معرفی و آشنایی با بازی فکری پاتک

1402 اسفند 28, دوشنبه
معرفی و آشنایی با بازی فکری پاتک

مشخصات کلی بازی پاتک هوپا‎‎

  • رده سنی مناسب: ۱۰ سال به بالا
  • ابعاد بسته بندی: 50*160*160 میلی متر
  • وزن بسته بندی: 400 گرم
  • جنسیت: مناسب دخترها و پسرها
  • نوع بسته بندی: جعبه مقوایی
  • سبک بازی: بازی سرعت عمل، بازی مهارتی، بازی آموزشی و بازی هوش
  • تعداد بازیکن: 2 تا 8 نفر
  • مدت زمان بازی: 20 الی 30 دقیقه

معرفی بازی فکری پاتک هوپا‎‎

بازی فکری پاتک هوپا از جمله بازی های مهارتی و آموزشی است که در داخل کشور تولید می شود. این بازی دارای درجه سختی متوسطی است و حل چالش های موجود در این بازی فکری به افزایش مهارت های حل مساله در کودکان و نوجوانان کمک موثری می کند. بازی فکری پاتک هوپا چیزی فراتر از یک سرگرمی ساده است.

تعداد بالای بازیکنان یکی از ویژگی های منحصر به فرد این بازی است که باعث می شود جمع دوستانه شما شور و هیجان زیادی پیدا کند.

بازی فکری پاتک هوپا دارای تعدادی کارت و تعدادی نمونک است. هر بازیکن باید با توجه به تصویر روی کارت ها به سرعت تصمیم بگیرد که کدام نمونک با تصویر روی کارت ها تطابق دارد. بازیکن باید به سرعت نمونه مورد نظر را ار زوی میز بازی بقاپد و در واقع به همین علت است که این بازی به نام پاتک نامیده می شود. پس اگر قصد خرید این بازی را برای فرزند دلبند خودتان دارید، حتما این راهنما از فروشگاه چیدو را تا انتها بخوانید و اطلاعات بیشتری را در این زمینه کسب کنید.

محتویات جعبه بازی فکری پاتک هوپا‎‎

خرید از فروشگاههای آنلاین یکی از محبوب ترین روش های خرید امروزی است. این روش به شما کمک می کند که ضمن صرفه جویی در زمان بتوانید گزینه مد نظر خود را از میان تنوع بسیار زیاد محصولات به راحتی انتخاب کنید. فروشگاه آنلاین چیدو یکی از بزرگترین عرضه کننده های محصولات بازی کودکان است که می توانید خریدی بی دردسر و آسوده را از این فروشگاه تجربه کنید. پیش از خرید بازی پاتک هوپا بهتر است با اقلام موجود در بسته بندی اشنا باشید. این اقلام عبارتند از:

  • ۵ عدد نمونک چوبی
  • 60 عدد کارت بازی
  • 1 عدد کیسه پارچه‌ای
  • دفترچه راهنمای بازی

نحوه بازی فکری پاتک هوپا

  1. برای شروع بازی پیش از هر چیز باید کارت ها را با دقت بر بزنید. پس از آن کارت ها را به پشت بر روی میز بازی قرار بدهید. حالا هر 5 عدد نمونک ها یعنی آباژور قرمز، مرغ سفید، ربات خاکستری، میز آبی و صندوقچه سبز را در کنار کارت ها و وسط میز بازی بگذارید. یکی از بازیکنان به عنوان داوطلب بازی را شروع می کند و کارت رویی را برمی گرداند.
  2. اگر روی کارتی که بازیکن به شما نشان می دهد عکس واقعی یکی از نمونک ها با همان رنگ و شکل باشد، باید به سرعت آن نمونک را بردارید. اگردر  کارت عکس واقعی هیچ کدام از نمونک ها نیست، باید نمونک و رنگی که در کارت وجود ندارد را بردارید. در واقع شما با دیدن تصویر روی کارت ها فرصت بسیار کمی دارید و باید بدون تلف کردن تصمیم بگیرید.
  3. بازیکنی که سرعت عمل بیشتری دارد و زودتر از بقیه بازیکنان نمونک ها را برمی دارد، آن کارت را به عنوان امتیاز می گیرد. در پایان هر بازیکنی که بیشترین نمونک ها را از میز بازی جمع می کند و دارای بیشترین کارت است، برنده یک دور بازی محسوب می شود. شما می توانید بازی را چند دست ادامه بدهید و در هر دور بازی یکی دیگر از بازیکنان داوطلب شروع بازی می شود.

خرید بازی فکری پاتک هوپا‎‎

اسباب بازی یکی از دوست داشتنی ترنی هدایایی است که در مناسبت های مختلف مانند روز تولد، عید نوروز و یا به عنوان جایزه می توانید به فرزند خود بدهید. در یک دنیای کودکان معمولا اسباب بازی ها به عنوان هدیه هایی ویژه در نظر گرفته می شوند.

با خرید اسباب بازی از فروشگاه آنلاین چیدو می توانید دوران کودکی فرزند خود را با خاطراتی شیرین و ماندگار آغشته کنید. شما در سایت چیدو می توانید در میان انبوهی از اسباب بازی های فکری، آموزشی و هیجان انگیز گشت بزنید و با توجه به روحیات فرزند خود مناسب ترین آنها را انتخاب کنید.

امروزه گرانی محصولات مرتبط با کودک یکی از دغدغه های مهم والدین است. اما با این حال  قیمت های مناسب سایت آنلاین چیدو باعث می شود والدین متناسب با هر بودجه ای بتوانند خریدهای خود را انجام بدهند. از طرفی دیگر فروشگاه چیدو از دید بسیاری از والدین جزء بهترین فروشگاهها از نظر تنوع اسباب بازی ها محسوب می شود.

هدف و مزایای بازی فکری پاتک هوپا‎‎

بازی با همسالان فرصت مناسبی را برای شادی و تفریح کودکان  فراهم می کند. بازی فکری پاتک جزء بازی های فکری و گروهی است. بازی های گروهی بستر مناسبی برای رشد خلاقیت و افزایش تعامل و مهارت های اجتماعی محسوب می شوند.

یکی از ویژگی های مهم بازی پاتک هوپا این است که می توانید آن را در جمع های خانوادگی خود بازی کنید. بازی با سایر اعضای خانواده از جمله والدین باعث می شود که کودک در آینده روابط صمیمانه تری با والدین خود تجربه کند. در نتیجه کودکانی که ار دوران کودکی بازی های فکری و گروهی انجام می دهند، در مجموع دارای روابط سالم تری هستند.  

همچنین بازی فکری پاتک هوپا به دقت و سرعت عمل بالایی نیاز دارد. زیرا در هنگام نمایش کارت ها شما باید بلافاصله نمونک روی کارت را از زمین بردارید. بازیکنی که در حین بازی مکث کمتری دارد و دارای سرعت عمل بیشتری است در پایان برنده بازی می شود. بنابراین کمک به افزایش سرعت عمل در کودکان یکی از مهمترین مزایای این بازی است.

افزایش سرعت عمل موجب تحریک قسمت های مختلف مغز می شود و به افزایش هوش کمک می کند. بنابراین اگر می خواهید اوقات فراغت فرزندان دلبند خود را به بهترین روش پر کنید، اکنون بهترین فرصت است که به فروشگاه اینترنتی چیدو و محصولات متنوع آن سری بزنید. مطئن باشید افزایش مهارت و تقویت استعداد کودکتان، ارزش سرمایه گذاری برای خرید اسباب بازی مناسب آنها را دارد.

انصراف از نظر