بازی فکری باستان شناسی - آرکئولوژی ARCHAEOLOGY

بازی فکری باستان شناسی - آرکئولوژی ARCHAEOLOGY
بازی فکری باستان شناسی - آرکئولوژی ARCHAEOLOGY بازی آرکئولوژی که یک بازی کارتی جذاب است با حفاری ،کاوش و مبادله، گنج های با ارزش را جمع آوری کرده و کلکسیونتان را تکمیل می کنید. در انتهای بازی آن ها را به فروش میرسانید. در بازی آرکئولوژی هدف شما کسب بیشترین پول با یافتن گنج‌ها و فروش آنها به موزه هاست. باید توجه کنید که گنج‌ها را در محوطه‌ حفاری و بناهای تاریخی خواهید یافت، و باید آنها را در بهترین فرصت به موزه بفروشید. اما این سفر خالی از خطر و شگفتی نیست و نقشه‌ها به شما کمک خواهند کرد تا بناهای تاریخی را کاوش کنید، دزدان به شما اجازه می‌دهند گنج سایر بازیکن‌ها را بدزدید و طوفان‌های شن گنج موجود در کلکسیون شما را در سراسر بیابان پراکنده خواهند کرد. تعداد نفرات : 2 تا 5 نفره مدت زمان تقزیبی بازی : 30 دقیقه مناسب برای 10 تا 99 سال
شناسه کالا در انبار: KM3388
2 در انبار
قیمت کالا:
195٬000 تومان
معرفی

بازی فکری باستان شناسی - آرکئولوژی ARCHAEOLOGY
بازی آرکئولوژی که یک بازی کارتی جذاب است با حفاری ،کاوش و مبادله، گنج های با ارزش را جمع آوری کرده و کلکسیونتان را تکمیل می کنید. در انتهای بازی آن ها را به فروش میرسانید.
در بازی آرکئولوژی هدف شما کسب بیشترین پول با یافتن گنج‌ها و فروش آنها به موزه هاست. باید توجه کنید که گنج‌ها را در محوطه‌ حفاری و بناهای تاریخی خواهید یافت، و باید آنها را در بهترین فرصت به موزه بفروشید. اما این سفر خالی از خطر و شگفتی نیست و نقشه‌ها به شما کمک خواهند کرد تا بناهای تاریخی را کاوش کنید، دزدان به شما اجازه می‌دهند گنج سایر بازیکن‌ها را بدزدید و طوفان‌های شن گنج موجود در کلکسیون شما را در سراسر بیابان پراکنده خواهند کرد.
تعداد نفرات : 2 تا 5 نفره
مدت زمان تقزیبی بازی : 30 دقیقه
مناسب برای 10 تا 99 سال