اسباب بازی برای افزایش دقت و تمرکز

1402 خرداد 3, چهارشنبه
اسباب بازی برای افزایش دقت و تمرکز

خرید اسباب بازی برای افزایش دقت و تمرکز متناسب با سن و توانایی های کودکان، می تواند یکی از بهترین راهکارها برای بهبود توجه و دقت در آنها باشد. بدون شک فرزندان شما برای کسب نمرات درسی بالا و موفقیت در تحصیل و فعالیت های روزمره خودشان به افزایش دقت و تمرکز زیاد نیاز دارند. خوشبختانه شما می توانید این دقت و توجه را با خرید و انتخاب اسباب بازی های متناسب با سن آنها افزایش دهید.

به راحتی می توانید با یک تیر دو نشانه بزنید. اسباب بازی هایی را بخرید که هم کودک شما با آن سرگرم شود. هم جنبه آموزشی داشته باشد و ذهن و خلاقیت کودکتان را تقویت کند. حتی منجر به افزایش تمرکز و توجه آنها شود. اما اگر باز هم در خرید اسباب بازی برای افزایش دقت و تمرکز کودکان خود نمی توانید درست تصمیم گیری کنید، نگران نباشید. ما در این مقاله از چیدو سعی کرده ایم بهترین و مناسب ترین اسباب بازی برای افزایش دقت و تمرکز کودکان متناسب با سن آنها را برای شما معرفی کنیم. پس اگر به دنبال بهترین راهکار برای کمک به فرزند دلبند خود هستید تا تمرکز، دقت و توجه خودش را افزایش دهد، حتما این مقاله را تا انتها بخوانید.

بهترین اسباب بازی برای افزایش دقت و تمرکز

صادقانه می گوییم بهبود دامنه توجه و تمرکز در کودکان آسان نیست. این امر به تمرین فراوان، کار سخت و حذف هر عواملی که منجر به حواس پرتی کودکان می شود، نیاز دارد. خبر خوب این است که اسباب‌بازی‌های شگفت‌انگیز زیادی وجود دارد که می‌توانید از آنها برای کمک به این فرایند و بهبود تمرکز کودکان خود استفاده کیند، از جمله:

بازی فکری ماشین هوش تک توی (Tak Toy) مدل Happy Puppy

 ماشین هوش تک توی (Tak Toy)، یک اسباب بازی متحرک به شکل یک سگ است که با رنگ های متنوع و از جنس پلاستیک محکم و بادوام ساخته شده است. کودک شما در این بازی باید اشکال هندسی مختلفی را در سقف و کناره های این ماشین جاسازی کند.

بازی فکری ماشین هوش تک توی (Tak Toy) در آموزش اشکال هندسی، شناخت انواع رنگ ها، تقویت حرکات دست و مهارت بازی با اسباب بازی ها مختلف به کودکان شما تاثیر بسیار زیادی دارد. او باید برای قرار دادن قطعات مختلف در جاهای صحیح خودش تلاش و تمرکز کند.

ماشین هوش تک توی (Tak Toy)، برای کودکان 9 ماه تا 3 سال مناسب و بسیار کاربردی است.

بازی چوبی هوشکل

 بازی چوبی هوشکل، یک بازی فکری برای کودکان 2 سال به بالا است. به راحتی می تواند کودک شما را تشویق به تمرکز حواس و توجه زیاد کند. این اسباب بازی از چیدو، از چوب های طبیعی و رنگ های مجاز ساخته شده که هیچ گونه حساسیت و آلرژی از نظر رنگ و بو ندارد.

کودک شما برای اتمام بازی باید با تمرکز و هوش بالای خودش 16 قطعه چوبی را بر روی یک صفحه چوبی دیگر قرار دهد. قطعات چوبی با اشکال هندسی و رنگ های متنوع طراحی شده اند که به راحتی می توانند در آموزش اشکال هندسی و یادگیری رنگ ها هم موثر باشند.

پینه دوز بومزی

 با خرید و انتخاب پینه دوز بومزی برای کودکان خود به آنها کمک کنید تا دست به نخ شوند و اصول خیاطی و دوخت و دوز را یادبگیرند. آنها را تشویق کنید که این دوخت و دوز نیاز به تمرکز حواس و توجه زیادی دارد. آنها باید برای حیوانات چوبی خود لباس بدوزند. در آخر با داستان سرایی و قصه گویی می توانند با عروسک های خودشان بازی کنند.

خرید پینه دوز بومزی از چیدو می تواند یک هدیه مناسب و جذاب برای یادگیری مهارت های ظریف و تقویت حواس پنج گانه در فرزند دلبند شما باشد. این اسباب بازی برای کودکان 3 سال به بالا مناسب است. از طرفی هم از رنگ و چوب های طبیعی ساخته شده که قابلیت شستشو هم دارند.

نخواره اعداد چوبی با جعبه فلزی

 نخواره اعداد چوبی با جعبه فلزی از چیدو، یک اسباب بازی برای افزایش دقت و تمرکز و سرگرم کننده برای کودکان 3 سال به بالا است. کودک شما باید در این بازی با دقت و تمرکز بالایی اعداد و حروف انگلیسی را با نخ در کنار هم ردیف کند. این کار به هماهنگی حرکات ظریف دست و چشم نیاز دارد که همین به نوبه خود باز هم دقت و تمرکز کودک شما را چند برابر می کند. یادگیری اعداد و تشخیص رنگ ها از همدیگر یکی از مزیت های انتخاب و خرید این بازی برای کودکان است.

بازی ساختنی آرتینا (Artina) مدل اوسا بنا

آیا کودک شما به ساخت و ساز و بنایی بازی علاقه زیادی دارد؟ چرا اسباب بازی های بنایی را به دنیای کودکانه آنها اضافه نمی کنید تا لذت ساخت و ساز برای آنها دو چندان شود.

اجازه دهید فرزند دلبند شما دنیای پیرامون خودش را کشف کند و از ساخته های دست خودش لذت ببرد. با خرید بازی ساختنی آرتینا (Artina) مدل اوسا بنا، مهارت های جذاب و مهیج ساختمان سازی را به کودکان خود آموزش دهید. این جعبه اسباب بازی از چیدو تمام امکانات و لوازم سرگرم کننده بنایی از آجرهای سفالی تا تخته بنایی را دارد.

بدون شک جذابیت این اسباب بازی به راحتی ذهن و توجه کودک شما را تشویق می کند تا برای ساخت خانه های رویایی خودش ساعت ها با آن سرگرم شود. بازی ساختنی آرتینا (Artina) مدل اوسا بنا برای کودکان سال به بالا بسیار مناسب و دوست داشتنی است. تمام قطعات این اسباب بازی از جنس پلاستیک بادوام ساخته شده اند که قابلیت شستشو را دارند.

بازی فکری وارونه

 اگر به دنبال یک اسباب بازی فکری مناسب برای آموزش قوانین وزن و تعادل برای کودک خود هستید، خرید و انتخاب بازی فکری وارونه از چیدو را به شما توصیه می کنیم.

این بازی برای کودکان 3 سال به بالا مناسب است. محتویات بسته بازی فکری وارونه شامل 48 مهره رنگی، 1 عدد پایه نگهدارنده، 1 عدد تاس، 1 عدد صفحه بازی به همراه راهنمای بازی است که کودک شما باید حواسش را برای برنده شدن در این بازی به طور کامل جمع کند. 2 الی 4 نفر می توانند در این بازی شرکت کنند. هر بازیکن باید مهره های همرنگ خودش را روی یک صفحه قرار دهد. سپس هر بازیکن به نوبت تاس را پرتاپ می کنند. بر اساس عدد شانس خودشان مهره ها را باید به گونه ای روی صفحه قرار دهند که تعادل صفحه حفظ شود و مهره ها نریزند.

این بازی نیاز به تمرکز و توجه خاصی دارد و می تواند به عنوان یک اسباب بازی برای افزایش دقت و تمرکز کودکان، هدیه مناسبی برای آنها باشد.

لگو آمبولانس Gudi 9220

آیا کودک شما با ماشین های اسباب بازی با عملکرد های اختصاصی و شغلی علاقه خاصی دارد؟ پس خرید و انتخاب لگو آمبولانس Gudi 9220 از چیدو برای آنها می تواند یک آرزو باشد. این اسباب بازی با 200 قطعه لگو در رنگ های متنوع و جذاب، بدون هیچ گونه حساسیت رنگ و بو همراه با دو عدد مینی فیگور پرستار و بیمار می تواند فرزند دلبند شما را با محیط بیمارستان آشنا کند تا دیگر از دکتر و آمپول زدن ترسی نداشته باشد. این بستگی به همکاری شما دارد که هنگام بازی از کودک خود بخواهید تا با تمرکز و توجه خودش داستانی را برای این دو فیگور دوست داشتنی تعریف کند.

لگو آمبولانس Gudi 9220 برای کودکان 6 سال به بالا مناسب است و به راحتی می تواند تمرکز و توجه آنها را برای ساخت آمبولانس و قصه گویی افزایش دهد.

دار بافندگی چوبی Kapa‎‎

با خرید و انتخاب دار بافندگی چوبی Kapa‎‎، به کودک خود کمک کنید تا به دنیای تار و پود اسباب بازی های چیدو آشنا شود و خیال های کودکی خودش را بر روی دار چوبی ببافد. اما آنها را تشویق کنید که بافت یک طرح و رنگ قشنگ به تمرکز و دقت زیاد نیاز دارد. این دار چوبی به تقویت مهارت های حرکتی دست و چشم کودک شما کمک می کند تا بتواند حرکات ظریف بافندگی را امتحان کند.

هنگام خرید حتما کتابچه راهنما و سی دی آموزشی آن را تحویل بگیرید. همراه با آن بسته کامل باید حاوی دار بافندگی چوبی و کاموا در رنگ های مختلف و ملزومات بافندگی باشد. این اسباب بازی برای کودکان 6 سال به بالا و هم برای دختر و هم پسر مناسب و کابردی است.

بازی آموزشی سنجاقک (Sanjaghak) مدل دالی توپه

اگر به دنبال خرید یک بازی افزایش تمرکز و توجه در کودکان یکسال خود هستید که بازی کاملا بی خطر و ایمن و حتی متناسب با سن آنها باشد، خرید بازی آموزشی سنجاقک (Sanjaghak) مدل دالی توپه از چیدو را به شما پیشنهاد می کنید. این اسباب بازی از سری اسباب بازی برای افزایش دقت و تمرکز در کودکان، از رنگ های شاد و جذاب و جنس پلاستیک مرغوب و با کیفیت ساخته شده که هیج گونه حساسیتی از نظر رنگ و بو برای کودک شما ندارد.

وزن قطعات آن کاملا متناسب با سن آنها بوده و خطر بلع یا برندگی را ندارد. از طرفی هم قطعات آن قابلتیت شستشو را دارد. محتویات این جعبه اسباب بازی را یک عدد چکش پلاستیکی، 4 عدد توپ پلاستیکی و یک صفحه بازی را شامل می شود.

اسباب بازی آموزشی سنجاقک (Sanjaghak) مدل دالی توپه جنبه سرگرمی و حتی آموزشی برای کودک خردسال شما را دارد. آنها باید با تمرکز و توجه زیاد بتواند توپ ها را با ضربه چکش، به حرکت دربیاورد. تشخیص رنگ و اشکال هندسی یکی دیگر از مزایای این بازی در کودکان است.

کودک برای وارد کردن ضربه مناسب باید بتواند هماهنگی لازم بین حرکات دست و چشم را ایجاد کند که همین باعث بهبود مهارت های حرکتی و افزایش تمرکز و توجه آنها می شود.

اسباب بازی میخ و چکش مزرعه

 اگر دوست دارید کودک شما با مزرعه های خیالی کتاب داستان های خود ارتباط بیشتری برقرار کند، بهتر است تصمیم تان را برای خرید و انتخاب اسباب بازی میخ و چکش مزرعه قطعی کنید. این اسباب بازی دوست داشتنی، از قطعات مختلف با اشکال متنوع حیوانات، پرندگان با حال و حوایی مزرعه تشکیل شده است.

محتویات بسته شامل تخته چوب پنبه، چکش چوبی، 55 قطعه ام دی اف در رنگ های مختلف، بسته میخ و آهنربا است. خرید این بازی مهارتی از چیدو را برای کودکان 4 سال به بالا توصیه می کنیم. اجازه دهید فرزند دلبند شما با کوبیدن چکش بر روی میخ ها مزرعه خیالی خودش را بسازد. بدون شک ساخت یک مزرعه زیبا و جذاب با این ترفند خاص نیاز به تمرکز و توجه قابل توجهی دارد. از این رو اسباب بازی میخ و چکش مزرعه به راحتی می تواند در کنار آموزش و سرگرمی، تمرکز و توجه کودک شما را تا حد زیادی افزایش دهد.

بازی ساختنی مدل دانی بال بسته 105 تکه

اگر کودک شما دوست دارد با خلاقیت و ابتکار عمل خودش چیزی را بسازد و دوباره آن را خراب کند، بازی بازی ساختنی مدل دانی بال بسته 105 تکه می تواند برای او یک هدیه مهیج و شادی بخش باشد. این بازی شامل 98 قطعه ساختنی در اندازه‌های مختلف، 1 عدد صفحه چیدمان و 6 توپ است که کودک شما می تواند با قطعات زیادی که در اختیار دارد مسیرهای مختلفی را برای حرکت توپ ها ایجاد کند.

این بازی برای کودکان 4 تا 10 سال کاملا مناسب و کاربردی است که آنها برای ساخت مسیر توپ ها باید دقت کامل داشته باشند و تمام حواسشان را جمع بازی کنند.

ساخت مسیر درست و حرکت توپ ها در این مسیر به آنها آموزش می دهد که برای رسیدن به هر هدفی باید از خلاقیت و توانایی های خود همراه با دقت و تمرکز کافی استفاده کرد. تمام 105 قطعات رنگی این اسباب بازی از چیدو قابلیت شستشو صددرصدی را دارند.

روپک چوبی مدل پرتاب حلقه

بازی روپک چوبی مدل پرتاب حلقه از سری اسباب بازی برای افزایش دقت و تمرکز، فقط یک بازی و سرگرمی نیست. یک بازی پرتحرک و ورزش هیجانی است که کودک شما را به تحرک وادار می کند. اما حلقه ها هنگام پرتاپ باید روی میله قرار بگیرند تا بازیکن بتواند برنده بازی باشد. پرتاب این حلقه ها نیاز به تمرکز و توجه بسیار زیادی دارد. از این رو خرید روپک چوبی مدل پرتاب حلقه از چیدو می تواند یک بازی کاملا مهیج و آموزشی برای تقویت مهارت های حرکتی باشد.

مزیت دیگر بازی پرتاب حلقه این است که کودک شما هم می تواند به تنهایی و هم گروهی این بازی را انجام دهد که همین باعث تشویق آنها به بازی ها و فعالیت های گروهی می شود. این بازی برای کودکان 3 سال به بالا مناسب است و حتی شما هم می توانید با کودک خود همبازی شوید.

بازی فکری بریکس چوبی 40 قطعه سپتا

 اگر کودک شما به ساخت سازهای مختلف با قطعات چوبی علاقه زیادی دارد و دائما می خواهد از قطعات مختلف برای ساخت دنیای کودکانه خودش استفاده کند، بدون شک خرید و انتخاب بازی فکری بریکس چوبی 40 قطعه سپتا از چیدو می تواند یک هدیه بی نظیر و مهیج برای او باشد.

این بازی برای کودکان 3 سال به بالا مناسب و مفید است. قطعات آن از چوب طبیعی ساخته و با رنگ های کاملا ایمن و بی خطر گیاهی رنگ آمیزی شده اند. امکان ساخت طرح های مختلف با این قطعات وجود دارد و کودک شما می تواند با خلاقیت و نوآوری خودش و تمرکز و توجه به نوع چیدمان قطعات، دنیای خیالی خودش را بسازد.

افزایش خلاقیت و مهارت های جسمی فکری در کودکان با این اسباب بازی چوبی یکی دیگر از مزیت هایی است که هنگام خرید آن می توانید در نظر بگیرید.

لگو کلاسیک مدل بریکس 310 تکه

اگر کودک شما این عادت را دارد که ساعت ها خودش را با سرهم بندی کردن قطعات مختلف و ساخت اشیاء متنوع سرگرم کند، و علاقه زیادی روی تمرکز بر یک موضوع یا مسئله خاصی را دارد، بهتر است در خرید و انتخاب لگو کلاسیک مدل بریکس 310 تکه تردید نکنید. این اسباب بازی با دارا بودن تعداد 310 تکه متنوع و رنگارنگ در شکل های مختلف می تواند برای کودک شما یک سرگرمی بسیار جذاب و دوست داشتنی باشد.

نگران حساسیت ناشی از قطعات لگو کلاسیک مدل بریکس 310 تکه نباشید. تمام قطعات از جنس پلاستیک مرغوب با استحکام بسیار بالایی ساخته شده اند.

هیچ گونه حساسیت از نظر رنگ و بو را برای فرزند دلبند شما ندارد. اما مراقب تشخیص نوع اصل اسباب بازی از غیر اصل آن باشید. در موارد غیر اصل، قطعات به راحتی متصل و جدا نمی شوند اما قطعات اصل با کوچک ترین حرکتی از هم جدا می شوند. بهتر است برای اطمینان از اصل و غیر اصل بودن اسباب بازی، آن را از فروشگاه اینترنتی معتبر مانند چیدو خریداری کنید.

با خرید این لگو، کامل می توانید ذهن کودک خود را به چالش بکشانید و از او بخواهید سازه های مختلف را با توجه به اشکال متنوع بسازد. بدون شک این ساخت و سرهم بندی قطعات نیاز به تمرکز و توجه زیادی دارد. برای همین لگو کلاسیک مدل بریکس 310 تکه می تواند تاثیر بسیاری در مهارت آموزشی و افزایش تمرکز کودک شما داشته باشد. این بازی برای کودکان 4 سال به بالا بسیار آموزنده و کاربردی است.

اسباب بازی ساختنی دوبی آی توی (I Toy) مدل هلی کوپتر

 اگر کودک شما، عاشق پرواز و سیر در آسمان ها و فضای خیالی خودش است، و شما به عنوان یک والدین دلسوز دوست دارید یک اسباب بازی متناسب با علایق کودک خود را خریداری کنید، انتخاب اسباب بازی ساختنی دوبی آی توی (I Toy) مدل هلی کوپتر از چیدو را به شما توصیه می کنیم.

تعداد قطعات لگو این اسباب بازی 25 قطعه از جنس بسیار مرغوب و با کیفیت است. اسباب بازی دوبی آی توی، برای کودکان 3 سال به بالا مناسب در نظر گرفته می شود. هیجان بازی با دوبی آی توی این است که هلی کوپتر آن قابلیت بازی و چرخیدن را دارد.

در کنار هیجان و نشاطی که دوبی آی توی مدل هلی کوپتر برای کودک شما به ارمغان می آورد، او را وادار به تحرک می کند. افزایش تمرکز و توجه کودکان برای ساخت این هلی کوپتر و سرهمبندی قطعات، یکی دیگر از مزیت های بازی با آن است.

بازی ساختنی دوبی آی توی (I Toy) مدل قطار

اکثر کودکان از سرگرم شدن با قطارهای اسباب بازی که شبیه به قطارهای واقعی حرکت می کنند، لذت می برند. اگر دوست دارید کودک شما هم هیجان و شوق سفر با قطارهای اسباب بازی خودشان را تجربه کنند، خرید و انتخاب بازی ساختنی دوبی آی توی (I Toy) مدل قطار از چیدو می تواند یکی از بهترین گزینه های شما باشد.

این اسباب بازی متفاوت با سایر لگوها، قابلیت حرکت کردن لوکوموتیو ها را ایجاد می کند. حتی استاندارد ملی کیفیت و CE اروپا را دارد. بدون شک، خرید قطار متحرک با قطعات رنگارنگ متنوع می تواند یک هدیه بسیار مناسب برای کودک شما باشد که او را تشویق می کند برای ساخت قطار، توجه و تمرکز خودش را کاملا روی آن متمرکز کند.

دوبی آی توی (I Toy) مدل قطار، برای کودکان 3 سال به بالا مناسب است و قطعات آن فاقد هرگونه حساسیت و بو بوده و کاملا قابلیت شستشو را دارند.

پازل چوبی حیوانات دریایی - آبزیان

 اگر دوست دارید کودک خود را با دنیای زیر آب و حیوانات دریایی آشنا کنید، یا می خواهید آنها را در اعماق اقیانوس های ساخته شده از جنس اسباب بازی غرق کنید، پس پازل چوبی حیوانات دریایی از چیدو می تواند بهترین گزینه برای انتخاب خرید شما باشد.

این بازی فکری، کاملا آموزشی و جذاب است که به فرزند دلبند شما کمک می کند تا انواع ماهی و آبزیان را بشناسد. حتی او را تشویق می کند برای ساخت دنیای زیر آبی خیالی خود، تمرکز و توجه زیادی به خرج دهد تا بتواند از دنیای آبی خودش لذت ببرد.

قطعات پازل چوبی حیوانات دریایی، آبزیان برای کودکان 1 سال به بالا کاملا مناسب و بی خطر هستند. خیالتان بابت هر گونه حساسیت و خطر احتمالی بلع قطعات را حت باشد. این بازی در کنار افزایش و بهبود تمرکز می تواند خلاقیت در کودکان شما را بهبود ببخشد و آنها را به یادگیری بیشتر تشویق کند.

پازل چوبی هوش مدل عروسک

پازل چوبی هوش مدل عروسک از چیدو، یک سرگرمی راحت و آسان برای کودکان 2 سال به بالا است. تمام قطعات آن از چوبی کاملا طبیعی ساخته شده اند که هیچ گونه خطری برای کودک شما ندارد. محتویات بسته بازی شامل 16 قطعه ی چوبی و یک صفحه است.

کودک شما باید طبق الگوهای راهنما، قطعات چوبی را در کنار هم قرار دهد. این کار نیاز به دقت و توجه بالایی دارد که کودک را تشویق به تمرکز و بهبود مهارت های ذهنی می کند. از طرفی هم، پازل چوبی هوش مدل عروسک‎ در آشنایی اعداد به کودکان نقش موثری دارد که به آنها در یادگیری اعداد و شمارش آنها کمک می کند. پس برای اینکه بتوانید فرزند خردسال تان را از همین کودکی با مسائل ریاضی آشنا کنید، در خرید پازل چوبی هوش مدل عروسک‎ تردید نکنید.

قطار چوبی مونته سوری 1068

انتخاب قطار چوبی سوری 1068 یک اسباب بازی مناسب برای کودکان 2 سال به بالا است که با داشتن 2 واگن و 1 لوکوموتیو همراه با تعدادی اشکال چوبی می تواند سرگرمی مناسبی برای آنها باشد. علاوه بر آن، یک طناب به طول 10 سانتی متر دارد که کودک شما به راحتی می تواند این اسباب بازی را در هر جا و مکانی به دنبال خودش بکشاند و با آن بازی کند. برای همین، بازی با قطار چوبی مونته سوری کودک شما را تشویق به تحرک و جنب و جوش می کند. از طرفی هم، دارای اشکال مختلف با قطعات متنوع است که چرخ های آن قابلیت چرخش و حرکت را دارند، که همین ذوق و شوق کودک شما را چند برابر می کند.

ساختن اشکال مختلف با قطعات متنوع این اسباب بازی نیاز به توجه و تمرکز زیادی دارد که از این رو باعث افزایش بهبود مهارت های ذهنی در آنها می شود.

اسباب بازی چوبی مونته سوری مشاغل Preschool

خرید اسباب بازی چوبی مونته سوری مشاغل Preschoolاز چیدو یک انتخاب تمام عیار برای کودکان 3 سال به بالا است که هر آنچه کودک شما برای یادگیری به آن نیاز دارد را شامل می شود. از آموزش مشاغل گرفته تا میوه ها، آشنایی با حیوانات و اعداد و جمع و تفریق و حتی رنگ ها و ماهیگیری مگنتی و قلاب ماهی گیری آهنربایی با اسباب بازی چوبی مونته سوری برای فرزند دلبند شما امکان پذیر است.

 بدون شک یادگیری همه این مهارت ها به تمرکز حواس و توجه زیاد نیاز دارد. با خرید آن می توانید در خرید یک اسباب بازی برای افزایش دقت و تمرکز و کامل برای یادگیری کودک خودتان و آمادگی ذهنی و فکری او برای سال های پیش دبستانی را سرمایه گذاری کنید. دنیای آموزش همراه با بهبود مهارت های حرکتی و ذهنی بهترین و موثر ترین مزیت سرگرم شدن کودک شما با اسباب بازی چوبی مونته سوری مشاغل Preschool است. حتما کودک تان از شما بابت این هدیه بی نظیر تشکر خواهد کرد.

تخته لگاریتمی چوبی مونته سوری Preschool 2020

اگر به دنبال آموزش اعداد و یادگیری مهارت های ریاضی به کودک 3 سال به بالای خود هستید، که در کنار آموزش بخواهید کودک خود را با بازی سرگرم کنید، خرید تخته لگاریتمی چوبی مونته سوری Preschool 2020 از چیدو را به شما پیشنهاد می کنیم.

با انتخاب آن به راحتی می توانید با تکنیک مونته سوری ذهن کودک خود را به چالش بکشانید. او کم کم یاد می گیرد برای انجام بازی و لذت آن باید تمام حواس خودش را جمع کرده و کلا بر روی بازی تمرکز کند. بهبود توجه و تمرکز در کنار آموزش حروف انگلیسی، حیوانات، وسایل نقلیه و اعداد به صورت قطعات چوبی پازلی از مزیت های بی نظیر این تخته لگاریتمی است. در کنار همه این ها کودک شما می تواند ماهیگیری را تجربه کند و از بازی با قلاب آهنربایی ماهیگیری لذت ببرد.

بازی ساختنی پلی مگنت (Play Magnet) مدل 1017

بازی ساختنی پلی مگنت یک بازی کاملا آموزشی و سرگرم کننده برای کودکان 5 سال به بالا است. محتویات این اسباب بازی شامل قطعات مختلف و متنوع و رنگارنگ هندسی است. همراه آن 50 عدد قطعه میله صاف و 8 عدد قطعه خمیده با 36 عدد گوی صیقلی قرار دارند که بدون شک همه آنها با همدیگر می توانند ساعت ها کودک شما را سرگرم کنند.

ساخت این قطعات با آهن ربای متصل به آنها انجام می شود که کودک شما را تشویق به تمرکز حواس می کند. برای همین یکی از مزیت های اصلی این بازی در کنار بهبود مهارت و هماهنگی بین چشم و دست، افزایش توجه و تمرکز آنهاست.

با خرید بازی ساختنی پلی مگنت (Play Magnet) مدل 1017 از چیدو برای افزایش تمرکز و بهبود مهارت های ذهنی آنها می توانید گام بسیار بزرگی را برای موفقیت تحصیلی آنها بردارید. چرا که اکثر اسباب بازی برای افزایش تمرکز به ندرت می توانند شما را به اهداف خرید تان برسانند. اما بازی ساختنی پلی مگنت هیجان و نشاط خاصی را به همراه دارد که بدون شک کودک شما آرزوی داشتن آن را دارد.

سخن آخر

اسباب بازی برای افزایش دقت و تمرکز کودکان می‌توانند یکی از راه‌هایی تشویق آنها برای تمرکز حواس در حین انجام بازی باشند. شما می توانید با انتخاب و خرید حتی یک مدل از اسباب بازی های افزایش دقت و تمرکز که در این مقاله از چیدو متناسب با سن و نیاز کودک خود، نقاط ضعف و مثبت آنها را هنگام یادگیری و آموزش بازی شناسایی کنید. دقت داشته باشید تشخیص این نقاط در دوران کودکی و رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط مثبت کودکان شما در این سنین می تواند نقش موثری در موفقیت و استقلال آنها در نوجوانی و حتی بزرگسالی داشته باشد. پس بهتر است به خرید اسباب بازی برای افزایش دقت و تمرکز کودکان خود به عنوان یک سرمایه گذاری مفید و موثر در پیشرفت آنها نگاه کنید، نه هزینه اضافی.

با این حال اگر قصد خرید اسباب بازی برای افزایش دقت و تمرکز در کودک خود دارید، بهتر است آنها را از مراکز فروشگاهی معتبر مانند چیدو خریداری کنید تا از تضمین کیفیت و مرغوبیت آنها مطمئن باشید.

کلیه اسباب بازی های فکری کودکان در چیدو با ضمانت نامه تضمین کالا و خدمات مرجوعی تا 7 روز پس از خرید به فروش می رسند، ضمن اینکه با تحویل فوری در کمترین زمان ممکن می توانید در هنگام هرگونه جشن تولد یا نیاز به تهیه اسباب بازی برای کودکان خود سریعا برای خرید در سایت چیدو اقدام کنید.

انصراف از نظر