با بازی فکری کودتا پلاس آشنا شوید.

1402 آذر 26, یکشنبه
با بازی فکری کودتا پلاس آشنا شوید.

مشخصات کلی بازی فکری کودتا پلاس (+Coup)

  • رده سنی مناسب: 13 سال به بالا
  • ابعاد بسته بندی: 50*150*200  میلی متر
  • وزن بسته بندی: 380گرم
  • جنسیت: مناسب دخترها و پسرها
  • نوع بسته بندی: جعبه مقوایی
  • سبک بازی: بازی کارتی، معمایی، بازی نقش مخفی
  • تعداد بازیکن: بیش از 7 نفر
  • مدت زمان بازی: کمتر از ۱ ساعت

معرفی اجمالی بازی فکری کودتا پلاس (Coup+)

بازی فکری کودتا پلاس از جمله بازی های فکری مهیجی است که با تمام سلیقه ها هم خوانی دارد. بنابراین اگر برای افزایش خلاقیت کودکان خود و یا سپری کردن لحظات خوش در دورهمی های دوستانه به دنبال راه مناسبی هستید، فروشگاه اینترنتی چیدو این سرگرمی مشترک را به شما توصیه می کند.

 کودتا پلاس یک بازی کارتی است و می توانید آن را در گرو های 6 نفره بازی کنید. برای شروع ابتدا به هر بازیکن دو عدد سکه و یک کارت قوانین بازی بدهید. پس از آن کارت هایی که بر روی آنها تصویر شخصیت وجود دارد را چندین بار با دقت بر بزنید و بعد به هر بازیکن دو عدد کارت شخصیت بدهید. حالا می توانید بازی را شروع کنید.

در بازی فکری کودتا پلاس (+Coup)  شما می توانید از طریق ادعا یا بلوف زدن شخصیت های جدیدی را به دست بیاورید که کارت آنها را در اختیار ندارید. این سبک بازی باعث می شود تا هوش و حافظه شما به چالش کشیده شود.

محتویات جعبه بازی فکری کودتا پلاس مدل coup plus

کودتا پلاس یک بازی فکری جدید است که طرح و بسته بندی زیبایی دارد. بنابراین اگر به دنبال هدیه ای بی نظیر برای فرزندان دلبند خود هستید، می توانید به راحتی این گزینه عالی را از فروشگاه اینترنتی چیدو تهیه کنید.   

بهتر است پیش از خرید حتما محتویات جعبه بازی را چک کنید. زیرا علاوه بر کارت ها وسایل دیگری نیز در داخل جعبه وجود داردکه جزء ضروریات بازی هستند. در مجموع محتویات جعبه بازی فکری کودتا پلاس (Coup+) عبارتند از:

  • 10کارت شخصیت مقوایی( شامل شخصیت های بزرگ زاده، فرمانده، شاهدخت، سفیر و آدمکش از هر کدام 2 کارت)
  • 10 عدد کارت شخصیت کمکی
  • 1 عدد کارت شخصیت آنارشیست
  • 1 عدد کارت صندوق ذخیره
  • 10 عدد کارت حزب دورو
  • کارت راهنمای بازی
  • 5 عدد کارت بازرس
  • 50 عدد سکه پلاستیکی

خرید از فروشگاه اینترنتی چیدو این امکان را به شما می دهد که از سالم و بی نقص بودن محتویات جعبه بازی اطمینان حاصل کنید.

نحوه بازی فکری کودتا پلاس (+Coup)

ابتدا کارت شخصیت ها را با دقت بر بزنید. سپس به هر بازیکن دو عدد کارت شخصیت بدهید. بازیکنان می توانند عکس شخصیت ها را ببینند و به حافظه بسپارند ولی بعد باید کارت ها را به پشت در مقابل خود روی زمین بگذارند.

 در ادامه به هر بازیکن دو عدد سکه بدهید. سکه های باقی مانده را در وسط بگذارید. این سکه های اضافه در واقع حکم خزانه را دارند. در آخر هر بازیکن باید یک عدد کارت راهنمای بازی بگیرد تا در مواقع نیاز به آن مراجعه کند.

یک بازیکن به عنوان داوطلب بازی را شروع می کند. هر بازیکن برای بازی دو راهکار دارد که شامل اقدامات عمومی و اقدام شخصیت ها می شود. به عنوان مثال برداشتن سکه از خزانه (کسب درآمد)، برداشتن دو سکه از خزانه (دریافت کمک های خراجی) و کودتا جزء اقدامات عمومی است.

در اقدام کودتا شما باید 7 سکه به خزانه پرداخت کنید تا بتوانید بر علیه شخصیت مد نظر کودتا کنید. با اقدام کودتا بازیکن مقابل شما یکی از کارت های شخصیت خود را از دست می دهد.

در مورد اقدام شخصیت ها هم می توانید راهنمایی های لازم را از روی کارت ها بخوانید. یک بازیکن می تواند ادعا کند که دارای کارت شخصیت خاصی است در حالیکه آن را ندارد. با این ادعا می توانید در بازی بقیه بازیکنان مداخله کنید. در مقابل سایر بازیکنان هم می توانند در مورد کارت شخصیت های خود بلوف بزنند. اگر در ادامه بازی مشخص شود که شما کارت مد نظر را ندارید و فقط ادعای داشتن آن را دارید شما از دور بازی خارج می شوید. بازیکنی که در آخر می ماند برنده بازی است.  

خرید بازی فکری کودتا پلاس (Coup+)

اگر برای خرید یک بازی فکری مهیج به دنبال راهی آسان و بی درسر هستید خرید بازی فکری کودتا پلاس مدل coup plus از فروشگاه اینترنتی چیدو بهترین گزینه پیش رو است.  خرید از فروشگاههای معتبر این اطمینان را به شما می دهد که از کامل بودن قطعات بازی و کیفیت خوب و بالای محصول اطمینان خاطر داشته باشید.

 اگر برای انتخاب بازی دچار تردید هستید، می توانید بازی مد نظر را بر اساس بودجه خود انتخاب کنید. قیمت بازی بازی فکری کودتا پلاس (Coup+) از 250.000 تا 300.000 هزار تومان متغیر است. اگر فرزندانی دارید که از حل چالش لذت می برند، و یا برای مجالس دوستانه خود به دنبال سرگرمی مناسب می گردید خرید بازی کودتا پلاس را به شما پیشنهاد می کنیم.

کودتا پلاس به دلیل قیمت مناسب انتخاب بسیاری از افراد است. به طور کلی تنوع زیاد محصولات در فروشگاه اینترنتی چیدو، همراه با قیمت های مناسب انتخاب برای شما را آسان می کند.

هدف و مزایای بازی فکری کودتا پلاس مدل coup plus

کودتا پلاس بازی مهیجی است که به راحتی می تواند ذهن و فکر کودک شما را درگیر چالش کند. کودتا پلاس برای افراد 13 سال به بالا مناسب است بنابراین کودکان و بزرگسالان می توانند در کنار هم در دورهمی های خانوادگی از بازی و مصاحبت با یکدیگر لذت ببرند.

 تعامل کودک با بزرگترهای خود در طول بازی به کودک یاد می دهد که چگونه مهارت های اجتماعی خود را افزایش بدهد. کودتا پلاس مهارت تمرکز را در کودکان تقویت می کند و به آنها یاد می دهد که چگونه احساسات خود را در هنگام هیجان بروز بدهند.

افزایش قدرت حل مسئله و توانایی درک و شناخت یکی دیگر از مزایای مهم بازی کودتا است. زیرا بازیکنان باید در طول بازی بلوف یا ادعای سایرین را در مورد شخصیت ها حدس بزنند و این مساله باعث افزایش توانایی ذهنی افراد می شود.

بازی فکری کودتا پلاس (+Coup)  بسیار هیجان انگیز است و بازیکن ها برای برنده شدن با هم رقابت می کنند و به این ترتیب تعاملات اجتماعی با این بازی گسترش خواهد یافت و قدرت تفکر و تمرکز بر مسائل رشد خواهد نمود.

انصراف از نظر