اسباب بازی حرکتی

1402 خرداد 11, پنجشنبه
اسباب بازی حرکتی

خرید و انتخاب اسباب بازی حرکتی برای کودکان بهترین و موثرترین راهکار برای افزایش میزان فعالیت و تحرک آنها در فضای بسته و کوچک خانه است. این اسباب بازی ها با تقویت مهارت های حرکتی و هماهنگی بین دست و چشم می توانند آنها را به جنب و جوش وادار کند. حتی سرعت عمل و تمرینات استقامتی و تقویت کننده حرکات دست را به آنها آموزش دهند.

اما سوال اصلی بسیار والدین این است که بهترین اسباب بازی حرکتی متناسب با سن کودکان من کدامند؟ از کجا باید اسباب بازی حرکتی را برای کودک خود خریداری کنم؟ در هنگام خرید آنها باید به چه نکاتی را در نظر بگیریم؟

خب! اگر شما هم در هنگام خرید اسباب بازی حرکتی با چالش مواجهه هستید، حتما این مقاله از چیدو را تا انتها بخوانید تا انواع اسباب بازی های حرکتی را بشناسید و پاسخ تمام سوالات خود را در این زمینه پیدا کنید.

بهترین اسباب بازی حرکتی برای کودکان برای انرژی سوزی

بدون شک همه می دانیم کودکان ما برای تخلیه انرژی، شادی و نشاط خود به بازی و تفریح نیاز دارند. اما مشکل اینجاست که آنها در هر شرایطی نمی توانند در محیط خارج از خانه بازی کنند. اگر هم اسباب بازی مناسبی نداشته باشند، وقت خودشان را صرف بازی های اینترنتی و آنلاین می کنند که حتما آنها بدی ها و اثرات منفی خودشان را دارند.

نگران نباشید. برای شاد نگه داشتن فرزندان دلبند شما، هنوز راهکار و گزینه انتخابی موثری وجود ارند. فقط باید قبول کنید که آنها در خانه به فعالیت بدنی و بازی های مهیج برای تخلیه انرژی و جنب و جوش نیاز دارند تا بتوانند توانایی ها و خلاقیت خودشان را بروز و نقاط مثبت و منفی خودشان به شما نشان دهند.

پس بهتر است برای کمک به تقویت مهارت های حرکتی و ذهنی کودک خود سرمایه گذاری کنید و بهترین های اسباب بازی حرکتی را متناسب با سن آنها خریداری کنید، اینها عبارتند از:

اسباب بازی هاور هاکی

اگر به دنبال یک اسباب بازی مناسب برای تشویق کودک خود به انجام فعالیت های فیزیکی و تحرک بیشتر هستید، خرید اسباب بازی هاور هاکی از چیدو می تواند یک هدیه مهیج و سرگرم کننده برای آنها باشد. این بازی دو نفره کاملا سبک رقابتی و سرعتی دارد. برای همین می تواند در افزایش تحرک کودکان تاثیر زیادی داشته باشد.

محتویات بسته بازی شامل یک بند بلند، تعدادی چسبانک، دو عدد دروازه، دو عدد دسته بازی و یک توپ هاور هاکی باتری خور است که مجموع همه آنها یک زمین بازی واقعی از هاور هاکی را برای کودک شما راه اندازی می کند.

این بازی برای کودکان 6 سال به بالا بسیار مناسب است که می تواند در بهبود مهارت های حرکتی کودکان دبستانی هم تاثیر زیادی داشته باشد.

 اسباب بازی تیر کمان مدل Shooter

 اسباب بازی تیر کمان با صفحه ای دارت، یکی از بازی های است که این روز ها زیاد محبوب شده و طرفداران زیادی دارد. کودکان شما برای برنده شدن در این بازی رقابتی باید با پرتاب تیرهای مخصوص به صفحه دارت سعی کنند بیشترین امتیاز ها را کسب کنند.

پرتاب تیرها با قدرت و تمرکز بیشتر می تواند باعث بهبود مهارت های حرکتی و فکری کودک شما شود. این ست کامل شامل تیر و کمان بزرگ و حرفه ای است که می تواند برای برای کودکان ۵ سال به بالا یک بازی مهیج باشد.

بازی فکری ماشین هوش تک توی (Tak Toy) مدل Happy Puppy

ماشین بازی برای کودکان ما یک بازی پرطرفدار و محبوب است که آنها هیچ وقت از داشتن انواع ماشین ها سیر نمی شوند. به خصوص اگر این ماشین به نحوی طراحی و ساخته شده باشد که کودک بتواند آن را دنبال خودش راه ببرد و هوش او را به چالش بکشاند.

بازی فکری ماشین هوش تک توی از چیدو یکی از همین بازی های متحرک و مهیج است. هم باعث تقویت هوش و مهارت های ذهنی در کودکان می شود. هم می تواند آنها را به تحرک و جنب و جوش وادار کند. پس با خرید این ماشین دوست داشتنی برای کودک کودکان 9 ماه تا 3 ساله خود می توانید با یک تیر، دو نشان بزنید. هم سرگرمی مناسب برای فرزند شماست. هم یک وسیله آموزنده و تقویت کننده هوش آنها.

ست کامیون و 12 عدد ماشین فلزی Alloy Models

 آیا کودک شما به دنیای ماشین ها علاقه زیادی دارد؟ یا از داشتن ماشین های مختلف و رنگارنگ لذت می برد؟ پس چرا با خرید ست کامیون و 12 عدد ماشین فلزی Alloy Models از چیدو رویایی کودکانه فرزند دلبند خود را به حقیقتی شیرین تبدیل نمی کنید.

این ست زیبا و دوست داشتنی شامل یک کامیون حمل ماشین های فلزی به همراه 12 عدد ماشین فلزی با رنگ های مختلف و متنوع است. قابلیت بازی با کامیون و جابجایی آن وجود دارد. کودک شما می تواند با این اسباب بازی ساعت ها خودش را سرگرم کند و در دنیای ماشین های خودش، ماشین سواری کند. این ست زیبا استاندارد CE اروپا را دارد و برای کودکان 3 سال به بالا کاملا مناسب و بی خطر است.

بازی با این ست، ضمن شناخت و تشخیص رنگ ها به کودکان شما می تواند آنها را تشویق به تحرک و فعالیت بیشتر کند. چرا که کودک شما مجبور است برای بازی با 12 عدد ماشین فسقلی خودش آنها را کامیون بزرگتر حمل و جابجا کند.

تمامی ماشین های کوچک از فلزی محکم و بادوام تشکیل شده اند که کاملا نشکن هستند. جنس کامیون حمل آنها هم از پلاستیک مرغوب و با کیفیت است که می تواند یک اسباب بازی مطمئن و محکم برای کودک شما باشد. پس در خرید آن از فروشگاه چیدو تردید نکنید.

بازی آموزشی سنجاقک (Sanjaghak) مدل دالی توپه

 بازی سنجاقک مدل دالی توپه یک بازی کاملا آموزشی و علمی است که در یادگیری رنگ و اشکال مختلف به کودکان می تواند نقش موثری داشته باشد. توپ های رنگی همراه با این اسباب بازی به کودک شما کمک می کند تا رنگ ها را کاملا بشناسد. اما او باید با دقت و مهارت ذهنی خودش این توپ ها را با حرکت چکش اسباب بازی به حرکت در بیاورد. این بازی برای کودکان 1 سال به بالا کاملا سرگرم کننده و مناسب است.

جنس توپ ها و چکش از پلاستیک محکم و بادوام و بدون هیچ گونه حساسیت و خطر بلعیدن توسط کودک ساخته شده است. با خیال راحت می توانید بازی آموزشی سنجاقک را از چیدو برای کودک خود خریداری کنید.

بازی فکری فکرآوران (Fekravaran) مدل شوتبال بزرگ

بازی فکری شوتبال بزرگ از چیدو، یک بازی کاملا رقابتی و دو نفره است که به شما قول می دهیم باهیجان و نشاط زیادی که دارد، خودتان هم خود به خود در این بازی شرکت می کنید و رقیب خوبی برای کودک خودتان می شوید. بازی شوتبال با شلیک و نشانه گیری مهره ها همراه است که همین جذابیت آن را زیاد می کند.

تقویت هماهنگی چشم و دست کودک همراه با جنب و جوش زیادی که این بازی دارد یکی از مزیت های اصلی بازی شوتبال است که آن را به یکی از بازی های حرکتی برای کودکان تبدیل می کند. اگر قصد خرید این اسباب بازی برای کودک خود از چیدو را دارید بهتر است آن را برای کودکان 5 سال به بالا انتخاب کنید.

اجازه دهید کودک شما با آموزش هدف گیری و پیروزی در این بازی، راهکارهای موثر و مفیدی را برای پیشرفت در مراحل مختلف خود در آینده را یاد بگیرد. چون این بازی به تمرکز و توجه زیاد همراه با مهارت فکری بالا نیاز دارد. بازی فکری فکرآوران (Fekravaran) مدل شوتبال بزرگ یک بازی تمام عیار برای تخلیه انرژی کودک خستگی ناپذیر شما است. هرگز از خرید آن پشیمان نمی شوید.

کامیون خودروبر نشکن نیکو

همه کودکان از همان اوایل که بازی کردن را یاد می گیرند، جذب ماشین های اسباب بازی می شوند. چون حرکت این اسباب بازی ها می تواند آنها را به وجد بیاورد و حتی برای کودک شما جذاب است.

اما داشتن دو ماشین در یک جعبه شاید برای آنها جذاب تر و سرگرم کننده تر باشد. برای همین اگر قصد خرید ماشین برای کودکان یکسال به بالا را دارید، بهتر است ضمن خرید کامیون خودروبر نشکن نیکو با خرید یک کامیون، یک ماشین دیگر هم اضافه تر برای کودک خود تهیه کنید. تا ماشین بازی آنها مهیج تر و کامل تر شود.

در این شرایط فرزند شما مجبور است برای بازی با اسباب بازی های خودش تحرک و فعالیت بیشتری داشته باشد تا بیشتر از آنها لذت ببرد.

ست اسباب بازی سفالگری ای ام تی (AMT) مدل AMT3033

همه ما می دانیم کودکان کنجکاو و خلاق، گل بازی و یازی با خاک را دوست دارند. آنها می خواهند با دستان کوچک شان خلاقیت و توانایی های خود را نشان دهند. آنها از ساخت کاردستی های خودشان به وجد میایند و لذت می برند.

اگر شما می خواهید دنبای گل بازی کودک خود را جذاب تر و شیرین تر کنید، بهتر است برای خرید ست سفالگری ام ای تی از چیدو هر چه زودتر اقدام کنید. این ست تمام وسایل مورد نیاز برای سفالگری از گل مخصوص آن تا چرخ سفالگری باتری خور تا قلمو و ابزارهای رنگ آمیزی مورد نیاز را دارد. پس یک ست تمام عیار برای افزایش تحرک و تقویت تخیل کودکان شما ست که با اطمینان از یادگیری بیشتر می توانید آن را برای کودکان 3 سال به بالا تهیه کنید.

زمین بازی به همراه ماشین چوبی Bamti

 زمین بازی به همراه ماشین چوبی Bamti یک بازی کاملا سرگرم کننده و جذاب برای کودکان در تمام سنین است. این زمین بازی پارچه ای دارای طرح نقشه شهر و خیابان های متعددی است که می تواند در یادگیری قوانین راهنمایی و رانندگی برای کودکان شما موثر و مفید باشد.

علاوه بر آن، ست بازی 2 عدد ماشین چوبی با کیفیت مناسب و مستحکم دارد که کودک می تواند از آنها برای رانندگی در خیابان های اسباب بازی خودش استفاده کند. زمین بازی دایره ای به قطر 125 سانتیمتر است که یک محیط واقعی شهری را برای کودک شما فراهم می کند تا بتواند ساعت ها با آن سرگرم باشد.

بدون شک بازی در این خیابان ها و زمین بازی، کودک شما را تشویق به تحرک و جنب و جوش زیاد می کند. ضمن اینکه بازی کاملا آموزنده و جالب است که قوه تخیل و مهارت های ذهنی کودک را تحت تاثیر قرار می دهد تا بتواند برنامه هایی را برای رانندگی در زمین بازی برای ماشین های بازی تعیین و طراحی کند. اگر دوست دارید کودکتان همه قوانین رانندگی با ماشین اسباب بازی خودش یادبگیرد، می توانید با زمین بازی به همراه ماشین چوبی بامتی را به کودک خود هدیه دهید.

ست سگ نگهبان Dogs mini M-99A

 یکی از مهیج ترین اسباب بازی حرکتی در فروشگاه چیدو، ست سگ نگهبان Dogs mini M-99A است که کودک شما را وادار به تحرک و فعالیت زیاد می کند. سگ های نگهبان در این اسباب بازی با وسایل نقلیه شیک و جذاب خودشان به کشف حقایق دنیای کودک شما کمک می کنند.

سگ های نگهبان از روی شخصیت کارتون های سگ نگهبان طراحی و ساخته شده اند که بدون شک جذابیت بازی با آنها را برای کودک شما دوچندان می کند. این اسباب بازی برای کودکان 3 سال به بالا بسیار مناسب و کاربردی است. حتی در تقویت قوه تخیل و خیال پردازی آنها تاثیر بسیار زیادی دارد.

بازی فکری هیپو (Hippos) مدل اسب آبی گرسنه

بازی اسب آبی گرسنه یکی از بازی های مناسب برای تقویت مهارت های حرکتی است. این بازی با ایجا حس رقابت بین بازیکنان می تواند در تخلیه انرژی و نشاط بی پایان آنها تاثیر زیادی باشد. هیجان بازی از جایی شروع می شود که هر کدام از اسب های آبی گرسنه باید برای برنده شدن سرعت عمل زیادی داشته باشند تا غذای بیشتری بخورند. این بازی سرعتی می تواند باعث تشویق کودک شما به تحرک و فعالیت بیشتر شود.

بازی اسب آبی گرسنه شامل 4 اسب آبی برای 2 الی 4 شرکت کننده با 20 مهره به عنوان غذا و یک مهره طلایی است. بازیکنی که بتواند مهره طلایی را به دست آورد، برنده بازی خواهد بود. این بازی برای کودکان 4 سال به بالا بسیار مهیج و سرگرم کننده است.

ابزار کاردستی حرفه ای ایپکا

ابزار کاردستی حرفه ای ایپکا از چیدو، یک مجموعه ای بسیار زیبا و کامل از ابزارآلات مورد نیاز ساخت کاردستی های چوبی برای کودکان هنرمند و خلاق شما محسوب می شود. حتما کودک شما با این ست کامل می تواند هر آنچه که برای دنیای کودکانه خودش دوست دارد را بسازد و طراحی کند. این محصول در دو سطح مبتدی و حرفه ای ارائه شده که شما می توانید بهترین نوع آن را متناسب با سطح توانایی ها و خلاقیت کودک خودتان آن را از فروشگاه اینترنتی چیدو خریداری کنید.

حتی ابزار کاردستی ایپکا برای معرق کاری و ساخت ماکت نیز مناسب و مفید است. اما توصیه می شود برای استفاده بهینه و مناسب حتما میز کار ایپکا را همراه با آن خریداری کنید.

ست کامل ابزار کاردستی حرفه ای ایپکا شامل تمامی قطعات و ابزارها برای آموزش و یادگیری کودک شما همراه با یک دفترچه راهنمایی کامل و به زبان ساده است که می توانید آن را برای کودکان 9 سال به بالای خود تهیه کنید. جنس تمامی این ابزار ها از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه است که به راحتی خراب و فرسوده نمی شود. پس با خیال راحت آن را بخرید و اجازه دهید کودک شما با داشتن این ست ابراز از ساخت کاردستی های خودش لذت ببرد.

دستکش و ساعت تیرانداز اسپایدرمن Spider Hero

 اگر کودک شما به بازی های پرتابی و پلیسی علاقه زیادی دارد، یا شخصیت قدرتمند کارتونی اسپایدرمن را الگوی خودش قرار می دهد، بهتر است او را سورپرایز کنید. با خرید دستکش و ساعت تیرانداز اسپایدرمن Spider Hero

 هم می توانید بهترین و در عین حال ساده ترین اسباب بازی پرتابی را برای کودک خود تهیه کنید. هم اسپایدرمن دوست داشتنی کارتونی را به عنوان همبازی و دوست قدرتمند به آنها معرفی کنید تا از داشتن چنین ست کاملی بتوانند تیرانداز و مبارزه طلبی را تجربه کنند.

دستکش و ساعت تیرانداز اسپایدرمن Spider Hero اسباب بازی شامل تیرهای کم خطر بادکشی با کیفیت طراحی و ساخت بسیار خوب و اورجینال همراه با یک دستکش و پایه مخصوص پرتاب است که کودک به راحتی می تواند آن را بپوشد. حتی با بستن ساعت آن به دور مچش بهتر دستکش و بازی را کنترل و مدیریت کند. این بازی برای کودکان 3 سال به بالا کاملا مناسب بی خطر است.

تقویت مهارت های حرکتی و هماهنگی بین حرکات دست و چشم برای نشانه گیری و پرتاب تیر یکی از بزرگترین مزیت های این اسباب بازی مهیج و قدرتی است که حتما کودک شما را تشویق به فعالیت و تحرک بیشتر می کند. پس در خرید دستکش و ساعت تیرانداز اسپایدرمن Spider Hero از فروشگاه اینترنتی چیدو تردید نکنید.

فرفره انفجاری BeyBlade B-139

یکی از بازی های مهیج و قدرتی است که محبوبیت و طرفداران زیادی دارد. چون این بازی از روی یکی از انیمیشن های جذاب و دیدنی در بین کودکان ساخته و طراحی شده است. کودکان در این بازی خود را جایگزین شخصیت بازی انیمیشن فرض می کنند.

بازیکنان در این بازی باید ضامن فرفره های انفجاری خودشان را به طور همزمان اما با قدرت زیاد بکشند تا فرفره ها در هوا پرتاب شوند. برنده این بازی کسی است که فرفره او دیرتر به زمین بنشیند و بایستد. این بازی علاوه بر هیجان و نشاطی که به همراه دارد باعث تخلیه انرژی و جنب و جوش بسیار زیاد کودکان می شود. از این رو یک بازی قدرتی برای تقویت حرکات و مهارت های حرکتی کودکان محسوب می شود.

آنها باید برای پرتاب فرفره خود تمرکز کنند تا ضامن را با آخرین قدرت و توجه بکشند و فرفره را در هوا منفجر کنند. این بازی برای کودکان 3 سال به بالا کاملا بی خطر و ایمن در نظر گرفته می شود. پس اگر قصد خرید فرفره انفجاری BeyBlade B-139را دارید با خیالی راحت آن را از فروشگاه اینترنتی چیدو خریداری کنید.

ست گلف چوبی  Bamti

 آیا فرزند دلبند شما به زمین گلف و بازی های پرتاپی علاقه زیادی دارد؟ می خواهید قدمی برای افزایش تحرک و بهبود فعالیت بدنی او بردارید؟ پس چرا ست گلف چوبی Bamti را به او هدیه نمی دهید؟

این ست کاملا مهیج و نشاط آور یک زمین گلف واقعی را برای کودک شما ایجاد می کند که به راحتی بتواند بازی گلف را در محیط خانه خود تجربه کند.

ست گلف چوبی بامتی دارای لوازم و ملزومات کامل گلف بازی و دارای 2 عدد چوب گلف 58 سانتی متر، 2 عدد توپ مخصوص چوبی دارای پرچم و 2 عدد دروازه چوبی زمین مخصوص بازی است که کودک شما را تشویق به یک رقابت سالم با دوستان می کند. ضمن اینکه گلف یکی از ورزش های حرکتی و استقامتی است و بدون شک کودک شما را به تحرک بیشتر تشویق می کند. این بازی برای کودکان 4 سال به بالا مناسب و کاربردی است.

تفنگ تیر فومی خشاب دار Ravil-V 826-37B

بدون شک یکی از اسباب بازی های مورد علاقه برای کودکان تفنگ های پر خشاب با قدرت پرتاب بسیار بالا است. چون این اسباب بازی به خصوص برای پسران تا حدودی روحیه جنگ جویی و قدرت طلبی آنها را تحریک می کند. حتی می تواند یک بازی مهیج برای افزایش اعتماد به نفس آنها باشد. اگر به دنبال بهترین نوع تفنگ برای کودکان 6 سال به بالای خود هستید که تا حد زیادی به تفنگ های واقعی شباهت داشته باشد، می توانید تفنگ تیر فومی خشاب دار Ravil-V 826-37B از چیدو را برای کودک خود خریداری کنید.

این تفنگ اسباب بازی کیفیت بسیار زیاد و دوام بالایی دارد. محتویات بسته آن دارای 14 عدد تیر فومی مخصوص بهمراه خشاب با قدرت شلیک و پرتاب بسیار زیاد است. بدون شک کودک شما برای لذت بردن از تفنگ خشاب دار خودش باید تحرک و جنب و جوش زیادی داشته باشد. همین مزیت تفنگ تیز فومی باعث افزایش مهارت های حرکتی و تقویت استخوانی در کودکان شما می شود.

پس از نام تفنگ برای کودک خود هیچ ترسی نداشته باشید. با خرید آن اجازه دهید کودک شما دنیای تیراندازی و پرتاب خشاب را تجربه کند.

روپک چوبی مدل پرتاب حلقه

بازی رقابتی روپک چوبی مدل پرتاب حلقه هم به صورت فردی و هم گروهی قابل اجرا است. بازیکنان در این بازی باید حلقه ها را از یک فاصله مشخص مثلا 20 متری به درون میله ها پرتاب کنند. هر حلقه ای که به دور میله بیفتد امتیاز دارد و حلقه ای که دور میله همرنگ خود بیفتد، امتیازش بیشتر خواهد بود. پس کودک شما باید سعی کند حلقه ها را به دور میله های همرنگ خودش بیاندازد تا امتیاز بیشتری کسب کند و در بازی برنده شود.

پرتاب حلقه، نیاز به مهارت هماهنگی بین چشم و دست دارد. از این بازی روپک چوبی یکی از موثرترین بازی ها در تقویت و بهبود اعتماد به نفس و خلاقیت فرزند دلبند شما دارد. این بازی برای کودکان 3 سال به بالا بسیار مناسب است. حلقه ها و میله های بازی از چوب های طبیعی ساخته شده که هیچ گونه حساسیتی از نظر بو و رنگ ایجاد نمی کند.

اسباب بازی منجنیق چوبی

اگر به دنبال یک بازی مهیج برای کودک 4 ساله خودتان هستید و می خواهید به او کمک کنید تا روحیه جنگجویانه و مبارزه طلبی دوران کودکی ش را نشان دهد خرید اسباب بازی منجنیق چوبی از چیدو را به شما توصیه می کنیم.

این اسباب بازی قوانین بسیار ساده دارد که کودک می تواند به راحتی آنها را یادبگیرد. اما به نحوی می تواند تحرک و فعالیت بدنی او را تحت تاثیر قرار دهد و او را به جنبش و جو زیاد وادار کند. این بازی حرکتی به راحتی می تواند مفاهیم پیچیده ی ریاضی و فیزیک را به صورت ناخودآگاه و تجربی به کودک شما آموزش دهد.

تیر و کمان چوبی Bamti

بازی تیر و کمان یکی از بازی های محبوب و قدیمی است که بدون شک کودک شما در مقطعی از سن کودکی خودش دوست دارد آن را تجربه کند. اما اگر دوست دارید آنها در مناسب ترین سن برای این بازی، یعتی 4 سالگی با آن آشنا شوند بهتر است در خرید تیر و کمان چوبی Bamti برای کودک خود دریغ نکنید.

تیر و کمان چوبی Bamti تیروکمان بامتی از چیدو طرحی بسیار جذاب دارد و کاملا بی خطر است. این تیر و کمان شامل یک کمان همراه با سیبل و 4 عدد تیر چوبی با سری نمدی است.

کودک شما برای لذت بردن از پرتاب تیر از کمان چوبی با قدرت و سرعت بیشتر باید جنب و جوش زیاد و تمرکز بالایی داشته باشد. برای همین بازی با تیر و کمان بامتی می تواند در بهبود و تقویت مهارت های حرکتی و هماهنگی بین دست و چشم بسیار موثر و کاربردی باشد.

شهر و بازی - اسباب بازی آموزشی اجتماعی‎‎

شهرو بازی از چیدو یک اسباب بازی آموزشی اجتماعی جذاب و کاملا آموزنده برای کودکان 3 سال به بالا است. اگر به دنبال خرید یک بازی تمام عیار برای کودک خود هستید که تمام قوانین اجتماعی را به کودک خود آموزش دهید، خرید شهر و بازی را به شما توصیه می کنیم.

مزیت اصلی این بازی، آموزش مهارت های فیزیکی و ذهنی در کنار جنب و جوش برای کودکان با توانایی یادگیری قوانین راهنمایی و اجتماعی است.

سرگرمی و کسب مهارت های فیزیکی و ذهنی، به کودکان آموزش های غیرمستقیم اجتماعی می دهد. قطعات علائم راهنمایی و ساختمان ها توجه کودکان را به قوانین اجتماعی جلب می کند. کودکان ابتدا از معنی و کارکرد هر قطعه سوال می کنند و به مرور آنها را در ذهن می سپرند و به عنوان شهروندان آینده شیوه زندگی قانونمند را می آموزند.

پازل های فومی بزرگ، خیابان هایی از جنس اسباب بازی، قطعات شهرسازی و ساختمان و علایم رانندگی همه از محتویات جعبه اسباب بازی شهر و بازی هستند که دنیای بازی کودکان شما را در این شهر، تکیمل می کند.

تمامی قطعات قابل شستشو و انعطاف پذیر هستند که خیال شما را بابت بی خطر بودن آن برای فرزند دلبندتان راحت می کند. امکان بازی نک نفره و حتی گروهی با ست کامل شهر و بازی وجود دارد که به راحتی می توانید با کودک خود در سفر به این شهر اسباب بازی، همبازی شوید.

مزایا و اهمیت اسباب بازی حرکتی برای کودکان

در حالی که ممکن است هنگام خرید اسباب بازی برای کودک خود بیشتر به دنبال سرگرم کردن آنها باشید که تا در خانه آرام باشند، باید به این نکته توجه داشته باشید بسیاری از اسباب بازی های می توانند در افزایش دقت و تمرکز، افزایش هوش و حتی در تخلیه انرژی و جنب و جوش آنها تاثیر بسیار زیادی را داشته باشند.

یک دسته از اسباب بازی ها برای کودکان شما در کنار اسباب بازی برای دقت و تمرکز، اسباب بازی برای افزایش هوش، و حتی اسباب بازی برای کودکان اوتیسم، اسباب بازی حرکتی هستند. موثرترین مزایای این اسباب بازی های شامل تقویت استخوان‌ها، ماهیچه‌ها و حتی مغز کودکان در اوایل کودکی و آغاز برقرار ارتباط آنها با پیرامون اطراف شان است.

بدون شک داشتن یک سبک زندگی فعال از نظر بدنی، به ویژه در این سنین پایین، به آنها کمک می کند تا عادات بهتر و سالم تری داشته باشند تا سلامت جسمی و روانی آنها را بهبود می بخشد.

علاوه بر این، بازی فعال به رشد مهارت های زبانی و استدلالی کمک می کند و رشد کودک شما را در حین بازی و تعامل با دیگران تشویق می کند. در عین حال تفکر مستقل و حل مسئله را نیز تشویق می کند.

در نهایت، اسباب بازی حرکتی یک راه عالی برای تشویق کودکان و توسعه مهارت های کلامی، قضاوت، استدلال، خلاقیت، مهارت های حرکتی و هماهنگی دست و چشم آنهاست.

پس اگر به دنبال خرید بهترین اسباب بازی حرکتی برای کودک خود از یک فروشگاه اینترنتی معتبر هستید، بهتر است از چیدو خرید خود را انجام دهید تا در کنار تضمین ضمانت نامه کالا بتوانید از خدمات مرجوعی تا 7 روز پس از خرید بهره بگیرید.

مطمئن باشید از صرف هزینه و خرید این اسباب بازی برای کودک خود هرگز پشیمان نمی شوید. چون خرید این بازی های آموزنده و مهیج برای تخلیه انرژی کودک شما یک سرمایه گذاری بزرگ برای پرورش خلاقیت و توانایی آنها و یادگیری مسیرهای پیشرفت و موفقیت در آینده است.

انصراف از نظر