با قوانین بازی فکری ریسک itoy آشنا شوید

1402 آذر 27, دوشنبه
با قوانین بازی فکری ریسک itoy آشنا شوید

مشخصات کلی بازی فکری ریسک(Risk itoy)

  • رده سنی مناسب: ۱۰ سال به بالا
  • ابعاد بسته بندی: ۳۱ * ۶ * ۴۲ سانتی متر
  • وزن بسته بندی: ۱۷۲۵ گرم
  • جنسیت: مناسب هم برای دختران و هم پسران
  • نوع بسته بندی: جعبه
  • سبک بازی: بازی کارتی , بازی معمایی , بازی حافظه، استراتژی، بازی صفحه ای
  • تعداد بازیکن: ۲ الی ۵ نفر
  • مدت زمان بازی: بیش از ۱ ساعت

آشنایی کامل با بازی فکری ریسک itoy

اگر در جمع خانوادگی خود به دنبال یک بازی کاملا مهیج و سرگرم کننده مناسب برای افرادی در همه سنین هستید، بازی فکری ریسک itoy می تواند یک گزینه منحصر به فرد باشد. مهمترین ویژگی هایی این بازی فکری، آشنایی با نقشه جغرافیایی و بررسی کلیه فنون و تکنیک های نظامی جهان است.

این بازی فکری در سطوح مختلف مقدماتی، ماموریتی و کلاسیک می تواند هیجان و شور و نشاط خاصی را در دورهمی های خانوادگی ایجاد کند. چون هیچ محدودیتی در مدت زمان بازی وجود ندارد و حداکثر تا 5 نفر می توانند در بازی ریسک آی تویز با هم رقابت کنند.

برنده بازی، کسی است که با قدرت و تفکر خود بتواند تعداد قلمروهای بیشتر را تصاحب کند. اگر قصد خرید بازی فکری ریسک آی توی را دارید بهتر است با خواندن این راهنما از چیدو، اطلاعات بیشتری را از نحوه بازی و ترفندهای برنده شدن در این بازی کسب کنید.

محتویات جعبه بازی فکری ریسک آی تو

در هنگام خرید بازی فکری ریسک itoy باید به محتویات جعبه و حتی کیفیت قطعات تشکیل دهنده آن توجه کنید. چرا که برخی از قطعات آن ممکن است خیلی زود پاره و خراب شوند. محتویات بازی Risk itoy باید شامل کلیه قطعات مرتبط با بازی باشد، از جمله:

  • برد بازی
  • ۴۲ کارت قلمرو
  • ۱۲ کارت ماموریت
  • ۱ کارت آتش بس
  • ۵ ارتش در پنج رنگ هر کدام شامل ۴۰ سرباز
  • ۱۲ سواره نظام و ۸ توپ
  • ۳ تاس قرمز برای حمله و ۲ تاس سیاه برای دفاع
  • دفترچه راهنما

برای اطمینان از تکمیل بودن جعبه محتوای بازی فکری ریسک itoy بهتر است جعبه بازی فکری خود را از مراکز اسباب بازی فروشی های معتبر خریداری کنید.

نحوه بازی فکری RISK گروه آی توی itoy

یادگیری نحوه صحیح بازی فکری ریسک از آی تو به شما کمک می کند که با ترفندهای مختلف بتوانید به راحتی قلمروهای بیشتری را تصاحب کنید و برنده بازی شوید.

بازی فکری ریسم itoy ، شامل یک صفحه بازی است که شامل نقشه کل دنیا و 42 قلمروهای آن می شود. شما در این بازی نیروهای ارتش زیادی را در اختیار دارید که همان مهره های بازی هستند. این مهره ها با 5 رنگ مختلف تعیین می شوند که هر بازیکن می تواند مهره های مشخص با یک رنگ را انتخاب کند.

42 قلمرو بر روی نقشه جهان در بازی فکری ریسک بازی Risk itoy ، به 6 قاره از جهان مربوط می شوند که بازیکنان باید به قلمرو همدیگر حمله کرده و آنها تصاحب کنند تا برنده بازی شوند. هر قلمرویی در هر 6 قاره، امتیاز خاص خودش را دارد. 6 قاره شامل قاره های آسیا، استرالیا، اروپا، آفریقا، آمریکای شمالی و آمریکای جنوبی است. هر یک از این قاره ها با رنگ خاصی مشخص می شوند. هر قاره شامل مناطق یا قلمروهای خاصی است و اسم مشخصی دارند.  کسب امتیاز و کارت های بیشتر در بازی می توانند برنده بازی را مشخص کند.

خرید بازی فکری ریسک آی تو

برای خرید بازی فکری Risk آی تو، شما می توانید به فروشگاه اسباب بازی های معتبر مراجعه کنید. حتی امکان خرید اینترنتی itoy هم وجود دارد. مهمترین نکته در هنگام خرید این بازی فکری مهیج و سرگرم کننده، توجه به قیمت آن است.

قیمت بازی بازی Risk itoy از 890000 تومان تا 740000 مکن است متغیر باشد. اما توجه به کیفیت و کامل بودن جعبه محتوای بازی، خیلی مهم است.

حتی توصیه می شود در هنگام انتخاب و خرید انواع بازی فکری و حتی بازی ریسک آی تو (itoy) به اهداف خود از خرید و مهمترین ویژگی های این بازی فکری توجه کنید. شاید این بازی برای برخی از افراد که روحیه رقابت پذیری و حس کنجکاوی در بازی را نداشته باشند، مناسب نباشد.

اما اگر قصد خرید و اطلاع از قیمت بازی فکری بازی Risk itoy را دارید، می توانید از طریق یک تماس با فروشگاه چیدو، اطلاعات بیشتری را در این زمینه کسب کنید.

هدف و مزایای بازی فکری ریسک itoy

هنگام خرید هر گونه بازی فکری، بهتر است به مزایای استفاده از آن توجه کنید. برخی از بازی ها، اهداف آموزشی، سرگرمی و یا مهارت آموزی دارند. بهتر است نوع بازی فکری خود را مطابق با نیازها و اهداف خودتان خریداری کنید.

هدف اصلی از بازی فکری ریسک بازی Risk itoy ، تقویت قدرت برنامه‌ریزی و حل مساله در افراد است. حتی می تواند در پرورش تفکر استراتژیک و تقویت روحیه رقابت پذیری افراد موثر باشد. پس اگربه دنبال یک بازی، صرفا سرگرم کننده در یک محیطی آرام و ساکت هستید، ممکن است این بازی برای شما زیاد مناسب نباشد.

انصراف از نظر