اسباب بازی آزمایش پوکوکیت

اسباب بازی آزمایش پوکوکیت
پکیج آزمایش های علمی پوکوکیت در این پکیج ده آزمایش ایمن و جذاب طراحی شده دارای دفترچه راهنمای کاملا فارسی دارای همه ی لوازم و ملزومات مورد نیاز ازمایش دارای همه ی مواد های شیمیایی مورد نیاز آزمایشگاه مناسب برای 8 سال به بالا
شناسه کالا در انبار: KM2216
در انبار
قیمت کالا:
240٬000 تومان
194٬000 تومان
معرفی

آشنایی بیشتر با اسباب بازی آزمایش پوکوکیت

خرید و انتخاب اسباب بازی آزمایش پوکوکیت برای کودکان یک هدیه کاملا ویژه منحصربه فرد است. این اسباب بازی آزمایش یکی از بی نظیر ترین نوع بازی آموزشی برای کودکان سنین 8 سال به بالا محسوب می شود. در این پیکج آزمایش بازی، 10 آزمایش ایمن و بی خطر و در عین حال جذاب طراحی شده است که کودکان شما با انجام این بازی ها به راحتی می توانند تجربیات زیادی را در زمینه علوم آزمیشگاهی تجربه کنند.

محتویات پکیج اسباب بازی آزمایش

هنگام خرید پیکیچ علمی پوکوکیت، حتما محتویات آن را بررسی کنید تا از کامل بودن لوازم و ملزومات آن مطمئن شوید.

این بسته بازی آزمایش باید حاوی همه لوازم و ملزومات مورد نیاز برای انجام آزمایش های علمی متناسب با سن کودک شما باشد. در کنار آن باید همه مواد شیمیایی مورد نیاز آزمایشگاهی را شامل شود. کودک شما می تواند برای انجام آزمایشات مورد علاقه خودش از دفترچه راهنمایی داخل پکیج استفاده کند.

تجربه آزمایشات شیمی در کودکان با اسباب بازی پوکوکیت

بدون شک اکثر ما بزرگتر ها تجربه آزمایش های دوران دبیرستان و درس های علوم آزمایشگاهی را داشته ایم.

 جذابیت مخلوط و ترکیب کردن موادهای مختلف شیمی، بررسی ذرات مختلف زیر ذره بین، حرارت دادن ترکیبات شیمایی و خیلی از اتفاقات دیگر در طی این آزمایشات و در نهایت دیدن نتایج مهیج و غیرقابل پیش بینی آنها برای ما خاطراتی را رقم زده است که با شنیدن نام اسباب بازی آزمایش شاید این خاطرات برای ما زنده شوند. حال اگر می خواهید کودک شما این دنیای آزمایشگاهی را خودش تجربه کند، یا دوست دارید خلاقیت و مهارت های علمی کودک خود را امتحان کنید، بهتر است خودتان پیش قدم شوید و این پکیج زیبا و مهیج را برای آنها خریداری و تهیه کنید.

همانطور که گفتیم این مجموعه از آزمایش بازی برای کودکان 8 سال به بالا مناسب است. مطمئنا کودک شما در این سنین یک دوره تحصیلی ویژه را با موضوعات جدید و مختلف تجربه می کند که دروس آزمایشگاهی و علوم تجربی جزء پایه آنها محسوب می شود. پس خرید و انتخاب این پکیج علمی از چیدو بهترین فرصت و مناسب ترین هدیه است که بتوانید از همین سنین پایین کودک خود را به یک شیمی دان کوچک تبدیل کنید.

انجام این آزمایشات در یک محیط کاملا فردی و امن و بی خطر به آنها کمک می کند تا بهتر بتوانند مسائل درسی خود را درک کنند و از انجام آزمایشات اسباب بازی خود لذت ببرند.

امنیت و بی خطر بودن بازی آزمایش

اگر نگران خطرات ناشی از انجام آزمایشات اسباب بازی هستید، یا بابت مواد های شیمیایی به کار گرفته شده در پکیج ترس دارید، بهتر است بدانید تمام مواد شیمیایی و لوازم آزمایشگاهی به کار گرفته شده در اسباب بازی پوکوکیت کاملا از نظر بی خطر و ایمن بودن مورد ارزیابی قرار گرفته و کاملا تایید شده هستند. پس با خیال راحت و مطمئن می توانید این اسباب بازی را برای کودک خود خریداری کنید.

ویژگی های مهارتی اسباب بازی آزمایش پوکوکیت

اکثر کودکان علایق علمی و تحصیلی خود را از دوران نوجوانی و در سنین دبستان نشان می دهند. اگر فکر می کنید فرزند شما به علوم تجربی و کارهای پژوهشی و علمی علاقه زیادی دارد، بهتر است برای تقویت مهارت فکری، پژوهشی و تحقیقاتی آنها قدمی بردارید. این پکیج با تقویت خلاقیت و حس کنجکاوی کودکان و بهبود حافظه، توجه و تمرکز آنها می تواند یک هدیه با ارزش و مفید برای ارتقاء توانمندی ها و افزایش اعتماد به نفس کودکان شما باشد.

حتی می توانید هنگام انجام آزمایشات اسباب بازی، به عنوان هم بازی و همکار در کنار فرزند خود باشید تا هم لذت انجام آزمایشات بیشتر شود. هم بتوانید نقاط مثبت و منفی کودک خود را ارزیابی کنید و آنها را تشخیص دهید.

نحوه خرید اسباب بازی آزمایش پوکوکیت

این پکیج اسباب بازی را می توانید با ضمانت نامه تضمین کیفیت از فروشگاه معتبر اینترنتی چیدو خریداری کنید. اما با خرید از چیدو ضمن این ضمانت نامه می توانید از خدمات مرجوعی تا 7 روز پس از خرید و تحویل فوری هم بهره مند شوید. اگر به دنبال یک بسته کاملا آموزشی و علمی برای کودک دبستانی خود هستید در انتخاب و خرید این اسباب بازی آزمایش تردید نکنید. کودک خود را تشویق کنید با انجام این آزمایشات و کسب نتایج مهیج و جالب آن، ذهن خلاق و کنجکاو خودش را به چالش بکشاند.