معرفی کامل بازی فکری مونوپولی Monopoly

1402 دی 18, دوشنبه
معرفی کامل بازی فکری مونوپولی Monopoly

ممشخصات بازی فکری مونوپولی (Monopoly)

  • جنس مهره‌ها: پلاستیک
  • تعداد بازیکن: چهار
  • درجه سختی: متوسط
  • مدت زمان بازی: بیش از یک ساعت
  • رده سنی: بزرگسال، کودک، نوجوان
  • سبک بازی: بازی تخته‌ای، بازی فکری، بازی کارتی

بازی فکری Monopoly را بیشتر بشناسید.

اگر در دورهمی های خانوادگی خود به دنبال یک سرگرمی خاص با قدرت ریسک پذیری بالا هستید که هیجان بازی را افزایش دهد، خرید بازی فکری مونوپولی، بهترین راهکار برای شما است. چراکه تمرین و یادگیری Monopoly باعث تقویت هوش تجاری در افراد می شود که جذابیت آن را افزایش می دهد.

مونولوپی یا همان بازی ایروپولی و روپولی، انحصارگری در اقتصاد را تقویت می کند. واژه منوپولی از دو واژ منو (به یونانی: mono، به مفهوم تنها) و پولی (به یونانی: poly، به مفهوم فروش) ساخته شده است. برای همین در این بازی باید به دنبال انحصار کردن خانه ها، زمین و قلمروهای مرد نظر باشید. برنده شدن در این بازی به قدرت ریسک پذیری بالای شما نیاز دارد تا بتوانید یک سر و گردن بالاتر از رقباء خود قرار بگیرید.

اما اگر به دنبال یادگیری بهتر و کسب اطلاعات بیشتر در مورد این بازی منحصر به فرد هستید، بهتر است این مقاله از چیدو را تا انتها بخوانید.

نحوه بازی فکری منوپولی

 مدت زمان مورد نیاز برای این بازی بین 1 الی 2 ساعت است که افراد در همه سنین می توانند در این بازی شرکت کنند. رقابت در این بازی، بر اساس ثروتمند شدن در بین سایر رقباء صورت می گیرد. جذاب ترین قسمت این بازی به خرید و فروش املاک و مستغلات مربوط می شود.

 انتخاب بهترین موقعیت برای خرید و فروش، مهمترین راز در برنده شدن بازی مونوپولی است. باید با پول هایی که به دست می آورید، برای خرید املاک و مستغلات سرمایه گذاری کنید. گوشه چشمی هم به رقباء داشته باشید تا بتوانید حرکات بعدی آنها را تشخیص دهید. حواستان به حراجی ها هم باشد.

بازی monopoly با استفاده از دو تاس شش وجهی انجام و شروع می شود. در حین بازی باید مهره خود را روی خانه‌های تخته بازی حرکت دهید، با خرید و فروش املاک و مستغلات، تجارت کنید و با سایر حریفان خود به رقابت بپردازید. در کل، اگر می خواهید برنده واقعی یک بازی پرریسک و پرهیجان باشید، باید تفکر و هوش تجاری خودتان را به چالش بکشانید. طولانی بودن مراحل بازی، می تواند جمع خانوادگی شما را مهیج تر و شادتر کند.

محتویات جعبه بازی فکری مونوپولی

انتخاب یک فروشگاه اینترنتی معتبر برای خرید و انتخاب بازی فکری مونوپولی به شما کمک می کند تا بهترین و باکیفیت ترین نوع بازی را خریداری کنید. برای همین توصیه می شود در هنگام خرید بسته بازی فکری Monopoly ، حتما به محتویات جعبه دقت کنید. برخی از مهمترین اجزاء محتویات جعبه بازی فکری مونوپولی، عبارتند از:

  • یک صفحه بازی
  • 8 عدد مهره
  • 28 سند مالکیت
  • 16 کارت خزانه عمومی
  • 16 کارت شانس
  • 32 مهره خانه سبز
  • 12 مهره هتل قرمز
  • 2 تاس سفید
  • یک بسته اسکناس

دقت داشته باشید که در هنگام خرید اینترنتی بازی فکری Monopoly ، از سایت فروشنده در مورد کامل بودن جعبه محتویات بازی مطمئن شوید.

مزایا و اهداف بازی فکری مونوپولی

به چالش کشیدن مغز اقتصادی و هوش تجاری در بازی فکری Monopoly، می تواند تاثیر زیادی در تقویت مغز و بهبود مهارت های تفکری داشته باشد. برای همین به نظر می رسد تمرین و یادگیری بازی فکری منوپولی از بروز برخی بیماری ها مانند آلزایمر پیش رس در بزرگسالان پیشگیری می کند.

حتی کودکان و نوجوانان می توانند از طریق این بازی، هوش اقتصادی و مهارت های حل مسئله خود را تقویت کنند. افزایش قدرت ریسک پذیری یکی دیگر از مهمترین مزایای بازی فکری مونوپولی است که جذابیت بازی را بیشتر می کند.

خرید و قیمت بازی فکری Monopoly

یکی از مهمترین فاکتورها در خرید بازی فکری مونوپولی، توجه به قیمت آن است. قیمت این بازی بسته به اصل و یا جدید و قدیم بودن آن ممکن است در فروشگاه های اینترنتی مختلف، متفاوت باشد. برای همین توصیه می شود در هنگام خرید بازی فکری Monopoly به اصل بودن و کیفیت آن توجه کنید. حتی می توانید برای اطلاع از نحوه خرید بازی و قیمت آن، به فروشگاه اینترنتی چیدو سر بزنید. حتی امکان بررسی انواع بازی های فکری در سایت چیدو وجود دارد که می توانید بهترین و مناسب ترین نوع آن را انتخاب کنید.

انصراف از نظر