با بازی فکری پایاپای هوپا‎‎ آشنا شوید.

1402 آذر 24, جمعه
با  بازی فکری پایاپای هوپا‎‎ آشنا شوید.

مشخصات کلی بازی پایاپای هوپا‎‎

  • وزن بسته بندی: 300 گرم
  • جنسیت: مناسب دخترها و پسرها
  • نوع بسته بندی: جعبه مقوایی
  • تعداد بازیکن: 2 الی 8 بازیکن
  • مدت زمان بازی: کمتر از ۱ ساعت
  • رده سنی مناسب: ۱۰ سال به بالا
  • ابعاد بسته بندی: 50*160*160 میلی متر
  • سبک بازی: بازی کارتی، بازی حافظه و بازی خانوادگی

معرفی بازی فکری پایاپای

پایاپای هوپا،‎‎ جزء بازی های فکری است که با اهداف آموزشی در داخل کشور طراحی شده است. چالش های موجود در این بازی دارای درجه سختی متوسطی هستند. به همین علت این بازی برای کودکان و نوجوانان بالای 10 سال مناسب است. با خرید این بازی فکری فوق العاده جذاب از فروشگاه اینترنتی چیدو می توانید شور و هیجان را به جمع های دوستانه خود هدیه بدهید.

 یکی از ویژگی های مهم بازی فکری و رومیزی پایاپای این است که برخلاف بسیاری دیگر از بازی ها نیازی نیست که منتظر بمانید تا نوبت به شما برسد. بلکه در این بازی همه بازیکنان همزمان با هم بازی می کنند. این ویژگی منحصر به فرد، شور و حال زیادی را به بازیکنان می دهد.

در بازی فکری هوپا مدل پایاپای هر بازیکن در نقش یک تاجر است. بازیکنان با سرعت کارت های خود را با یکدیگر تعویض می کنند تا بتوانند تمام کارت های مربوط به یک کالا را برای خود جمع کنند. در پایان بازیکنی که سرعت عمل بیشتری دارد و زودتر از بقیه بتواند کارت های مربوط به یک کالا را جمع کند برنده یک دور از بازی محسوب می شود.

محتویات جعبه بازی فکری پایاپای هوپا‎‎

پیش از خرید آنلاین بهتر است همیشه از اقلام موجود در بسته بندی محصول اطلاع پیدا کنید. بالا بودن کیفیت قطعات و کامل بودن آنها از مهمترین فاکتورهایی است که در فروش آنلاین محصولات سرگرمی باید رعایت شود.

بنابراین اگر به دنبال خریدی خوب و رضایتمند هستید، می توانید وب سایت فروشگاهی چیدو را با خاطری آسوده انتخاب کنید.

اقلام موجود در بازی پایاپای هوپا عبارتند از:

  • 72 عدد کارت کالای مقوایی
  • 2 عدد کارت مخصوص
  • 1 عدد زنگ کوچک رومیزی
  • دفترچه راهنمای بازی
  • 1 عدد کیسه پارچه ای

نحوه بازی فکری پایاپای هوپا

کارت های بازی پایاپای هوپا به 8 دسته 9 تایی تقسیم می شوند. روی هر کارت عکس یک کالا مانند فرش، زعفران یا انار همراه با قیمت آن وجود دارد. ابتدا کارت های بازی را به تعداد بازیکن ها جدا کنید و باقیمانده کارت ها را کنار بگذارید. کارت ها را با دقت بر بزنید و به هر بازیکن 9 عدد کارت کالا بدهید.

پس از تقسیم کارت ها یک بازیکن زنگ رومیزی را فشار می دهد و بازی شروع می شود. در این بازی پرهیاهو هر بازیکن در حکم یک تاجر یا بازرگان است. شما باید ببینید از بین 9 عدد کارتی که متعلق به شما است کدام کالا را بیشتر دارید. کالای بیشتر را انتخاب کنید و بعد با باقی بازیکنان وارد معامله شوید. شما باید با یک بازی هوشمندانه و ذکاوتی که به خرج می دهیدکارت های مربوط به کالای خود را از دست بازیکنان دیگر خارج کنید.

اما با این حال کاملا مراقب باشید. زیرا ممکن است بازیکنان دیگر هم به دنبال همان کالایی باشند که شما هستید. در طول بازی بازی فکری هوپا مدل پایاپای، باید کارت ها را طوری جمع کنید که در نهایت هر 9 کارت شما مربوط به یک کالا باشد. در پایان هر بازیکنی که سرعت عمل بیشتری دارد و همه 9 عدد کارت او مربوط به یک کالا است برنده بازی محسوب می شود. برنده بازی زنگ رومیزی را فشار می دهد و پایان یک دست بازی را اعلام می کند.

خرید بازی پایاپای هوپا‎‎

اگر می خواهید یک بازی فکری به فرزند خود هدیه کنید و یا برای دورهمی های خود به دنبال یک سرگرمی جذاب هستید خرید بازی پایاپای از فروشگاه اینترنتی چیدو بهترین گزینه است. معتبر بودن یک سایت اینترنتی یکی از فاکتورهای مهمی است که مطمئنا باید در هنگام خریدهای آنلاین خود آن را در نظر بگیرید.

بازی های فکری تنوع زیادی دارند. لیست تمامی محصولات با قیمت و مشخصات دقیق در فروشگاه اینترنتی چیدو موجود است و شما با مراجعه به سایت می توانید به راحتی بازی های مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید. بنابراین خرید از یک فروشگاه اینترنتی معتبر باعث صرفه جویی در وقت و زمان و حتی هزینه های جانبی شما می شود.

پیش از ثبت سفارش و خرید بازی پایاپای از فروشگاه اینترنتی چیدو ابتدا کلیه اطلاعات مورد نیاز از جمله قیمت، مشخصات محصول و اقلام موجود در بسته بندی را مطالعه بفرمایید.

قیمت بازی پایاپای هوپا از 139.000 تا 250.000 هزار تومان متغیر است. اگر احساس می کنید که فرزند شما تا حدودی گوشه گیر است، بازی فکری پایاپای هوپا را به شما توصیه می کنیم.

هدف و مزایای بازی پایاپای هوپا‎‎

بازی جزء لاینفک و جدایی ناپذیر زندگی کودکان است. کودک با بازی تجربه های زیادی کسب می کند و از این طریق برای حل چالش در زندگی آینده آماده می شود. بازی های فکری از جمله بازی های مناسب و ایده آلی هستند که علاوه بر آموزش حل مساله و برخورد با چالش در نشاط و شادی فرزندان هم نقش موثری دارند.

بازی فکری پایاپای هوپا جزء بازی های فکری مهیجی است که در آن همه بازیکنان همزمان با هم به انجام بازی می پردازند. هیچ بازیکنی منتظر رسیدن نوبت خود نمی ماند. به همین علت انجام این بازی در هماهنگی چشم و دست و سرعت عمل در انجام کارها تاثیر بسیار زیادی دارد. علاوه بر آن این بازی فکری باعث افزایش خلاقیت و نیروی تخیل در کودکان می شود.

انجام بازی های گروهی مانند بازی فکری هوپا مدل پایاپای، راه بسیار مناسبی است که می تواند کودک را به تعامل با سایر همسالان و حتی بزرگسالان تشویق کند. به همین علت بازی فکری پایاپای هوپا علاوه بر ایجاد نشاط باعث افزایش مهارت های شناختی در فرزندان شما می شود.

بنابراین اگر تمایل دارید شور و هیجان زیادی را به فضای خانه و یا دور همی های دوستانه خود هدیه بدهید وقت آن رسیده است که به فروشگاه اینترنتی چیدو سری بزنید.

انصراف از نظر