنده بازی خواهید شد. تقویت مهارت دست ورزی، مهارت‌های دیداری، هوش فضایی و دقت و تمرکز به دنبال استفاده از این بازی به وجود خواهد آمد.

انصراف از نظر