اسباب بازی باز لایتر

1402 خرداد 5, جمعه
اسباب بازی باز لایتر

اسباب بازی باز لایتر buzz lightyear یک بازی کاملا مهیج و دوست داشتنی برای کودکان با سنین 3 سال به بالا است. اگر کودک شما به شخصیت های کارتونی در داستان های انیمیشن علاقه زیادی دارد، یا به دنبال یک سرگرمی مناسب برای تقویت مهارت های زبان آموزی و تکلم کودک هستید، می توانید با خرید اسباب بازی باز لایتر کودک خود را به دنیای آدم فضایی ها ببرید.

بدون شک ماموریت آدم فضایی ها در اسباب بازی buzz lightyear از فروشگاه اینترنتی چیدو، می تواند برای کودک شما جالب باشد. باز لایتر اسباب بازی، با داشتن 32 مفصل شبیه به مفاصل واقعی در بدن انسان ها، قابلیت شکل پذیری بسیار بالایی را دارد که آن را به یک اسباب بازی کاملا رباتیک برای کودک شما تبدیل می کند.

نحوه بازی با اسباب بازی باز لایتر

دکمه های روشن و خاموش همراه با صداهایی باز لایتر و حرکت دست و پا آن، همگی نشان دهنده این است که کودک شما با یک دوست واقعی می تواند ساعت ها سرگرم باشد و بازی با آن لذت ببرد.

روی دست های باز لایتر، دکمه فشاری قرار گرفته که با کودک شما می تواند با فشردن این دکمه ها نورهای لیزری و افکت های صدا باز لایتر اسباب بازی خودش را ببیند و بشنود.

دکمه دیگری بر روی قفسه سینه عروسک باز لایتر قرار دارد که هنگام فشار دادن، آدم فضایی کودک شما با جملاتی را با زبان کودکانه بیان و تکرار می کند. در کنار این دکمه، دکمه قرمز رنگ دیگری برای شروع پرواز باز لایتر برای سفینه فضایی قرار دارد که با باز شدن بال عروسک، چراغ های آن هم روشن می شود.

صبر کنید! لذت کودک شما از خرید عروسک باز لایتر به اینجا ختم نمی شود. چون باز لایتر اسباب بازی مورد علاقه کودک تان هنوز قابلیت های زیادی را برای سرگرم کردن کودکتان دارد.

اگر می خواهید باز لایتر اسباب بازی صدای تفنگش را برای کودک شما پخش کند، دکمه آبی رنگ روی آن را فشار دهید. حتی می توانید با فشار دادن دکمه سبز رنگ، صدای آدم فضایی سخنگو را بشنوید. یکی از ویژگی های ظاهری باز لایتر اسباب بازی، زیبایی آن است که در تاریکی شب با رنگ سبز نسبت به محیط اطراف می درخشد و به عنوان یک دوست مراقب در کنار کودک شما باقی می ماند. حتی می توانید با دست زدن به کلاه buzz lightyear با این اسباب بازی شوخی کنید تا عکس العمل آن را نسبت به این اتفاق ببینید.

buzz lightyear، آدم فضایی محبوب کودکان

ربات بازلایتر به طور کامل شبیه به شخصیت معروف بازلایتر (یکی از شخصیت های محبوب کارتون داستان اسباب بازی ها (Toy Story)) در انیمیشن های کودکان است. قابلیت های جالب و دیدنی این آدم فضایی باز لایتر اسباب بازی را به یکی از محبوب ترین و دوست داشتنی ترین بازی ها در بین کودکان در تمام سنین تبدیل کرده است. برخی از ویژگی های بی نظیر این ادم فضایی محبوب کودکان، عبارتند از:

  • توانایی راه رفتن به سمت جلو
  • قابلیت انعکاس پخش نور
  • چرخش 360 درجه ای
  • قابلیت چرخش مچ دست
  • دارای نقاب متحرک
  • قدرت صحبت کردن و پخش صدا و موزیکالی بودن

بدون شک کودک شما به راحتی می تواند از این ربات به عنوان یک همبازی و دوست استفاده کند و با تعریف کردن داستان های خیالی خود به این شخصیت دوست داشتنی جان ببخشد.

ویژگی های فیزیکی اسباب بازی باز لایتر

اسباب بازی باز لایتر، حدود ۳۰ سانتی‌ متر قد دارد که اندازه آن برای کودکان بسیار مناسب است و آنها به راحتی می توانند آدم فضایی را جابجا و حمل کنند. اما اجرا و پخش قابلیت های آن نیاز به منبع تغذیه ای دارد که شامل 3 باتری قلمی AA می شود.

جنس بدنه عروسک از پلاستیک بدون بو و فاقد مواد حساسیت زا است که خرید و انتخاب آن برای کودکان در سنین مختلف بی خطر و ایمن تلقی می شود. از این رو بهتر است در هنگام خرید عروسک باز لایتر به اصل بودن آن دقت کنید. حتی می توانید خرید عروسک باز لایتر اصل را از فروشگاه های اینترنتی چیدو بخرید تا از خرید و انتخاب خودتان مطمئن باشید.

ویژگی های مهارتی اسباب بازی buzz lightyear

اگر به دنبال پاسخ این سوال هستید که خرید اسباب بازی باز لایتر چه مزایایی از نظر رشد و مهارتی دارد؟ یا هنوز هم در خرید آن تردید دارید باید بدانید که داشتن یک همبازی رباتیک و جذاب از جنس آدم های فضایی برای کودک شما می تواند به تقویت مهارت های مختلف رشدی و حرکتی کمک کند. مهمترین آنها عبارتند از:

  • بهبود و تقویت مهارت های ذهنی و فکری
  • کمک به تشخیص و شناسایی انواع رنگ ها و مهارت های دیداری و شنیداری
  • بهبود و تقویت هماهنگی بین چشم و دست و مهارت های حرکتی و لمس اشیاء
  • تقویت قوه تخیل و خلاقیت در داستان سرایی و قصه گویی

نحوه خرید اسباب بازی باز لایتر

شاید در هنگام خرید و انتخاب از فروشگاه های مختلفی اینترنتی با اختلاف قیمت اسباب بازی باز لایتر رو برو شوید. تا حدودی برای تان سخت باشد تا بتوانید اسباب بازی باز لایتر اصل را با قیمت واقعی آن خریداری کنید. اما در هنگام خرید باز لایتر اصل بهتر است به دنبال کیفیت و مرغوبیت جنس پلاستیک آن باشید . دقت کنید که ربات باز لایتر تمام ویژگی و قابلیت های اصلی گفته شده در این مقاله را داشته باشد. اما اگر به دنبال خرید اسباب بازی باز لایتر اصل با قیمت مناسب و واقعی هستید می توانید آن را از چیدو تهیه و خریداری کنید. مطمئنا ضمانت نامه تضمین کالا و تحویل فوری در کمترین زمان ممکن و امکان مرجوعی تا 7 روز بعد از خرید، خیال شما را بابت خرید buzz lightyear از چیدو راحت می کند. 

انصراف از نظر