کتاب پارچه ای رنگی وسایل نقلیه

کتاب پارچه ای رنگی وسایل نقلیه
کتاب پارچه ای رنگی وسایل نقلیه حس لامسه جزو نخستین حس هایی است که در نوزاد رشد و توسعه می یابد و تاثیر بسزایی در رشد جسمی روانی و هیجانی او دارد در واقع نوزاد بعد از تولد جهان اطراف خود را بیش از هر حسی به وسیله حس لامسه می شناسد و تجربه می کند. کتاب های پارچه ای یکی از کاربردی ترین محصولاتی هستند که می توانند به حس دیداری و شنیداری نوزادان در سن یک سالگی کمک لامسه توسعه حس کنند. کتابهای پارچه ای وسایل نقلیه از الیاف ضد حساسیت تهیه شده اند و به دلیل داشتن تصویرهایی با رنگ های تند متضاد و قابل تفکیک تاثیر بسیاری بر قدرت تمرکز چشم و رشد دیداری نوزاد دارند کتاب های پارچه ای نینی من قشنگه با هدف رشد شناختی و پرورش حواس نوزاد در موضوعات متنوعی طراحی شده اند. تا قبل از یک ماهگی صفحه های این کتاب ها را در فاصله ۲۰ تا ۳۰ سانتی متری چشم نوزاد نگه دارید و نام تصویرها را به او بگویید بعد از یک ماهگی می توانید این فاصله را افزایش دهید. لایه پلاستیکی درون کتاب نیز به رشد شنیداری نوزاد کمک می کند. نویسنده : سهیلا امامی انتشارات : نشر مامان کتاب مناسب برای کودک تا 6 سال
ناموجود

این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

معرفی

کتاب پارچه ای رنگی وسایل نقلیه
حس لامسه جزو نخستین حس هایی است که در نوزاد رشد و توسعه می یابد و تاثیر بسزایی در رشد جسمی روانی و هیجانی او دارد در واقع نوزاد بعد از تولد جهان اطراف خود را بیش از هر حسی به وسیله حس لامسه می شناسد و تجربه می کند.
کتاب های پارچه ای یکی از کاربردی ترین محصولاتی هستند که می توانند به حس دیداری و شنیداری نوزادان در سن یک سالگی کمک لامسه توسعه حس کنند. کتابهای پارچه ای وسایل نقلیه از الیاف ضد حساسیت تهیه شده اند و به دلیل داشتن تصویرهایی با رنگ های تند متضاد و قابل تفکیک تاثیر بسیاری بر قدرت تمرکز چشم و رشد دیداری نوزاد دارند کتاب های پارچه ای نینی من قشنگه با هدف رشد شناختی و پرورش حواس نوزاد در موضوعات متنوعی طراحی شده اند.
تا قبل از یک ماهگی صفحه های این کتاب ها را در فاصله ۲۰ تا ۳۰ سانتی متری چشم نوزاد نگه دارید و نام تصویرها را به او بگویید بعد از یک ماهگی می توانید این فاصله را افزایش دهید. لایه پلاستیکی درون کتاب نیز به رشد شنیداری نوزاد کمک می کند.
نویسنده : سهیلا امامی
انتشارات : نشر مامان کتاب
مناسب برای کودک تا 6 سال