ساختنی دوبی آی توی مدل قطار Itoy

21%
188٬000 تومان 149٬000 تومان

بازی فکری چوبین مدل کیدوکو

9%
285٬000 تومان 259٬000 تومان

بازی فکری هوپا (Houpaa) مدل کاپوچین

8%
385٬000 تومان 355٬000 تومان

کلبه چوبی آموزشی OOPS طرح خرس 1600310

15%
985٬000 تومان 835٬000 تومان

قطار چوبی آموزشی برند OOPS مدل 1700923

12%
680٬000 تومان 598٬000 تومان

جغجغه چوبی جغد برند oops مدل 1300812

14%
330٬000 تومان 285٬000 تومان
جدید

فیگور دایناسور مدل 210

4
9%
98٬000 تومان 89٬000 تومان

مکی بزرگ مشکی

158٬000 تومان

مکی کوچک مشکی

25%
120٬000 تومان 89٬500 تومان

پازل چوبی جورچین رابطه مدل فصل ها‎

11%
185٬000 تومان 165٬000 تومان

پازل چوبی جورچین دایناسورها‎‎

11%
175٬000 تومان 155٬000 تومان

پازل چوبی جورچین دریا

11%
175٬000 تومان 155٬000 تومان

پازل چوبی جورچین فضانورد‎‎

11%
175٬000 تومان 155٬000 تومان
ناموجود

توضیحات دسته بندی

با اسباب بازی کودکان بیشتر آشنا شوید

شاید شما هم جزو افرادی باشید که هم اکنون می‌خواهید برای کودک خود اسباب بازی کودکان را بخرید اما آیا می‌دانید که بهترین اسباب بازی کودکان چه اسباب بازی است؟ کدام اسباب بازی می‌تواند ذهن و روح کودک را پرورش دهد و برای زندگی آینده آن نیز مناسب باشد؟ بهترین اسباب بازی که شما می‌توانید برای کودک خود خریداری کنید، اسباب بازی است که کودک را جذب خود کند و در عین حال مهارت‌های حرکتی، تفکر و مهارت‌های فن بیان را پرورش دهد. اگرچه چنین اسباب بازی‌هایی ممکن است خیلی گران باشند و یا مورد پسند شما واقع نشوند اما در واقع امکان یادگیری بیشتر را برای کودکتان به وجود می‌آورند و این می‌تواند خبر خوبی باشد برای والدینی که نگران اسباب بازی‌هایی هستند که برای کودک خود خریداری می‌کنند. ما در ادامه این مطلب می‌خواهیم اسباب بازی‌هایی که برای کودکان در سنین ۵ تا ۷ سال و ۸ تا ۱۰ سال مناسب هستند را برای شما معرفی کنیم. با چیدو همراه باشید.

ویژگی‌های اسباب بازی کودکان

در اینجا ممکن است برای شما سوال پیش بیاید که کدام اسباب بازی با چه ویژگی‌هایی برای کودک خوب است؟! باید بگوییم که اسباب بازی خوب است که با سن کودک هماهنگ باشد، مهارت‌های کودک را پرورش دهد و بر روی توانایی‌های ذهنی کودک تاثیر بگذارد. اسباب بازی کودکان اگر خیلی ساده باشد یا خیلی پیچیده باشد، در یک دوره زمانی کوتاه کودک را خسته می‌کند و حتی بر روی خلاقیت او نیز تاثیر چندانی نمی‌گذارد. همچنین یک اسباب بازی خوب باید ایمنی داشته باشد. بسیار مهم است که شما به صورت مطمئن از یک اسباب بازی استفاده کنید و بدانید که این اسباب بازی هیچ خطری برای کودک شما ندارد.

گاهی اوقات ممکن است که برخی از کودکان اجزای اسباب بازی را در دهان بگذارند و مشکلات دیگری پیش بیاید. در اینجا انتخاب بهترین اسباب بازی کودکان بسیار مهم است. بهتر است برای کودکان خود اسباب بازی‌هایی را انتخاب کنید که آن را به تحرک وا دارد. در واقع اسباب بازی‌هایی که تحرک کودک را افزایش می‌دهند، اسباب بازی‌هایی هستند که در نهایت این کودک را از نظر جسمانی نیز پرورش می‌دهند. اگرچه هدف کودکان خراب کردن اسباب بازی است اما با این حال باز هم حس کنجکاوی آن‌ها افزایش می‌یابد و بهبود پیدا می‌کند. شما می‌توانید جهت خرید هر گونه از اسباب بازی‌های کودکانه با ما در چیدو تماس بگیرید.

انواع اسباب بازی‌های کودکانه

  • مهارتی
  • آموزشی
  • فکری
  • ساختنی
  • چوبی
  • لگو
  • مصور

اسباب بازی‌های مناسب برای سنین ۵ تا ۷ سال

 اسباب بازی‌های مختلفی از انواع بازی‌های گرافیکی و فکری گرفته تا انواع لگو و اکشن فیگورها وجود دارند که برای کودکانی که در سنین ۵ تا ۷ سال هستند، مناسب به شمار می‌آیند. در ادامه برخی از اسباب بازی‌هایی را که شما می‌توانید آن را از چیدو خریداری کنید، برایتان معرفی می‌کنیم.

ست خمیر بازی دندانپزشکی مدل Play-Doh Doctor Drill

یکی از اسباب بازی‌های بی خطری که جهت آموزش دندانپزشکی، انواع رنگ‌ها و ساخت مدل‌های مختلف دندان به کار گرفته می‌شود خمیر بازی دکتر دریل است که می‌تواند یک بسته آموزشی فوق العاده باشد. این بسته یک عدد سر آموزشی با قابلیت باز کردن دهان را در بر گرفته است تا کودک بتواند فرآیند درست کردن یا ترمیم دندان را بر روی این سر انجام دهد. علاوه بر این پنج بسته خمیر مخصوص، فرز مخصوص دندانپزشکی که باتری خور است و می‌چرخد وسایل مختلف دندانپزشکی و قالب‌های گوناگون هم در این بسته جایگذاری شده‌اند.

وزن کلی این محصول ۶۵۰ گرم است و برای رده سنی خردسال کودک و نوجوان انتخابی بسیار مناسب به شمار می‌آید. تمام کودکانی که به دندانپزشکی علاقه دارند، می‌توانند از این محصول استفاده کرده و حتی آن را برای دوستان خود نیز معرفی کنند. ناگفته نماند که در این ست ابزار‌هایی مثل براش دندان، سوزن، آمپول و غیره نیز وجود دارند.

بازی فکری مدل ابلون

یکی دیگر از برترین بازی‌هایی که برای سنین ۵ الی ۷ سال پیشنهاد می‌شود، بازی فکری ابلون است که در واقع یک بازی استراتژیک به شمار می‌آید. این بازی که در سال ۱۹۸۷ توسط فردی به نام لورنت لویی اختراع شد، قوانین بسیار ساده‌ای دارد اما می‌تواند خلاقیت کودک شما را به بهترین شکل ممکن پیشرفت دهد.

 در این بازی کودک شما باید استراتژی‌هایی را به کار بگیرد که در نهایت بر حریفان خود پیروز شود‌. کافیست که این کودک مهره‌ای را که حریف وارد بازی کرده است بیرون کند و برنده بازی شود. در بسته بازی فکری ابلون یک تخته وجود دارد که تعدادی مهره بر روی آن قرار گرفته‌اند. اگر بتوانید قوانین انجام بازی ابلون را یاد بگیرید، این بازی می‌تواند برای شما و دوستانتان بسیار لذت بخش و جذاب باشد.

روپک چوبی مدل چند حلقه

اگر می‌دانید که کودک شما به پرتاب حلقه علاقه دارد، می‌توانید از بازی‌هایی مثل روپک حلقه که می‌توانند هویت کودک را پرورش داده و هوش حرکتی و تمرکز او را بهبود دهند، استفاده کنید. بازی پرتاب حلقه قدمت بسیار زیادی دارد. این بازی یکی از پرهیجان‌ترین بازی‌های حرکتی به شمار می‌آید که نه تنها به صورت تک نفره بلکه به صورت تیمی هم قابلیت انجام شدن دارد.

 اگر قرار است شما روپک حلقه را انتخاب کنید، باید بدانید که به کمک آن می‌توانید رنگ‌ها را به کودک خود یاد بدهید، روحیه برد و باخت را در او تقویت کنید، همکاری و مشارکت کودک را بر انگیزید و تعامل کودکان را نیز با دیگران افزایش دهید. در واقع در جعبه این بازی ابزارهای مختلفی مثل چندین حلقه و یک تخته که میله‌هایی مشخص شده با رنگ‌های مختلف دارد، قرار گرفته‌اند. شما می‌توانید سفارش خرید این را در وبسایت ما چیدو ثبت کنید.

پکیج زبان انگلیسی مورفان

اگر قرار است زبان انگلیسی کودک خود را به کمک اسباب بازی‌ها بهبود ببخشید ما به شما پکیج زبان انگلیسی مورفان را معرفی می‌کنیم. این پکیج مناسب آن دسته از کودکانی است که قرار است بر روی زبان انگلیسی، لغات با گرامر‌های آن تسلط پیدا کنند. البته این چنین نیست که شما به صورت حرفه‌ای بتوانید زبان انگلیسی را به کودک خود آموزش دهید اما این پکیج به گونه‌ای تدوین شده است که تمامی فایل‌های آموزشی، داستان‌ها و تمرین‌های گرافیکی و مواردی از این قبیل را که در نهایت اشتیاق کودک شما به زبان انگلیسی را افزایش می‌دهند را در خود جای داده است و از این جهت هم بسیار مناسب به شمار می‌آید. اسباب بازی کودکانه پکیج زبان انگلیسی مورفان در مقایسه با سایر پکیج‌های این چنینی بسیار مناسب است. در عین حال که تمامی مهارت‌های یادگیری زبان انگلیسی مثل writing, listening, speaking  و reading  در آن آمده است. شما می‌توانید سفارش خرید این محصول را در وبسایت ما به ثبت برسانید.

 

فیگور مدل دایناسور بسته ۶ عددی

فیگورها یا اکشن فیگورها از جمله پرطرفدار‌ترین اسباب بازی‌های هستند که هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان بسیار جذاب به شمار می‌آیند. در اصل کودک شما با فیگور شخصیت مورد علاقه خود می‌تواند به همان دنیای خیالی خود سفر کند و برای ساعت‌ها در این دنیا بماند. یکی از این فیگورها فیگور طرح دایناسور است که در ۶ رنگ مختلف و ۶ مدل گوناگون از جمله دایناسورهای بالدار و دایناسورهای ایستاده تولید شده است. این فیگور با بدنه پلاستیکی که بسیار سخت هست، تولید شده است و در نهایت دقت و ظرافت به فروش می‌رسد. در بسته این فیگور دایناسورهای متنوعی وجود دارند که می‌توانند انتخابی بسیار مناسب حتی برای تزیین اتاق کودک شما باشند. به کمک اسباب بازی کودکانه فیگور دایناسور شما می‌توانید کودک خود را با شخصیت‌های داستانی بزرگ و کوچک آشنا کنید او را با نحوه زندگی دایناسورها و چگونگی عملکرد آن‌ها آشنا کنید. در واقع این فیگور باعث می‌شود که مهارت‌های ذهنی کودک افزایش پیدا کند و اطلاعات آن در مورد گذشتگان هم افزایش یابد.

کالسکه فلزی فروزن

حال اگر می‌خواهید برای دختر بچه خود یک اسباب بازی منحصر به فرد و سرگرم کننده را خریداری کنید، انتخاب شما می‌تواند اسباب بازی کالسکه فلزی فروزن باشد. این کالسکه به دلیل این که از جنس فلز ساخته شده است، ماندگاری زیادی دارد و هم زمان می‌تواند برای استفاده ۲ عروسک مناسب باشد. در واقع این اسباب بازی دخترانه ظرافتی دارد که می‌تواند حس مادرانه را به کودک شما القا کند و او را برای لذت بردن از یک بازی هیجان انگیز آماده کند. اسباب بازی مذکور هم برای کودکان بالای ۳ سال خوب است و هم برای کودکانی که بین ۵ تا ۷ سال قرار دارند، مناسب است. در عین حال که کیفیت ساخت بالایی هم دارد.

 شما با استفاده از این اسباب بازی علاوه بر این که هوش هیجانی و سناریو سازی ذهنی کودک خود را بهبود می‌دهید، می‌توانید هماهنگی چشم و دست کودک را از طریق گرفتن و حرکت دادن اسباب بازی بهبود دهید و حتی مهارت تشخیص بافت اشیا و اجسام را  در کودک خود افزایش دهید. این اسباب بازی به رنگ صورتی تعبیه می‌شود و دارای چهار چرخ مجزا است. علاوه بر این یک چتر هم بر روی قسمت بالایی این اسباب ‌بازی تعبیه شده است تا کمی طبیعی‌تر به نظر برسد.

لگو طرح اسباب بازی‌ها مدل s8

یکی دیگر از اسباب بازی‌های منحصر به فردی که امروزه در وبسایت چیدو به فروش می‌رسد، اسباب بازی لگو است که در طرح‌های مختلف وجود دارد. یکی از این طرح‌ها، طرح اسباب بازی‌ها است که در بسته‌های چند عددی هستند و تنوع فوق العاده‌ای هم دارند. اگر قرار است خلاقیت کودک خود را رشد دهید و اگر می‌خواهید رشد ارتباطی کودک را بهبود دهید، بهتر است که چنین اسباب بازی‌هایی را که قابلیت جداسازی قطعات از یکدیگر را دارند انتخاب کنید. لگو‌ها اغلب باعث خلق فضاهای ذهنی پیشرفته می‌شوند و به دلیل رنگ‌های شادی که دارند، می‌توانند روحیه سرزندگی کودک شما را بهبود دهند. به همین دلیل محبوبیت لگو در بین کودکان و بزرگسالان افزایش پیدا کرده است. به گونه‌ای که حتی بسیاری از هنرمندان برای ساخت آثار هنری خود از سازه‌ها و ابزارهای کوچکی که قابلیت جدا شدن دارند، استفاده می‌کنند.

 لگو‌ها همچنین می‌توانند به انیمیشن سازی ذهن کودک شما کمک شایانی کنند و این ذهن را رشد دهند. این را هم بدانید که استفاده از انواع لگو محدودیت چندانی ندارد و حتی کودکان ۳ تا ۱۲ سال نیز می‌توانند از آن‌ها بهره ببرند. در بسته لگو اسباب بازی شخصیت‌هایی مثل بازلایتر یا شخصیت آدمک چوبی وجود دارند که به جذابیت هرچه بیشتر این اسباب بازی کودکانه کمک کرده‌اند.

مینی فست فود همبرگر itoy

از جمله اسباب بازی‌ کودکانه سرگرم کننده‌ای که می‌تواند هدیه‌ای مناسب برای کودک دختر شما باشد، اسباب بازی همبرگر و مینی فست فود است که دارای اجزای مختلفی است. اجزای گوناگونی که در این اسباب بازی وجود دارند، قابلیت جدا شدن دارند. این اجزا می‌توانند در ماهیتابه‌های سرخ کردنی قرار بگیرند و حس رستوران‌ داری را برای کودک شما به ارمغان بیاورند. چنگال، چاقو، لیوان، سیب زمینی، همبرگر، نان همبرگر و انواع بیسکویت‌ها آن هم به صورت پلاستیکی در این بازی وجود دارند. اغلب اوقات دختر بچه‌هایی که حس نشاط فوق ‌العاده‌ای دارند، این بازی را بر می‌گزینند‌ شما برای این که بتوانید دختر بچه خود را با این بازی سرگرم کنید، بهتر است که به او بگویید نان همبرگری با سبزیجات می‌خواهم و یا سیب زمینی سرخ کرده می‌خواهم. اینجا باید منتظر بمانید تا سفارشاتتان آماده شوند.

 از فواید انجام بازی به همراه اجزایی که در این پک قرار گرفته‌اند می‌توانیم به یادگیری انواع غذاها و فواید آن‌ها، توانایی مرتب سازی و تطبیق، احساس انتخاب، تقویت مهارت‌های حرکتی، تقویت هماهنگی چشم و دست و اعضای بدن به دلیل آماده کردن سفارشات، آشنا شدن با انواع رنگ‌ها و مواردی از این قبیل اشاره کنیم. برگر، سیب زمینی، وافر نوشیدنی و ظروف مختلف پلاستیکی لوازم همراه این اسباب بازی را تشکیل می‌دهند که می‌توانند در احداث یک رستوران کودکان به کودک شما کمک کنند.

 

پکیج باغبانی باغچه کودک گیاه جوان

بدون شک یکی از دغدغه‌هایی که خیلی پدرها و مادرها دارند این است که کودک خود را آگاه کنند اما این آگاه ‌سازی چگونه باید صورت بگیرد؟ درست است. استفاده از سرگرمی‌های آموزنده و جذاب باعث آگاه ‌سازی کودک شما می‌شود. اسباب بازی کودکانه کاشت گیاه یکی از اسباب بازی‌های آگاه کننده است که می‌تواند حواس پنجگانه کودک شما را با خود درگیر کرده و با میل و رغبت آن‌ها را به کاشت گیاه وا دارد. این اسباب بازی به دلیل این که منبع آرامش است، می‌تواند به بهبود اعتماد به نفس در کودک شما کمک کند و حتی حس مسئولیت پذیری و قدرت فهم و درک کودک شما را بهبود دهد.

 از جمله محتویاتی که در بسته اسباب بازی باغچه کودک و نوجوان قرار گرفته است می‌توانیم به ظروف کاشت بذر، گلدان‌های مختلف در ۶ عدد و رنگ‌های گوناگون، گلدان معمولی، بذر مناسب، بیلچه باغبانی، بسته‌های بذر و خاک ارگانیک، دستکش‌های پلاستیکی، پوکه معدنی و  دفترچه راهنمایی که به کودک شما در بهتر کاشتن گیاهان کمک می‌کند، اشاره کنیم. بدیهی است که پس از به کار گرفتن این اسباب بازی کودک شما می‌تواند چگونگی رشد گیاه را یاد بگیرد و با نحوه کاشت دانه هم آشنا شود. این در مقاطع تحصیلی مختلف کودکان هم کمک زیادی به پیشرفت هر چه بیشتر کودک می‌کند.

 

پازل مکعب‌های تصویری مدل حیوانات

پازل مکعب تصویری یکی از بهترین اسباب بازی‌هایی است که می‌تواند برای اوقات فراغت کودکان ۵ تا ۷ سال مناسب باشد. در این پازل انواع تصاویر به صورت مکعب وجود دارند و همین باعث شده است که بسیاری از افراد برای تقویت هوش کودک خود، تقویت خلاقیت و همچنین تقویت قوای حل مسئله کودک از این وسیله بهره ببرند.

 در بسته آموزشی پازل مکعب‌های تصویری مدل حیوانات تصویر‌هایی همچون تصویر گربه، فیل، موش و سگ وجود دارند که کودک شما باید با در کنار هم چیدن این پازل به این تصویرها دست پیدا کند. در واقع مکعب‌هایی در این بسته وجود دارند که یک راهنما هم در کنار خود قرار داده‌اند تا کودک در انجام این بازی سردرگم نشود. شما عزیزان می‌توانید با کودک خود همراه باشید و او را برای رسیدن به تصاویر جذاب و خلق حیوان از جنس مکعب یاری کنید. این محصول قیمت مناسبی دارد و می‌تواند انتخابی مناسب برای اوقات فراغت کودکان شما باشد.

اتو اسباب بازی my home

گاهی ممکن است دختر بچه شما علاقه داشته باشد که کارهایی را که مادر در خانه انجام می‌دهد را تقلید کند اما همه ما می‌دانیم که کار کردن با وسیله‌های برقی اصلی و واقعی بسیار خطرناک است. از این رو اگر کودک شما به اتو کردن لباس‌های مختلف خود علاقه دارد، می‌توانید از اتو اسباب بازی کودکانه استفاده کنید. این اسباب بازی ایمنی‌های لازم برای کار کردن کودک با آن را تدوین کرده است و بسیار شبیه اتوهایی است که در واقعیت به کار گرفته می‌شوند. جنس پلاستیک اما کیفیت عالی این اسباب بازی باعث شده است که هر فردی تمایل به خرید آن را داشته باشد. این را بدانید که اتو اسباب بازی از طریق یک باتری تغذیه می‌کند و دارای آب پاشی است که می‌تواند آب را به روی لباس‌هایی که کودک شما مد نظر دارد، بپاشد.

 همچنین این اسباب بازی دارای افکت‌های صوتی و نوری هم هست و به هنگام کار کردن موزیک پخش می‌کند. اگر شما دو عدد باطری قلمی را در قسمت زیرین این اسباب ‌بازی قرار دهید، می‌توانید آن را روشن کرده و از آن بهره ببرید. این را بدانید که درجه تنظیم دمای اتو بر روی این اسباب بازی وجود دارد و این درجه حتی قابلیت چرخش هم دارد. از این رو کودک شما می‌تواند این اسباب بازی را یک عدد اتوی واقعی تلقی کنند و از آن به بهترین شکل ممکن بهره ببرد. همچنین این اتو در رنگ‌های مختلف تولید شده است که کودک شما بتواند در هر رنگی که دوست داشت، آن را خریداری کند. ابعادی که این اتو دارد، باعث شده است که در دست گرفتن آن راحت شود و کودک شما بهتر در زمینه بازی کردن عمل کند.

 

 چرخ خیاطی اسباب بازی my home

اگر کودک شما به خیاطی کردن علاقه دارد و شما می‌خواهید استعدادهای کودک خود را در زمینه دوخت انواع لباس و خیاطی شکوفا کنید، بهتر است از اسباب بازی‌هایی استفاده کنید که از ابزارهای خیاطی هستند. چرخ خیاطی اسباب بازی نیز از جمله این اسباب بازی‌ها به شمار می‌آید که برای کودکان ۵ تا ۷ سال مناسب است. این اسباب بازی کیفیت فوق العاده‌ای دارد و حس جذاب خیاطی را به کودک شما هدیه می‌کند. همچنین در این اسباب بازی نخ، سوزن و پارچه قرار گرفته است تا کودک شما بتواند خیاطی می‌کند و به بهترین شکل ممکن از این اسباب بازی کودکانه بهره ببرد.

 اگر می‌خواهید این اسباب بازی را برای کودک خود خریداری کنید، ابتدا باید از نظر کودک خود را در مورد آن بپرسید و سپس شیوه کار با این اسباب بازی را به کودک خود یاد بدهید. حال لازم است که کیفیت ساخت اسباب بازی را مورد توجه قرار دهید و در آخر هم با توجه به قیمت آن، آن را خریداری کنید. این را بدانید که چنین اسباب بازی‌هایی به کودک شما هیچ ضرری نمی‌رسانند و می‌توانند روحیات مختلف او را تقویت کنند. از این رو اگر به دنبال تقویت اعتماد به نفس، تقویت هوش و تقویت خلاقیت کودکان دلبند خود هستید، می‌توانید سفارشات خود را در چیدو ثبت نمایید.

انواع اسباب بازی‌های مناسب سن ۸ تا ۱۰ سال

نوبتی هم که باشد، نوبت به کودکانی می‌رسد که در رده سنی ۸ تا ۱۰ سال قرار دارند. این کودکان روحیاتی متفاوت‌تر از کودکان ۵ الی ۷ ساله دارند و باید اسباب بازی‌هایی را مورد استفاده قرار دهند که روحیات مختلف آن‌ها را پاسخگو باشد. در واقع این اسباب بازی کودکانه این گروه سنی کمی سازمان یافته تر از اسباب بازی‌های گروه قبلی است. در ادامه به معرفی اسباب بازی‌هایی که مناسب برای سنین ۸ تا ۱۰ سال هستند، می‌پردازیم.

بازی آموزشی میله هزار کاره

یکی از جدیدترین بازی‌های فکری، بازی فکری میله هزار کاره است که از اجزای ثابت و متحرک برای ساخت انواع وسیله‌ها تشکیل شده است. این بازی ۲۰۰ قطعه مختلف را در خود جای داده است و رنگ‌هایی دارد که شاد، جذاب و بسیار قابل توجه هستند. از ویژگی‌های این محصول می‌توانیم به درشت بودن قطعاتی اشاره کنیم که در آن تعبیه شده‌اند. با این قطعات دیگر نیاز نیست که شما نگران بلعیده شدن قطعه توسط کودک خود باشید و می‌توانید ایمن بودن این بازی را تایید کنید.

 زمانی که برای انجام چنین بازی‌های در نظر گرفته شده است، حالت‌هایی که کودک شما در این بازی به دست می‌آورد و تمرکزی که دارد، سبب بهبود توجه، تقویت هوش منطقی، تقویت مهارت‌های حرکتی به خصوص حرکت دادن دست و انگشت، تقویت هماهنگی چشم و دست و افزایش صبر و حوصله در کودک می‌شوند. در واقع این بازی فکری از ویژگی‌های کیفی فوق‌ العاده‌ای هم برخورد دارد و به صورت تضمین شده به فروش می‌رسد. یعنی شما کالایی را که از ما تحویل می‌گیرید، دقیقا متناسب با همان ویژگی‌هایی است که تعریف شده‌اند. اگر این کالا این چنین نباشد، می‌توانید آن را به ما پس بدهید. جهت ثبت سفارشات خرید اسباب بازی کودکانه، با ما در چیدو در ارتباط باشید.

اسباب بازی لوازم آرایش مدل beauty

اسباب بازی لوازم آرایشی مدل بیوتی از دیگر اسباب بازی‌های خلاقانه است که مخصوص دختر بچه‌ها طراحی شده است. این اسباب بازی دارای رنگ‌های مختلفی است و در مدل کفش تعبیه شده است که می‌تواند جذابیت فوق العاده‌ای را برای کودک شما داشته باشد. در این اسباب بازی، پالت‌هایی از رژلب، پالت‌هایی از سایه چشم و دیگر اجزای میکاپ قرار گرفته‌اند و در نهایت کودک شما را برای آرایشگری آماده می‌کنند. از جمله مهارت‌هایی که کودک با استفاده از این اسباب بازی به دست می‌آورد، مهارت تشخیص رنگ‌ها، تقویت انگشتان دست و مهارت یادگیری آرایشگری است.

اسباب بازی خانه عروسکی مدل azin home

از گذشته تا کنون آن دسته از اسباب بازی‌هایی که به شکل خانه تعبیه می‌شده‌اند بسیار مورد توجه قرار گرفته می‌شده‌اند. همه اسباب بازی‌های خانه عروسکی جزو آن دسته از اسباب بازی‌های محبوبی هستند که هم دخترانه هم پسران به داشتن آن‌ها علاقه می‌ورزند. اسباب بازیاسباب کودکانه مذکور که در مدل آذین تعبیه می‌شود، از قطعات کوچک و بزرگ زیادی تشکیل شده است. فرم اصلی این اسباب بازی را خانه‌ای صورتی رنگ تشکیل می‌دهد که در آن استخر و آشپزخانه و اتاق نشیمن و اتاق خواب وجود دارد. این اسباب بازی از بهترین مواد پلاستیکی تعبیه شده است و برای کودک شما هیچ گونه حساسیتی را به وجود نمی‌آورد. علاوه بر این قابلیت شست و شوی ابزارهایی که در این اسباب بازی وجود دارند، باعث شده است که خانواده‌ها در خرید این اسباب بازی برای کودکان خود مصمم‌تر شوند.

 از جمله قطعات موجود در این پکیج بازی می‌توانیم به چراغ خواب کوچک، انواع مبل، بخاری، میز تلویزیون، توالت و وان حمام، صندلی‌های استخر، سرویس اجاق گاز، سرویس لباسشویی و یخچال، میز ناهار خوری به همراه صندلی شوفاژ و مواردی از این قبیل اشاره کنیم. البته این وسیله‌ها و وسیله‌هایی بسیار کوچک هستند که باعث می‌شوند کودک شما با نحوه دکوراسیون و چیدمان یک محیط آشنایی بیشتری پیدا کند. در واقع اگر می‌خواهید کودک خود را با انواع فنون آشنا کنید، بهتر است که این خانه عروسکی را برای او خریداری کنید.

بازی فکری لوت

یکی دیگر از بازی‌های فکری ایرانی که طرفداران زیادی هم دارد بازی فکری لوت است که در گروه‌های ۲ تا ۵ نفر انجام می‌شود. این بازی اغلب برای کودکانی که ده سال سن دارند مناسب به شمار می‌آید. در این بازی کودک شما باید مکانیزم‌هایی مثل مدیریت کارت و جمع ‌آوری غنایی را به کار بگیرد تا در نهایت تمامی امتیازات لوت را از آن خود کند. ۲۵ کارت کاروان، ۴۸ کارت راهزن، ۴۰ کارت سر دسته و یک کارت سالار از جمله اجزایی هستند که در این بازی قرار داده شده‌اند. برای انجام بازی لوت شما باید یکی از کارت‌هایی را که در دست دارید، روی میز بگذارید. این کارت‌ها ممکن است کارت‌های کاروان باشند، کارت‌های راهزن باشند و یا سردسته و کارت‌های مقام بالا را در بر بگیرند.

 در اینجا نقش شما مشخص می‌شود. حال ممکن است افراد به شما حمله کنند، غنائم را از شما بگیرند، شما را بکشند و یا جایگاه شما را از شما بگیرند که در هر صورت شما باید مراقب خودتان باشید. برای شمارش امتیازات این بازی، بازیکنان ابتدا باید سکه‌هایی را که از کاروانیان غارت کرده‌اند را منهای سکه‌هایی که در دست کاروانیان باقی مانده‌اند می‌کنند و سپس با توجه به میزان سکه‌هایی که دارند، امتیازات خود را بسنجند. بدیهی است که هر کدام از بازیکنانی که سکه بیشتری در دست داشته باشد، برنده بازی فکری لوت است. ناگفته نماند که نه تنها کودکان بلکه بزرگسالان و نوجوانان می‌توانند از این بازی فکری و هوشمند بهره ببرند. پس چه خوب است اگر شما در کنار یکدیگر مهارت‌های تفکر، حل مسئله و تصمیم گیری کودک خود را بهبود دهید و خودتان هم سرگرم شوید.

تاس چین انگلیسی

بازی تاس چین یکی از بازی‌های آموزشی است که به آموزش لغات زبان انگلیسی می‌پردازد. در این بازی سی قطعه عکس تعبیه شده است که هر کدام از این کارت‌ها در دو رو چاپ شده‌اند. یعنی در جمع کودک شما به کمک این بازی می‌تواند ۶۰ واژه انگلیسی را یاد بگیرد. این بازی علاوه بر این که می‌تواند حافظه‌ی کودک شما را تقویت کند و این حافظه را بهبود دهد، توانایی این را دارد که مهارت‌های حسی کودکان شما را افزایش داده و آن‌ها را در زمینه یادگیری زبان انگلیسی آماده‌تر کند. جنس این محصول از مقوا پلاستیک تعبیه شده است و کشور سازنده آن ایران است. ما در چیدو برای فروش این محصول ضمانت سلامت محصول را هم در نظر گرفته‌ایم تا از تمامی جهات خیال شما مشتریان گرامی را راحت کنیم.

 

دوربین چوبی لنز دار

برای آن دسته از کودکان ۸ تا ۱۰ ساله‌ای که دوست دارند یک عکاس ماهر شوند و با دوربینی که مختص به خودشان است از مناظر و سوژه‌های مختلف عکس بگیرند، استفاده از دوربین عکاسی چوبی لنزدار انتخابی بسیار عاقلانه است. این کودک برای عکاسی از سوژه‌های مختلفی که در فکر خودش دارد، می‌تواند از این دوربین استفاده کند و این سوژه‌ها را به عکس تبدیل کند. عکس گرفتن از یک گربه بازیگوش، عکس گرفتن از یک لبخند مادرانه، عکس گرفتن از یک گلدان لب طاقچه، عکس گرفتن از حوز وسط حیاط و غیره از جمله کارهایی هستند که به کمک این دوربین قابلیت اجرا شدن دارند.

 شما برای این که کودکی ماجراجو را تقویت کنید و حس کنجکاوی او را به افق برسانید، می‌توانید از این دوربین بهره ببرید. این دوربین قابلیت این را دارد که از مناظر مختلف عکس بگیرد و سپس این عکس‌ها را به کودک شما نشان دهد. یعنی لذت دیدن عکس‌هایی که گرفته شده است را هم به کودک شما می‌دهد. هماهنگی چشم و دست، افزایش خیال‌ پردازی و تحریک حواس پنجگانه از جمله مهارت‌هایی هستند که با استفاده از دوربین مذکور عاید کودک شما می‌شوند. این را بدانید که اسباب بازی کودکانه دوربین چوبی لنزدار برای دختران و پسران مناسب است و دارای استانداردهای ملی کیفیت است که ایمن بودن هر چه بیشتر این محصول را تضمین می کند.

بازی فکری مهاجران کاتان

از دیگر بازی‌های فکری و آموزشی که می‌تواند انتخابی بسیار مناسب برای پر کردن اوقات فراغت کودک شما باشد، بازی فکری کاتان است. این بازی حکایت از مهاجرانی دارد که به جزیره کاتان می‌روند و در آنجا با ساختن جاده، خانه و شهرهای مختلف، این جزیره را توسعه می‌دهند. در این بازی کودک شما به کمک حریفان خود باید نیازهای خود را برطرف کند و با مبادله کالا به کالا، این بازی را به انجام برساند. در نهایت آن چیزی که کودک شما در بردارد، امتیازات او را مشخص می‌کند و می‌گوید که این کودک در بازی برنده شده است یا نه!

 شما در بازی کاتان یک صفحه بازی دارید و از مهره‌هایی بهره می‌برید که مخصوص ساخت خانه، برداشت از منابع و مبادله با دیگر مهاجرین هستند. این اسباب بازی کودکانه نه تنها برای کودکان بلکه برای والدین هم بسیار مناسب به شمار می‌آید. والدین و کودک می‌توانند با کاتان اوقات فراغت خود را به بهترین شکل، سپری نمایند. بازی کاتان، هدف منحصر به فردی که دارد این است که می‌تواند سالم بودن اقتصاد را به هر کودک آموزش دهد و او را وارد رقابت‌های سوال کند.

دار بافندگی چوبی Kapa

شاید شما هم جزو افرادی باشید که به دارهای بافندگی علاقه زیادی دارید و می‌خواهید مهارت‌های کودک خود را نیز با چنین اسباب ‌بازی‌هایی افزایش دهید. دار بافندگی کودک کاپا از جمله اسباب بازی‌های آموزشی است که در راستای آموزش بافندگی تهیه شده است. این اسباب بازی دارای یک دار بافندگی، یک خط کش، یک کاموا، یک ماکویی، یک کوجی، یک دی وی دی آموزشی و چندین طرح و الگوی بافت به همراه یک شانه است که می‌تواند در کنترل استرس و ایجاد آرامش کودک شما نقش موثری داشته باشند. از جمله مزایایی که استفاده از این پک آموزشی دارد می‌توانیم به افزایش قدرت تمرکز، افزایش خلاقیت، تقویت مهارت‌های ظریف  حرکتی، تقویت هماهنگی چشم و دست  و کشف قابلیت‌های فردی و گروهی کودک اشاره کنیم.

اسباب بازی میخ و چکش مزرعه

اسباب بازی میخ و چکش مزرعه یکی از بازی‌هایی است که دارای ۶۵ قطعه چوبی مختلف در رنگ‌ها و مدل‌های گوناگون است. این اسباب بازی کودکانه با هدف آموزش دادن مونته سوری به کودکان روی کار آمده است. چوب‌هایی که در این اسباب بازی به کار گرفته شده‌اند، با کیفیت هستند و رنگ پایه آبی دارند تا سلامت کودک شما را حفظ کنند. اغلب اوقات این اسباب بازی را برای بهبود قوه تخیل و افزایش مهارت‌های هماهنگی کودک به کار می‌بندند. تخت چوبی، چکش چوبی، ۵۶ قطعه مصور چوبی با رنگ‌های مختلف و جذاب، بسته میخ و آهنربا محتویات این بسته را تشکیل می‌دهند. انجام این بازی آسان یا متوسط است و می‌تواند یک بازی آموزشی فوق العاده در راستای کار در مزرعه باشد. اغلب اوقات پسر بچه‌ها به این اسباب بازی‌ها علاقه می‌رسند.

پکیج قناد باشی به همراه پازل و کتاب

یکی از پکیج‌های آموزشی که در رابطه با آموزش شیرینی پزی تدوین شده است، پکیج قناد باشی به همراه پازل و کتاب است که در سال ۱۳۹۹ و با ترجمه فرزانه سپاه منصور روی کار آمده است. تعداد صفحاتی که کتاب موجود در این پکیج دارد، ۵۲۲ صفحه اصلی است و نوع قطعاتی که در این پکیج تعبیه شده‌اند، قطعات باکیفیت و سختی هستند. وزن کلی این پکیج به ۸۳۰ گرم می‌رسد. شما می‌توانید پکیج قناد باشی را با قیمتی بسیار مناسب و باور نکردنی از وب سایت ما خریداری کنید.

لگو کامیون بازی decool 22032

اسباب بازی لگو کامیون decool از جمله اسباب بازی‌های بسیار جذابی است که برای هر کودکی مناسب به شمار می‌آید. این محصول از ۱۱۳ قطعه رنگی و مختلف تشکیل شده است که اکثر این قطعات به رنگ زرد هستند. شما به کمک این اسباب بازی می‌توانید از تمامی قطعاتی که در یک خودرو به کار گرفته می‌شوند، مطلع شوید و سپس با جایگذاری آن‌ها در قسمت‌های مختلف و مناسب، کامیون مورد نظر خود را بسازید. کیفیت موادی که در ساخت این لگو به کار گرفته شده‌اند، بسیار بالا است. علاوه بر این کیفیت مونتاژ و سرهم بندی قطعات مختلف این محصول هم بسیار خوب است. به گونه‌ای که کودکان شما با استفاده از این کامیون می‌توانند به خوبی احساس مکانیک بودن را حس کنند.

نکات مهم خرید اسباب بازی

برای این که بتوانید بهترین اسباب بازی را برای کودکان ۵ تا ۷ ساله و کودکان ۸ تا ۱۰ ساله خود انتخاب کنید، لازم است به یک سری نکات مهمی که در این راستا وجود دارند، توجه کنید:

  • نکته اول این است که اسباب بازی را برای کودک خود استفاده کنید که تنوع داشته باشد. توجه کودکان به گونه‌ای تدوین شده است که نمی‌تواند در دراز مدت بر روی یک موضوع خاص متمرکز بماند. از این رو ممکن است کودک پس از انجام یک کار تکراری سریع خسته شود و دیگر تمایلی به انجام آن نداشته باشد. پس باید اسباب بازی که شما برای کودک خود خریداری می‌کنید، تنوع رنگ و طرح داشته باشد.
  • از خرید اسباب بازی‌ کودکانه پیچیده دوری کنید. بسیاری از شرکت‌های اسباب بازی وجود دارند که پیچیدگی فوق العاده‌ای را در اسباب بازی‌های خود می‌گنجانند اما اگر شما می‌خواهید به عنوان پدر و مادری دلسوز بهترین اسباب بازی را برای کودک خود انتخاب کنید، باید این اسباب بازی را به گونه‌ای انتخاب نمایید که ذهن کودک را روشن کند و او را سردرگم نسازد.
  • اسباب بازی باید خلاقیت کودک را گسترش بدهد. اگر اسباب بازی نتواند ذهن کودک را ورزش داده و او را مبتکر و خلاق‌تر کند به هیچ دردی نخواهد خورد. برای مثال عروسک‌هایی که قابلیت تعویض لباس دارند و یا اسباب و لوازم‌هایی که جهت باغبانی یا خانه داری به کار گرفته می‌شوند از جمله این اسباب بازی‌ها هستند.
  • افزون بر این شما باید اسباب بازی را خریداری کنید که قیمت مناسبی داشته باشد و از اجزای باکیفیتی هم تشکیل شده باشد. در این صورت کودک شما می‌تواند در مدت طولانی از این اسباب بازی بهره ببرد و حتی آن را از دوران کودکی خود به یادگار نگه دارد.

سخن پایانی

ما در این مطلب در مورد انواع اسباب بازی کودکان با شما صحبت کردیم. اسباب بازی کودکان اسباب بازی‌هایی هستند که برای سنین بالای ۳ سال تا سن ۱۰ سال مناسب هستند. این اسباب بازی‌ها اسباب بازی‌های ساختنی، چیدنی و پیدا کردنی را در بر می‌گیرند اما در برخی موارد ممکن است که اسباب بازی‌هایی همچون خانه‌های عروسکی و لباسشویی یا چرخ خیاطی کوچک در میان اسباب بازی‌های مناسب کودکان به شمار بیایند. شما می‌توانید انواع اسباب بازی‌هایی را که برای کودک خود مناسب می‌بینید را در وبسایت چیدو سفارش داده و آن‌ها را خریداری کنید.