بازی فکری سنگ کاغذ جادوگر - ROCK PAPER WIZARD

بازی فکری سنگ کاغذ جادوگر - ROCK PAPER WIZARD
بازی فکری سنگ کاغذ جادوگر - ROCK PAPER WIZARD بازی سنگ کاغذ جادوگر یک بازی سریع و سرگرم کننده است که با بهره گیری از ایده بازی قدیمی سنگ کاغذ قیچی و ترکیبش با جادو و طلسم، لحظات مهیج و مفرحی را برایتان رقم میزند! اگر به جادو و جادوگری، دنیای فانتزی و تخیلی مانند ارباب حلقه ها، هابیت و هری پاتر علاقه مندید، قطعا از طلسم و جادو کردن در این بازی در علیه رقبا لذت میبرید! سنگ کاغذ جادوگر مخصوص مهمانی و جمع های دوستانه است زیرا قوانین ساده ای دارد و بیشتر از حس رقابت، لحظات خوشی را برایتان می سازد! مخصوصا وقتی که طلسم ها را سمت هم میگیرید و صدا خنده ناشی از تعجب بلند می شود! تعداد نفرات : 3 تا 6 نفره مدت زمان تقریبی بازی : 15 تا 30 دقیقه مناسب برای 10 تا 99 سال
شناسه کالا در انبار: KM3387
2 در انبار
قیمت کالا:
218٬000 تومان
معرفی

بازی فکری سنگ کاغذ جادوگر - ROCK PAPER WIZARD
بازی سنگ کاغذ جادوگر یک بازی سریع و سرگرم کننده است که با بهره گیری از ایده بازی قدیمی سنگ کاغذ قیچی و ترکیبش با جادو و طلسم، لحظات مهیج و مفرحی را برایتان رقم میزند!
اگر به جادو و جادوگری،  دنیای فانتزی و تخیلی مانند ارباب حلقه ها، هابیت و هری پاتر علاقه مندید، قطعا از طلسم و جادو کردن در این بازی در علیه رقبا لذت میبرید! سنگ کاغذ جادوگر مخصوص مهمانی و جمع های دوستانه است زیرا قوانین ساده ای دارد و بیشتر از حس رقابت، لحظات خوشی را برایتان می سازد! مخصوصا وقتی که طلسم ها را سمت هم میگیرید و صدا خنده ناشی از تعجب بلند می شود!
تعداد نفرات : 3 تا 6 نفره
مدت زمان تقریبی بازی : 15 تا 30 دقیقه
مناسب برای 10 تا 99 سال